XXL Nutrition

Apocalyptic homegym - Poging tot groot en sterk worden

Mag ik heel nieuwsgierig vragen wat jij het fijnste vindt aan Sheiko?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Gains, goed doordacht van opzet, veel volume

• #1.503
De training van vandaag: 21-9-2015

Sheiko for over 80 kg

Week 1, training 3

#Benchpress
20x9
40x8
65x7
72.5x6
77.5x5
85x4
90x3x2
97.5x2x2
90x3x2
85x4
77.5x6
72.5x8
65x10
-Licht maar wel veel volume, goed op techniek kunnen letten.

#Squat
20x8
60x5
100x5
120x4
140x3
150x3x5
-Riemloos

Triset van:
#French press
30x8x3

#BOR
60x8x3

#goodmorning(sitting)
60x5x3
-Moest eigenlijk van allemaal 5, maar elleboog begon gevoelig te worden en onderrug verzuurde van eergister.

~Linker heup blijft ook elke keer een paar dagen na sumo vervelend doen, misschien over een tijdje weer ff conv trekken.
~Kortom, vervelende pijntjes overal, ff mee oppassen

Lekker volume op die bench :p
Pijntjes zijn idd vervelend, beter in de gaten houden dat het geen blessures worden.
Heb de exel van dat schema ook ergens opgeslagen, dacht dat het er redelijk zwaar uit zag. Of vergis ik mij?

• #1.507
Lekker volume op die bench :p
Pijntjes zijn idd vervelend, beter in de gaten houden dat het geen blessures worden.
Heb de exel van dat schema ook ergens opgeslagen, dacht dat het er redelijk zwaar uit zag. Of vergis ik mij?
Ja ben ook bang voor blessures, net nu het weer lekker gaat, zal je altijd zien.
Programma is idd aardig zwaar, maar maakt het niet minder leuk. En volgens mij zeer effectief.
Training duurt wel gauw 2 uur is mijn ervaring bij sheiko 29, dit schema is wel iets lager in volume
Link naar excels: http://sheiko-program.ru/forum/?topic=15.0
Ja zeg dat wel :(
Hop aboard the blessure train
Neebedankt ik loop wel.

Ja ben ook bang voor blessures, net nu het weer lekker gaat, zal je altijd zien.
Programma is idd aardig zwaar, maar maakt het niet minder leuk. En volgens mij zeer effectief.
Training duurt wel gauw 2 uur is mijn ervaring bij sheiko 29, dit schema is wel iets lager in volume
Link naar excels: http://sheiko-program.ru/forum/?topic=15.0

Ja zeg dat wel :(

Neebedankt ik loop wel.
Ik stopte ook meteen met lezen over dit schema toen ik las dat je tussen de sets 5-8 minuten moest rusten:roflol:

1.5u
dan 2u
en deze was?

• #1.512
  • #1.514
Zou ik eigenlijk eens moeten proberen. Wil ook wel Sheiko doen, maar de tijd heb ik er niet voor.

• #1.516
Sheiko moet inderdaad wel in je leven passen door de lange trainingen. Zeker als je al om ~4 uur opstaat om te trainen ;)
Je kan allicht proberen of je het in je tijdsschema kan laten passen door het een aantal weken te proberen.

Uitkijken voor blessures man, preventief foamrollen? heeft bij mij wel een positief effect gehad op me blessures :)

• #1.518
Uitkijken voor blessures man, preventief foamrollen? heeft bij mij wel een positief effect gehad op me blessures :)
T zijn voornamelijk joint/aanhechting kwesties. Elleboog is de aanhechting van mijn triceps. Heup lijkt in het gewricht zelf te zitten of aanhechting daar ergens. Doe nu voor elleboog elke dag koelen en masseren in de hoop de doorbloeding te stimuleren en dus herstel.

Sheiko moet inderdaad wel in je leven passen door de lange trainingen. Zeker als je al om ~4 uur opstaat om te trainen ;)
Je kan allicht proberen of je het in je tijdsschema kan laten passen door het een aantal weken te proberen.

Dat is ook de reden dat ik me afvraag er eens mee te starten, of de pro's wel opwegen tegen de con's.

Flinke trainingen man. Deed bij sheiko voor bench consequent 2 min rust, blijkt dat ik toch te weinig deed dan.. Laat je kcal's nog oplopen naarmate je zwaarder traint /meer volume maakt?

Terug
Naar boven