SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ben ook bang voor blessures, net nu het weer lekker gaat, zal je altijd zien.Lekker volume op die bench
Pijntjes zijn idd vervelend, beter in de gaten houden dat het geen blessures worden.
Heb de exel van dat schema ook ergens opgeslagen, dacht dat het er redelijk zwaar uit zag. Of vergis ik mij?
Ja zeg dat wel

Neebedankt ik loop wel.
sheiko voor 80+ kg en dan zitten goodmorning, schema is echt voor dikzakken gemaakt
mooi bench volume

Ik stopte ook meteen met lezen over dit schema toen ik las dat je tussen de sets 5-8 minuten moest rustenJa ben ook bang voor blessures, net nu het weer lekker gaat, zal je altijd zien.
Programma is idd aardig zwaar, maar maakt het niet minder leuk. En volgens mij zeer effectief.
Training duurt wel gauw 2 uur is mijn ervaring bij sheiko 29, dit schema is wel iets lager in volume
Link naar excels: http://sheiko-program.ru/forum/?topic=15.0
Ja zeg dat wel
Neebedankt ik loop wel.

Haha is idd wel mijn ervaring dat je soms erg lang moet herstellen. Wat ik vaak doe is alvast mijn volgende oefening opwarmen tussen de werksets door.Ik stopte ook meteen met lezen over dit schema toen ik las dat je tussen de sets 5-8 minuten moest rusten![]()
Viel mee, was 105 minuten. Probeer het onder 2 uur te houden.
Viel mee, was 105 minuten. Probeer het onder 2 uur te houden.
Ik denk dat de 4x/week variant wel onder de 90 minuten te drukken is. Ben zelf gewoon iemand die veel tijd neemt om te rusten tussen sets.En die 4x in de week variant? Is dat dan ook steeds +90min?
T zijn voornamelijk joint/aanhechting kwesties. Elleboog is de aanhechting van mijn triceps. Heup lijkt in het gewricht zelf te zitten of aanhechting daar ergens. Doe nu voor elleboog elke dag koelen en masseren in de hoop de doorbloeding te stimuleren en dus herstel.Uitkijken voor blessures man, preventief foamrollen? heeft bij mij wel een positief effect gehad op me blessures![]()
Sheiko moet inderdaad wel in je leven passen door de lange trainingen. Zeker als je al om ~4 uur opstaat om te trainen
Je kan allicht proberen of je het in je tijdsschema kan laten passen door het een aantal weken te proberen.