AndroidHealthClinic

Apw's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training van 21-10-2019
High Bar Squat
1x12x20 - 1x12x40 - 1x8x60 - 1x6x80
Werkset: 3x6x90
Unilateral Leg Press (High Placement)
Werkset: 3x6x100
Leg Extention SS Lying Hamstring Curl
3x12x60 SS 3x12x30
Calf Raises
Werkset: 3x12x?
---------------------------------------------------------------------
Rustige training. De hele dag last van onderrug door bed. Ik heb dus tactisch getraind en iers andere indeling. Squats niet volluit gegaan, leg press hogere voet placement zodat hamstring dominant. Dit met de reden dat SLDL belastender zouden zijn voor mijn onderrug. Voor de training beetje veel gegeten waardoor ik 2x moest barfen in mijn eigen k*nis. Donderdag low rep legday knallen als goedmaker 6.5/10

Training van 22-10-2019
Pull Ups
3xMAXBw
Lat Pulldown
Werkset: 3x12x60
Seated Cable Row ipv T Bar Row
BB Shrugs
Rear Delt Fly
Werkset: 3x12x45
Ez Bar Curl
3x12x5 beide kant
——————————————————————————————————————————————————-
Matige training, kon er niet echt goed inkomen. Nog steeds last van onderrug dus lage kg. 6,5/10 Ik vlieg zo terug naar NL. Morgen Push sessie.

Training van 23-10-2019
Bench Press Wide Grip
1x10x20 - 1x10x40 - 1x8x60
Werkset: 3x6x70
Incline Bench Press Wide Grip
Werkset: 3x6x60
Incline DB Flies
Werkset: 3x12x12
DB Shoulder Press
Werkset: 1x6x20 - 1x6x22 - 1x6x24
Side Raises
Werkset: 3x12x8
Close Grip BP Ez Bar
Werkset: 3x12x40
Tricep Extension
Werkset: 3x12x22
————————————————————————————————————————————————-
Goede training. Pomp en focus. 8/10. Vind zelf dat mijn borst wat meer aandacht vergt dan schouders dus heb het volgende gedaan: beide push sessies beginnen met borst. 1 Press voor schouder eruit gehaald. Volledige focus bij borst op stretch. Vandaag ook weer langzame reps met focus en stretch. Last van onderrug gelukkig weg. Morgen benen :fire:

Bijlagen

• IMG_20191023_165520_551.jpg
    IMG_20191023_165520_551.jpg
    39,5 KB · Weergaven: 94
Heb je een hammer press oid waarmee je je opperarmbeen naar binnen brengt bij het pressen? In tegenstelling tot BB presses krijg je dan een volledigere contractie, maar op BB kun je meer load toepassen, misschien een tip. Flinke armen, hoeveel cm?

Heb je een hammer press oid waarmee je je opperarmbeen naar binnen brengt bij het pressen? In tegenstelling tot BB presses krijg je dan een volledigere contractie, maar op BB kun je meer load toepassen, misschien een tip. Flinke armen, hoeveel cm?
Thx voor de tip. Die hammer press staat hier wel (matrix) maar dat ding is echt 3x niks, echt geen lekker gevoel. Voelt als een hele beperkte ruimte, hierdoor gebruik ik die ook niet. Ik stick even to the basics kijken of het goed gaat, als jij/iemand andersmiss nog een andere optie heeft kan ik die miss overwegen.
Lang geleden mijn armen opgemeten dus niet heel nauwkeurig antwoordt maar ik denk koud rond de 37.5/38.5. Miss weer een x doen :D

Training van 24-10-2019 (alleen werksets!)
High Bar Squat
3x6x90
Leg Press
1x6x230 - 1x6x240 - 1x6x250
SLDL DB
3x6x26
Lying Hamstring Curl
3x6x50
Leg Extension
3x6x80
Calf Raises
3x12x120
———————————————————————————————————————————————————
Lekkere leg day. Geen mega gewichten maar wel een lekker MMC en pump. Door school wat later getraind (rond half 7) en was gelukkig niet druk. 8,5/ Morgen Back & Biceps.

Training van 25-10-2019
Inverted Row
3x12xBW
Dumbbell Pullovers
Werkset: 3x12x14
T Bar Row
Dumbbell Shrugs
Lying Rear Delt Raise
Werkset: 3x12x5
Preacher Curl
Werkset: 3x12x30
Hammer Curl
Werkset: 3x12x20
Prima sessie. Opnieuw in homegym van een vriend, geen cablestation of optrekmogelijkheid. Hierdoor wat vervangen hier en daar. DB Pullovers voelden echt nice aan, t bars gingen ook wel lekker. 8/10.

Bijlagen

• VID_142791108_163831_523.mp4
    6,6 MB
Training van 25-10-2019
Inverted Row
3x12xBW
Dumbbell Pullovers
Werkset: 3x12x14
T Bar Row
Dumbbell Shrugs
Lying Rear Delt Raise
Werkset: 3x12x5
Preacher Curl
Werkset: 3x12x30
Hammer Curl
Werkset: 3x12x20
Prima sessie. Opnieuw in homegym van een vriend, geen cablestation of optrekmogelijkheid. Hierdoor wat vervangen hier en daar. DB Pullovers voelden echt nice aan, t bars gingen ook wel lekker. 8/10.

Als ik me niet vergis, is die dumbell pullover voor chest? Wat is de reden dat je die op deze dag erbij pak?

Lekkere tren voor derest!

• Like
Waarderingen: Apw
Als ik me niet vergis, is die dumbell pullover voor chest? Wat is de reden dat je die op deze dag erbij pak?

Lekkere tren voor derest!
Op het moment dat je de db pullover doet met rechte ellebogen zal je merken dat er een stretch op de borst komt. Maar zodra je je ellebogen naar buiten draait en zakt voel je direct de stretch op je lats ipv borst. Deze oefening kan dus zowel voor borst als lats.
Thx!

Vandaag rustdag *werken. Morgen borst schouders triceps

Wat voor werk

• Like
Training van 27-10-2019 Alleen werksets!
Flat Bench Press
1x6x60 - 1x6x70 - 1x6x80 (laatste 2 reps spot)
Incline DB Press
1x6x26 - 1x6x28 - 1x6x30
Incline DB Flies
3x12x12
Seated Military Press Smith
3x12xgeen idee, met moeite iig
French Press
3x12x20
Close Grip Incline BP
3x12x40
———————————————————————————————————————————————————
Goede training. Bench Press en Db Press tevreden over gewicht. Weer in de homegym van een vriend dus opnieuw Flies ipv Peck Deck en Close grip BP ipv tricep ex. 2,5 uur getraind met lekker veel rust tijdens de borst oefeningen. 9/10. Ik denk morgen ochtend een benen training. Merk toch dat ik dan sterker ben ipv een na een hele dag school.

Training van 28-10-2019 alleen werkset!
High bar squats
1x6x100 - 1x6x105 - 1x4x110
Leg Press
3x6x200
SLDL DB
3x6x26
Leg extension SS Lying hamstring curl
3x6x80 SS 3x6x50
----------------------------------------------------------------------
Prima leg day. Kuiten moeten skippen door tijdnood. Minder warm up en squat voelde gelijk minder zwaar.7/10

Na weer een dag op school het een en ander moeten aanhoren over dat het raar is dat ik niet naar feestjes ga, ik niet drink of rook. Ik een saai leven heb omdat ik alleen train eet slaap werk en naar school ga, ik onder een steen leef etc. Echt sneu hoeveel van die mensen geen doel voor ogen hebben of misschien wel een doel hebben maar de discipline niet hebben om hun doel te behalen. Achja, let shock them with some results:fire:

Na weer een dag op school het een en ander moeten aanhoren over dat het raar is dat ik niet naar feestjes ga, ik niet drink of rook. Ik een saai leven heb omdat ik alleen train eet slaap werk en naar school ga, ik onder een steen leef etc. Echt sneu hoeveel van die mensen geen doel voor ogen hebben of misschien wel een doel hebben maar de discipline niet hebben om hun doel te behalen. Achja, let shock them with some results:fire:
Je moet doen waar jij je goed bij voelt en als je afwijkt van het gemiddelde, word je al gauw raar aangekeken. Sommige mensen hebben hun doelen misschien niet in de sport, maar ergens anders in liggen of willen gewoon genieten van het leven zonder al te veel inspanning (toch ook prima?).

• Like
Herkenbaar dit ja, ik adviseer je overigens wel om af en toe uit te gaan er is meer in het leven dan gewichten.

Je moet doen waar jij je goed bij voelt en als je afwijkt van het gemiddelde, word je al gauw raar aangekeken. Sommige mensen hebben hun doelen misschien niet in de sport, maar ergens anders in liggen of willen gewoon genieten van het leven zonder al te veel inspanning (toch ook prima?).
Dat klopt inderdaad. Maar volwassen gaan wel op een andere manier om met iemand zijn keuzes. Ik denk precies hetzelfde als wat jij zegt, maar mensen van mijn leeftijd willen dit graag even laten weten ipv dit alleen te denken. Mij heb je er niet mee maar vind het wel jammer dat ze zich niet verdiepen in iets.

Training van 29-10-2019
Pull Ups (Deadstop)
3xTillfailure
DB Row
Werkset: 2x6x48
Barbell Row
Lat Pulldown behind the neck
Werkset: 3x12x50
Barbell Shrugs
Rear Delt Fly
Werkset: 3x12x45
BB Bicep Curl
3x12x25
Rope Hammer Curl
3x12x27
---------------------------------------------------------------------
Goede training. Wel weer gasten die 20 setjes een v bar moeten gebruiken waardoor ik geen t bar rows kon doen, dan maar bb rows. Ook weer lang moeten w8ten op de lat pulldown waardoor ik me verveelden en maar wat db rows erbij heb gedaan. Ook op het cablestation moeten er 30 setjes chest flies worden gedaan, daardoor face pulls verwisseld met rear delt fly. 8/10. Morgen van 10 tot 12 naar school, dan eten en trainen en dan maar is beginnen voor mijn toetsweek (start maandag). Wiskunde op dinsdag en aangezien ik daar geen klote van kan maar is optijd beginnen :D :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven