Fitness Seller

Apw's Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Rope hammers zijn fijn he?
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Training van 30-10-2019
Flat Bench Press Wide Grip
Werkset: 3x6x70
Incline Bench Press Wide Grip
werkset: 3x6x60
Peck Deck
Werkset: 3x12x100
Db Shoulder Press
Werkset: 3x6x24 + 1x4x26
Unilateral Side Raises
Werkset: 3x12x6
Close Grip BP
Werkset: 3x12x40
Tricep Extension
Werkset: 3x12xpompwerk
----------------------------------------------------------------------
Goede training. Op gewone bench nog DS gedaan, ik weet dat het niet handig is ivm herstel maar wel goed voor de pump:flexing:
Voor de rest wel goed allemaal. Db shoulder press wil ik wel goed op omhoog gaan, voor 2020 sws wel 35 kilo pakken op die. Toen nog foto gemaakt in de kleedkamer, toen moest toevallig de hele gym ineens door de deur om iets te doen dus was lekker publiek tijdens mijn shoot. Pfff
Foto: side chest, ben erg aan het focussen op bepaalde poses waaronder deze. Lukt nog niet top
 

Bijlagen

  • 20191030_145926.jpg
    20191030_145926.jpg
    425,4 KB · Weergaven: 66
Update:
Afgelopen weken heb ik alleen creatine gesupplementeerd
Gisteren een bestelling gedaan met wat supplementen waar ik (weer) mee ga beginnen
Supplementen:
Vitamine D3
Omega 3
Whey

De whey ga ik weer 1x per dag gebruiken omdat het een snelle en makkelijke eiwitbron ipv extra andere zuivel
De overige al even naar aan het kijken en door de gezondheidsvoordelen en prijs toch besloten te bestellen. Aangezien ik vrij eentonig eet zal het alleen maar een goede toevoeging zijn
Ook wat perfect oats besteld om te shaken met de whey direct na de training Ano_261020 zag ik dit doen en vond het wel een goede combi (protein + carbs)
 
Qua spieropbouw is een shake van whey, oats en creatine post-training ideaal. Misschien kun je je eens verdiepen in insuline spiken pre/intra/post wo voor herstel:


Verder voor gezondheid inderdaad Omega, D3 en multivitamine, gebruik je die laatste ook?
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Qua spieropbouw is een shake van whey, oats en creatine post-training ideaal. Misschien kun je je eens verdiepen in insuline spiken pre/intra/post wo voor herstel:


Verder voor gezondheid inderdaad Omega, D3 en multivitamine, gebruik je die laatste ook?
Thx man voor de video, vanavond ff kijken. Multivitamine was ik van plan deze week te gaan halen. Hoop dat ik het ga merken, ben buiten trainingen om vrij moe etc.
 
Thx man voor de video, vanavond ff kijken. Multivitamine was ik van plan deze week te gaan halen. Hoop dat ik het ga merken, ben buiten trainingen om vrij moe etc.

Ben geen dokter, dus don't quote me op elk woord wat ik zeg, maar vermoeidheid heeft eerder te maken met:

- te weinig slaap
- teveel stress/intensief leven

Daarnaast kan het mogelijk zijn dat je een d3 tekort hebt (komt vooral voor in de winter aangezien wij in Nederland relatief weinig zonlicht krijgen) of een tekort aan bijvoorbeeld magnesium, dit helpt ook bij vermoeidheid. Maar slaap/stress zijn belangrijkste factoren. Hoeveel uur slaap je per dag? Ikzelf slaap 8u per nacht en daarnaast nog 1,5u 's middags, merk dat ik het echt nodig heb.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Ben geen dokter, dus don't quote me op elk woord wat ik zeg, maar vermoeidheid heeft eerder te maken met:

- te weinig slaap
- teveel stress/intensief leven

Daarnaast kan het mogelijk zijn dat je een d3 tekort hebt (komt vooral voor in de winter aangezien wij in Nederland relatief weinig zonlicht krijgen) of een tekort aan bijvoorbeeld magnesium, dit helpt ook bij vermoeidheid. Maar slaap/stress zijn belangrijkste factoren. Hoeveel uur slaap je per dag? Ikzelf slaap 8u per nacht en daarnaast nog 1,5u 's middags, merk dat ik het echt nodig heb.
Snap ik.
Slaap meestal rond de 9/10uur. Mocht ik minder slapen slaap ik net als jij wat bij in de middag ofzo. Intensief leven, tja het is wat je intensief vind maar vind het zelf allemaal wel meevallen. Denk idd d3 tekort vandaar ook besteld. Toch denk ik dat je met een tekort aan vitamine wat minder fit voelt, je hebt ze gewoon nodig. We zullen het zien, zolang de trainingen er maar niet onder lijden.
 
Training van 31-10-2019
High Bar Squat
Werkset: 1x10x80 - 1x10x85 - 1x10x90
SLDL DB
Werkset: 3x12x26
Walking Lunges
Werkset: 3x12xbw
Lying Leg Curl SS Leg extension
Werkset: 3x12x32 SS 3x12x50
Calf Press SS Calf Raise
3x12x50 SS 3x12x120
-----------------------------------------------------------------------
Snelle workout door tijdnood, ook leg press geskipped jammer genoeg. Wel 4 setjes kuiten met 2 oefeningen. Voldoen gevoel en goeie pump.
 
Waarom doe je RDL's met DB's ipv BB? BB is wel beter te loaden en aangezien je deze na je squats doet zou je in hetzelfde rack kunnen blijven. Weet niet tot hoe zwaar de DB's in je gym gaan maar als je écht een sterke puller wordt gaan DB's je uiteindelijk wel limiteren.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Waarom doe je RDL's met DB's ipv BB? BB is wel beter te loaden en aangezien je deze na je squats doet zou je in hetzelfde rack kunnen blijven. Weet niet tot hoe zwaar de DB's in je gym gaan maar als je écht een sterke puller wordt gaan DB's je uiteindelijk wel limiteren.
Ik wissel meestal wel een beetje af tussen een db of bb. Ik vind een db toch net iets fijner op deze oefening, geen idee waarom. Daarom gaat vaak mijn voorkeur uit naar db's. Db's gaan hier btw tot 50kg dus kan nog wel even plussen maar zal voorlopig wel blijven afwisselen. Rdl in een rack vind ik sws niet handig aangezien de racks hier vrij dicht op elkaar staan, met gewicht loaden sta je constant elkaar in de weg :D . Er is hier een erg goed platform dus pak dan liever die. Thx voor de kritische kijk op de training iig. Daar heb ik wat aan
 
Ik zag trouwens van de week Regan Grimes pullovers doen op de lying leg curl. Heeft iemand hier ervaring mee, leek me wel nice. Sinds die pullovers van vorige week zit ik te twijfel deze toe te voegen
 
Ano_261020 ff een vraagje. Net de video van Meadows gekeken. Zeker interessante video's die hij maakt. Heb wel wat info opgedaan. Alleen heb ik het deel van creatine na de training niet meegekregen. Kan je mij vertellen wat het voordeel is hiervan. Zover ik wist had het innemen van creatine geen specifiek tijd/dagdeel. Is het omdat je het zo niet vergeet of een andere reden?
 
Ano_261020 ff een vraagje. Net de video van Meadows gekeken. Zeker interessante video's die hij maakt. Heb wel wat info opgedaan. Alleen heb ik het deel van creatine na de training niet meegekregen. Kan je mij vertellen wat het voordeel is hiervan. Zover ik wist had het innemen van creatine geen specifiek tijd/dagdeel. Is het omdat je het zo niet vergeet of een andere reden?

Innemen is het belangrijkst als insuline-sensitiviteit het hoogst is. Als je je insuline spiked post-wo kun je dus creatine het beste dan innemen. Insuline fungeert als transporteur dus er kan meer worden opgenomen.

Jwdoetookmee heeft hier het een en ander over geschreven check zijn insta (@jay_whey) of artikels op XXL eveb
 
Training van 30-10-2019
Flat Bench Press Wide Grip
Werkset: 3x6x70
Incline Bench Press Wide Grip
werkset: 3x6x60
Peck Deck
Werkset: 3x12x100
Db Shoulder Press
Werkset: 3x6x24 + 1x4x26
Unilateral Side Raises
Werkset: 3x12x6
Close Grip BP
Werkset: 3x12x40
Tricep Extension
Werkset: 3x12xpompwerk
----------------------------------------------------------------------
Goede training. Op gewone bench nog DS gedaan, ik weet dat het niet handig is ivm herstel maar wel goed voor de pump:flexing:
Voor de rest wel goed allemaal. Db shoulder press wil ik wel goed op omhoog gaan, voor 2020 sws wel 35 kilo pakken op die. Toen nog foto gemaakt in de kleedkamer, toen moest toevallig de hele gym ineens door de deur om iets te doen dus was lekker publiek tijdens mijn shoot. Pfff
Foto: side chest, ben erg aan het focussen op bepaalde poses waaronder deze. Lukt nog niet top
Echt goed! En zeker gezien je leeftijd.
Ik denk dat je wel goed opvalt langs andere mensen van je leeftijd
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Echt goed! En zeker gezien je leeftijd.
Ik denk dat je wel goed opvalt langs andere mensen van je leeftijd
Thx ik doe mijn best. Zou tof zijn als je meeleest.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Training van 1-11-2019
Inverted Row
Werkset: 3x12xBW
DB Pullover
Werkset: 3x12x14
Barbell Row
Werkset: 3x12x60
Lowerback Extension
Werkset: 3x12x20
DB Shrugs
Werkset: 3x12x34
Incline Rear Delt Fly
Werkset: 3x12x5
Hammer Curls SS Preacher Curls
3x12x16 SS 3x12x25
----------------------------------------------------------------------
Training helemaal kut. Door omstandigheden als laat moeten trainen en ook snel weg. Had al wat last van hoofdpijn, kreeg ik nog migraine later op de avond. Niet alle oefeningen kunnen doen (homegym vriend) en ook niet echt kunnen plussen. 5/10. Nu wel lekker uit kunnen slapen en de hoofdpijn is helemaal weg. Dus even eten en dan zo een Push sessie knallen, eten, loggen en dan maar leren denk ik.
 
Training van 2-10-2019
Flat Bench Press
Werkset: 1x6x60 - 1x6x65 - 1x6x65
Incline Bench Press
Werkset: 3x6x24
Incline DB Flies
Werkset: 3x12x12
Smith Machine Shoulder Press
Werkset: 3x12x10 kg beide kant
French Press
Werkset: 3x12x5Kg beide kant
Tricep Extension
Werkset: 3x12x23
---------------------------------------------------------------------
Lekkere training. Pump + Focus. Geen hoge gewichten gepakt maar gefocust op volledige stretch. 8/10. Gisteren shit training vandaag goede training.
Foto:
 

Bijlagen

  • 20191102_124956.jpg
    20191102_124956.jpg
    69,8 KB · Weergaven: 55
Training van 4-11-2019
High Bar Squat
Werkset: 1x6x90 - 1x6x95 - 1x6x100
Leg Press
Werkset: 1x6x230 - 1x6x240 - 1x8x250
SLDL BB
Werkset: 3x6x70
Lying Leg Curl SS Walking Lunges
Werkset: 3x6x60 SS 3x12x10
Calf Press (Leg Press)
werkset: 3x12x140
------------------------------------------------------------------------
Goede leg day, goede focus en MMC. Squat niet hoger dan 100kg maar wel voldaan en daarna nog geplust op de Leg Press. Volgende week uppen in kg op leg press, ik denk rond 270x6, miss hoger. Voor de rest nice. 8.5/10. Half 1 Economie proefwerk en daarna leren voor Wiskunde van morgen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven