- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Als er een vrij is wel, dat ligt lekkerder in mijn hand. Als er geen vrij is neem ik wel gewoon een dikkere stang.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als er een vrij is wel, dat ligt lekkerder in mijn hand. Als er geen vrij is neem ik wel gewoon een dikkere stang.
Ik vind lange sokken chiller zitten dan korte en zwarte staan ook zo saai. Maar waarom moet ik naar de kapper? Zodat ik hetzelfde geschoren ben als andere schapen?Wat is er toch met die sokken? Schaapjesgedrag man. En ga eens naar de kapper.
Maaruhm.....
![]()
Ik wil het langer laten groeien, en die tussentijdse knipbeurten heb ik ook geen zin in.
Ik zat al te wachten tot iemand er een opmerking over ging maken. Deed ook gewoon 3sec paused doubles op deadlift, flink sterk.Ik vind lange sokken chiller zitten dan korte en zwarte staan ook zo saai. Maar waarom moet ik naar de kapper? Zodat ik hetzelfde geschoren ben als andere schapen?Ik wil het langer laten groeien, en die tussentijdse knipbeurten heb ik ook geen zin in.
Ik zat al te wachten tot iemand er een opmerking over ging maken. Deed ook gewoon 3sec paused doubles op deadlift, flink sterk.

Ja zat ik ook aan te denken, of elastische bands eromheen, dat zie ik ook wel eens.