AndroidHealthClinic

Arturianos traininglog en voedingslog

• Topic Starter Topic Starter
Heerlijk me traps en benen getraint:

Benen:
Squat:
stang opwarming
30 kg 12x
40 kg 10x
50 kg 8x
60 kg 6x

Legs extensions:
30kg 12x
40kg 10x
50kg 8x
60kg 6x
70kg max 4x

Hamstring heet iets van curl bijna hetzelfde als legs extensions:
30 kg 12x
40 kg 10x
50kg 8x
60kg 6x

Iets met dat zittende squat ga je zitten moet je die gewichten weg duwen
80kg 12x
90kg 10x
100 kg 8x
110 kg 6x

seated en staande calf raises:
seated:
30 kg 12x
40 kg 10x
50 kg 8x
60 kg 6x

staande calf raises:
40kg 12x
50kg 10x
60 kg 8x
70 kg 8x
kon 80 kg ook wel dus die 6x

Traps:
voor shrugs ( squat stang pakken en dan je schouders optillen
30kg 12x
40kg 10x
50kg 8x
60kg 6x

ezy bar zo dicht mogelijk bij elkaar pakken en dan naar je voorkant van je kin trekken
stang + 2.5 kg denk dat stang 10 kg is
20 kg 12x
25 kg 8x
30kg 8x
35 kg 6x

NIet super vertrouwd maar me vet laten meten met een apparaat dit kreeg ik eruit:
17 jaar
173 cm
58.8 kg ( in avond)
19.6 bmi
BMR 1645 kcals
11.6% fat
6.8 kg fatmas
ffm: 52 kg

right leg: 14.3 % vet
left leg: 15.1% vet
right arm 17.2% vet
left arm: 16.9%
Trunk: 8.4% vet

kerel, heb nou gewoon is schijt aan je vetpercentage.. je hebt er geen massa onder zitten dus het veranderd sowieso niets, je moet sowieso bulken

kerel, heb nou gewoon is schijt aan je vetpercentage.. je hebt er geen massa onder zitten dus het veranderd sowieso niets, je moet sowieso bulken

idd! als ik jou was zou ik zelfs nog de poten van het bureau opvreten.
als je aan BBing wilt doen zou ik me over bepaalde dingen wat minder zorgen maken.

Maar ik maak me geen zorgen om m'n vet percentage, ik laat het gewoon eens in de 2-4 weken meten voor wat info niet meer , maar ja alleen weet ik nog niet echt of ik nu ben aangekomen of niet dus ja ff doorgaan nog dan zien we wel

Maar ik maak me geen zorgen om m'n vet percentage, ik laat het gewoon eens in de 2-4 weken meten voor wat info niet meer , maar ja alleen weet ik nog niet echt of ik nu ben aangekomen of niet dus ja ff doorgaan nog dan zien we wel

als je zegt dat dat zo is, dan zit er voor mij niks anders op dan dat te geloven he :)
je posts doen echter anders vermoeden

Doe het gewoon om de maand. Je hebt echt veel marge om te bulken. ;) Ik doe het persoonlijk ook zo en ben net als jij een beginner.

Ben jij een beginner? oke eerlijk dat had ik niet verwacht maar ja ik ben nu aan het bulken alleen soms denk ik gewoon echt k*t dit is veel te veel ik heb gewoon een probleem in m'n hoofd maar dat komt doordat ik me hele leven een dikz*k was die alleen donuts en chips at als ontbijt dus ik ben nooit blij met m'n lichaam en denk dat ik teveel vet heb terwijl jullie zeggen dat ik al bijna op een skelet lijk:S

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 14:43 ----------

als je zegt dat dat zo is, dan zit er voor mij niks anders op dan dat te geloven he :)
je posts doen echter anders vermoeden

wat voor posts over m'n avondeten? dat ik gekookte kip eet? ipv gebakken? ipv kip bakken maak ik m'n eieren met olijf olie wat is het probleem, alleen ja soms heb ik dagen dat ik denk nee dit is teveel ik heb teveel gegeten en ik ben gewoon weer 100% met 2% vet of met 3kg vet aangekomen en dan ga ik automatisch minder eten en als ik dan es iets pak dat ik niet gepland had neem ik een hapje en gooi ik het weg ( HEEL zonde ik weet dat dit heel erg is maar ja )

Ben jij een beginner? oke eerlijk dat had ik niet verwacht maar ja ik ben nu aan het bulken alleen soms denk ik gewoon echt k*t dit is veel te veel ik heb gewoon een probleem in m'n hoofd maar dat komt doordat ik me hele leven een dikz*k was die alleen donuts en chips at als ontbijt dus ik ben nooit blij met m'n lichaam en denk dat ik teveel vet heb terwijl jullie zeggen dat ik al bijna op een skelet lijk:S
Je bent echt vel over been! Geloof ons maar. En dat is zeker niet slecht bedoelt. Nu kan je echt vanaf 0 beginnen bouwen. Beschouw het als een nieuwe start en vergeet het lichaam dat je vroeger had. Eet volgens je schema, sla nooit een maaltijd over, train zwaar en wees geduldig. ;)

• Like
Waarderingen: LM
Ja ik eet nu al 2 weken volgens m'n schema alleen gister iets teweinig en een week ervoor maar 1600 kcal maar dat was echt maar 2 dagen in 2 weken tijd dus ik hoop dat ik het nu kan volhouden zonder een maaltijd overteslaan of me schuldig te voelen

Ook altijd als mn vrienden ff een pizzatje gaan bestellen dan doe ik nooit mee en ga ik ook niet met ze naar buiten omdat ik dan bang ben om te cheaten :S

In jou geval bestaat er nog geen cheaten :)
Is meer voor dikzakken zoals ik :P

Het is logisch als je van 95kilo overgewicht naar dit de angst hebt om weer snel dik te worden.
Alleen is het een groot verschil als je hele dag normale voeding vreet of hele dag donuts naar binnen douwt.

Ja dat begrijp ik ik cheat meestal zogezegt eens in de 2 weken en dan is mijn cheat een pizza of wat patat als avondeten snoep heb ik al tijden niet gehad :S

Alleen het probleem is ik snap het woord cheaten niet?
je komt aan door een calorieoverschot of je nu pizza eet of rijst het zijn calorieen als je je macro's haalt met pizza dan is het toch geen cheaten cheaten is toch echt als je over je caloriebehoefte komt zonder dat je dat wilt

cheaten is simpelweg een 5gangen menu bij de macdonalds wegvreten.
3 pizza's voor je 1tje bestellen.

Meeste mensen die "cheaten" zitten in een cutperiode(afvallen) dus eten vrij strict en gaan dan 1 keer in de zoveel tijd "cheaten" door vette bende te eten.
Dit doen ze om de cutperiode makkelijker door te komen.

Let erop dat ik geen 1 keer de bulk periode erbij haal :), dan kun je makkelijker wat extra kcal regelen door fastfood enzo
Jij kan easy je kcal halen uit gewone voeding als rijst/kip/pasta/brood/pindakaas en dat soort dingen.

Op hoeveel kcal bulk je artur

Woow, ja dat heb ik nog nooit gedaan haha mijn cheat is puur een pizzatje maken of kopen en dat als avondmaal eten maar in de bulk kan dat wel toch? ik snap die laatste zinnen niet van jou
vanaf dit stukje
let erop... fastfood enzo.

Kijk naar de voedingswaarde van een pizza, die dingen zijn gruwelijk man.
In de bulk eet ik het standaard 1x per week na een heavy training.
Pizza texas circa = 1200 kcal's, 55g eiwit, 120g koolhydraten en 30(?)g vet. Niks mis mee toch? Berekeningen zijn uit mijn hoofd, kan er wat naast zitten hoor.
Als ik jou was zou ik 2-3x per week pizza pakken, en dan niet als avondeten.

Woow, ja dat heb ik nog nooit gedaan haha mijn cheat is puur een pizzatje maken of kopen en dat als avondmaal eten maar in de bulk kan dat wel toch? ik snap die laatste zinnen niet van jou
vanaf dit stukje
let erop... fastfood enzo.

met andere woorden: dat je niet op moet letten en alles moet vreten wat los en vast zit

Kijk naar de voedingswaarde van een pizza, die dingen zijn gruwelijk man.
In de bulk eet ik het standaard 1x per week na een heavy training.
Pizza texas circa = 1200 kcal's, 55g eiwit, 120g koolhydraten en 30(?)g vet. Niks mis mee toch? Berekeningen zijn uit mijn hoofd, kan er wat naast zitten hoor.
Als ik jou was zou ik 2-3x per week pizza pakken, en dan niet als avondeten.

Als ik dit lees word ik al jaloers op de mensen die dit kunnen doen :p arturiano, lekker bulken joh :D

Als ik dit lees word ik al jaloers op de mensen die dit kunnen doen :p arturiano, lekker bulken joh :D

2elsf3b.jpg
:trollface:

Terug
Naar boven