Sweatdaily
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 74kg
Het wordt een gezamenlijke rustdag!Oh well, kan gebeuren toch?Anders houden we vandaag samen een rustdagje hehehe.
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het wordt een gezamenlijke rustdag!Oh well, kan gebeuren toch?Anders houden we vandaag samen een rustdagje hehehe.
![]()
Nice! Ben benieuwd10 Mei 2019
Ben vandaag begonnen met een nieuw schema van Mike Israetel. Het komt neer op push/legs/pull/legs/upper body.
Bench press: 37.5x15, 15, 12
DB flyes: 7.5x20, 15, 12
Incl. DB chest press: 15x12, 12, 12
Triceps pushdown: 15x20, 20, 16, 15
DB lateral raise: 3x20, 20
Decline abs: 30, 20, 10
Doel was 3 reps from failure - dat vond ik wel lastig om in te schatten.
Reps moeten in ieder geval niet boven de 20 uitkomen. Hier en daar was het gewicht te laag - dat verander ik de volgende keer. Sets/gewicht gaan komende weken zowiezo omhoog.
Er zijn veel leuke schemas! Ik vind Mike Israetel gewoon erg goed en volg daarom een van zijn schema's om uit te proberen (zie website Renaissance Periodization).Interessant, succes!
Zijn er nog interessante schema's om te volgen?
Ik wil vanaf volgende week ook graag weer eea wijzigen![]()
Het was weer een perfecte training - bijna 9 uur geslapen.
Het was weer een perfecte training - bijna 9 uur geslapen.

Nah volgende keer zou het ok moeten zijn.Gewoon met 1 DB in de hand en de andere hand tegen het rack houden voor steun![]()
Doe je zelf mee, @Sweatdaily ?Als jullie geïnteresseerd zijn in challenges, dan is deze wel aardig: Tom Venuto's Summer Challenge is een transformation challenge van 14 weken, en je kunt een vakantie naar Jamaica winnen en allerlei andere prijzen (ook voor most ripped). Vereisten zijn voor/na pics, en wekelijkse updates. (https://www.burnthefatinnercircle.com/public/2019-Burn-The-Fat-Summer-Challenge.cfm)