MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Zeker de moeite waard om hier eens een kijkje te nemen, gezellige boel ook haha!

Trainingen zien er lekker uit man! Je mixt UB/LB met Push Pull zoals je aanraadde? Ik denk dat ik dat toch ook eens ga proberen.

Zie dat je van 63kg komt, dat is toch al een hele prestatie! Vooral met lastig aankomen.
Kan me er helaas ook wel wat in herkennen van dat moeilijk aankomen, gelukkig is eten een leuke hobby:eating:. Al is het soms toch wel pijnlijk om te horen dat mensen met bijv. 3300kcal al kunnen bulken...
Je staat er overigens knap droog bij!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.142
Ik zag je shape net ook voorbij komen op Insta. Goeie shape! Kudo's voor je maaltijden ook trouwens, zien er altijd lekker uit :D

:thumb:!

Zeker de moeite waard om hier eens een kijkje te nemen, gezellige boel ook haha!

Trainingen zien er lekker uit man! Je mixt UB/LB met Push Pull zoals je aanraadde? Ik denk dat ik dat toch ook eens ga proberen.

Zie dat je van 63kg komt, dat is toch al een hele prestatie! Vooral met lastig aankomen.
Kan me er helaas ook wel wat in herkennen van dat moeilijk aankomen, gelukkig is eten een leuke hobby:eating:. Al is het soms toch wel pijnlijk om te horen dat mensen met bijv. 3300kcal al kunnen bulken...
Je staat er overigens knap droog bij!

Welkom bro! :)

Tja, dat eten.. In de weekenden is het heerlijk, maar doordeweeks soms een beetje vervelend! Gisteren trouwens weer eens mijn macro's bijgehouden en ik kwam uit op 598 K 70 V en 223 E

De eitwitten liggen hier uiteraard te hoog, maar dat komt doordat ik 's avonds een linzensoep met kip had gemaakt (Turks recept) en dat is nogal een eiwit bom.

Vanavond weer tijd voor deadlifts. We gaan voor 135 vandaag :). Ik ben benieuwd, zeker gezien de spierpijn van vrijdag pas net een beetje weg trekt. Best lekker eigenlijk, na zeker 3-4 maanden niet echt spierpijn te hebben gehad in m'n LB :P.
Ik twijfel alleen een beetje over m'n assistance oefeningen die ik op mijn DL dag doe. Vasthouden aan goblet squats, of toch split squats/walking lunges doen... Of misschien gewoon allebei? :D

Daarnaast las ik van het weekend dat het belangrijk is kuiten zowel zittend als staan te trainen. Is dit correct? Allicht dat het de oplossing is voor mijn miezerige kuitjes in dat geval?!

LB Deadlift
Deadlifts

3 x 3

Paused squats
5 x 6-10

SLDL
3 x 8-12

Lunges/goblet squats

One-leg calve raises/seated calve raises

Hanging leg raises

• #2.146
Als je moet kiezen heeft een staande variant wel voorkeur..maar vind de combi het best:thumb:

Misschien toch maar eens proberen dan vanavond! Als het niks is, dan houden we het bij de staande variant in de smith machine. De ene dag alternating low(er) reps en de andere dag beide benen tegelijk high reps.

• #2.147
Pff ik begin mij toch een partij spierpijn te krijgen van gisteren. Dat wordt wat straks, hehe! :D Eten vandaag zit dan wel weer goed. 900 kcal havermout, heel turks brood met kip en ei + saus (1000 kcal) en een lunch van 2 kippenbouten met ovengebakken aardappels en linzensalade met feta kaas en brocolli :thumb:.

Ik denk dat ik straks trouwens voor een combinatie van gepauzeerde goblet squats en walking lunges qua assistance ga. Beide 3 x 8-12.

• #2.148
Wat keek ik vandaag uit naar de training zeg! De deadlift blijft toch 1 van mn favoriete oefeningen. Zeker nu het eindelijk lekker gaat. Bovendien had ik al t*ring veel gegeten over de dag, dus vol energie :D!

LB Deadlift
Deadlifts

3 x 3
2 x 8 x 60 Lol, die 2e set was sowieso een speed pr voor zover dat bestaat :roflol:
1 x 5 x 100
1 x 3 x 115
3 x 2 x 135 kg Heerlijk. Laatste setje was misschien nog wel het fijnst!
Heb mij Van binnen trouwens weer eens kapot gelachen om een paar gappies in de gym hier. Toen in binnen kwam waren ze bezig met 80 kg 'squats' op zo'n 20 cm diepte, gevolgd door pompwerk met hilarische vorm. Na t tweede setje komt er een van die jongens naar mij toe: 'pfoe.. your head is getting very red man!'
Ik kon het niet laten om hem te vragen of hij het ook eens wou proberen, maar dat zat er ff niet in :P.

Paused Squats
5 x 6-10
10 x 20
10 x 40
4 x 7 x 60
1 x 6 x 60 Had echt geen zin meer in een grinder :P.

SLDL
3 x 8-12

1 x 8 x 87.5
1 x 8 x 85
1 x 7 x 85 Beetje hetzelfde verhaal als het laatste setje squats.

Split squats (voorste voet op aerobics step)
3 x 8-12

3 x 12 x 12 kg Easy.. Maar de glutes wel goed verzuurd hierna! :P

Hanging leg raises
20 15 10

One-leg calve raises
3 x 8 x 25
1 x 7

Dat was wel weer genoeg. Filmpjes volgen nog!

Nette DL Bas! Je loopt nog 10 kg voor op me... maar niet lang meer heu heu... :D

als je moeite hebt met kcals waarom eet je dan niet meer vetten?

Het is bewezen dat het goed voor spieropbouw is en het zijn betere kcals dan carbs, plus dat et easy is om vetten te eten :o

Handje nootjes is al 200/300 kcals ofso.

• #2.151
Nette DL Bas! Je loopt nog 10 kg voor op me... maar niet lang meer heu heu... :D

We shall see!! :evil2:

Het is bewezen dat het goed voor spieropbouw is en het zijn betere kcals dan carbs, plus dat et easy is om vetten te eten :o

Grappig dat je dit zegt man :P. Macro's gisteren: 536 K 128 V 215 E (4211 kcals)
Je hoort wel eens dat een dieet hoger in vetten beter is voor je hormoonhuishouding. In die zin is het zeker interessant en ik ben daar dan ook een beetje mee aan t expirimenteren. Het is daarnaast natuurlijk een stuk makkelijker en lekkerder!!
Eergisteren zat ik niet zo hoog in vet, maar dat was ook een beetje een vreemd dagje qua eten. Zondag verloopt vaak heel anders dan andere dagen wat dat betreft.

+1:thumbs:

Als ik zoveel zou 'moeten' eten zou ik dagelijks zeker 100-200g noten toevoegen..:o

• #2.154
Een rustige middag op het werk vandaag. Daarom maar weer eens wat brain gains op lifting gebied maken :thumb:
Momenteel ben ik de artikelen van Bret Contreras aan het doornemen. Hier zitten een hoop leerzame artikelen tussen!! https://bretcontreras.com/about-me/ :)

• #2.156
Ik ga hem opslaan! In de vakantie me er maar eens in verdiepen. :)
Hoe bevallen je squat schoenen?

:thumb:.

Die squatschoenen zijn erg fijn zeg. Squat voelden gisteren ook echt goed aan. Het gaat soepeler en ik spreek m'n spieren veel beter aan. Vandaag trouwens ook weer ram veel spierpijn in de glutes, hamstrings en quads! :P Ik wil niet op de zaken vooruit lopen, maar ik heb het vermoeden dat m'n benen de komende tijd eindelijk weer vooruit zullen gaan. Ik ben ook echt super gemotiveerd nu om alles te geven tijdens LB trainingen!

Laatst bewerkt:
  • #2.157
Push: OHP

OHP
5 x 3-5

5 x 6 x 37.5 kg
Hard! Volgende x gaan we dus weer voor de 40 kilo, die dan zonder twijfel net zo lekker gaat als deze sets :thumb:

Bench
4 x 6-8

4 x 7 x 65
hop hop. Elke set een extra rep.

Dips
3 x 8-12
2 x 8
2 x 6

Hier wordt pijnlijk duidelijk dat mijn triceps echt fucking zwak zijn. Daar ga ik de komende maanden hard aan werken.

CGBP
3 x 8-12

2 x 8 x 50
1 x 7 + 1f x 50

Incline dumbbell flyes
3 x 8-12

11 x 12
2 x 10 x 12 Flink knijpen.
t*ring harde pomp. Veinz op m’n front delts waren zichtbaar!

Tricep push downs
3 x 8-12

10 9 x 20 kg
12 x 15 kg

Lateral raises
3 x 10-15

20 x 4 kg
2 x 15 x 4 kg

Man, man.. Heerlijk weer! Ik snap niet waarom ik een tijd terug van deze stijl van trainen ben afgestapt eigenlijk. We zijn weer back-on-track in ieder geval :thumb:.

Relax dat je weer "back on track" bent! Als je je er zelf het fijnste bij voelt is nog wel het belangrijkste denk ik :D

• #2.160
Goed om te horen! Nette OHP ook trouwens! :)

Dank je Tim. Ik moet en zal die 50 halen voor het einde van mijn stage :D

Relax dat je weer "back on track" bent! Als je je er zelf het fijnste bij voelt is nog wel het belangrijkste denk ik :D

Precies man. Lekker in je vel zitten is imo essentieel voor goede resultaten!

Macro's 21/06: 616K 85V 222E (4244 kcals)

Tja. Zoals gezegd veel spierpijn, maar aan de voeding zal het niet liggen :)

Terug
Naar boven