MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.221
Zet er bij mij maar een nulletje achter:roflol:

Mwhaha 300 g snoep, wat?! :P

hee hoi welkom.

Ben benieuwd wat voor maaltijden we gaan aantreffen op IG! Die broodjes en schalen van je zien er toch altijd wel masterlijk uit :D Succes met de drukte op het werk :thumbs:

Huehue, thanks! Vanavond staat er weer zo een creatie op de planning in ieder geval :rolleyes:...

Bedankt he! De eerst Sales Meeting is alweer gepland deze ochtend!! :D Een zeer grote speler in Brussel, dus daar ben ik erg content mee.

Dat je maar heel zalmig mag worden

• #2.225
:thumb:.
Hield jij kcals bij in de bulk trouwens? En wat is volgens jou over t algemeen de meest effectieve manier van trainen voor 'ecto's' in de bulk?
Ik heb 4 jaar lang gebuikt van 90 kg naar 135 zonder wat bij te houden. Achteraf gezien had dat wel wat minder overdreven gekund imo.

• #2.228
Is daar een pure variant van? :rolleyes:

Mwah. Een dikke 10 kg per jaar is helemaal prima imo. Hehe! Je hebt altijd PL specifiek getraind, toch?

Nee niet bepaald. Gewoon van alles gedaan beetje lomp doen in de f4f maar wel 2 keer pw dezelfde spiergroep dus de schade op dat gebied had groter kunnen zijn dan het was. Pas sinds oktober consequent bezig met powerliften en het toepassen daarvan in mijn trainingen. Kwam destijds na een jaar niet consequent getraind te hebben van een 150 kg Squat 80 kg Bench en een 170 kg deadlift.

• #2.230
Back on the high-bar squatsss! Deze manier leent zich toch iets beter voor mijn stijl van squaten. Zoals jullie zien kom ik behoorlijk onder parallel.

Post-workout.

Nette diepe squats weer. Met hoeveel kg was dat?

Zei toch dat die schoenen een hoop zouden schelen:rolleyes: Nette squats weer!

Die squats van je zien er echt strak uit, denk je dat je nieuwe schoenen hier echt een grote bijdrage aan geven?

• #2.235
Yep, Chocomel Dark Chocolate.

Die miss maar een proberen. Momenteel Gaat er elke twee weken zo'n beetje een pak cacao doorheen hier :P.
Havermout met choco caseine, cacao, rozijnen, noten, aardbeien en appel vanmorgen. Echt onwijs lekker!!!

Nette diepe squats weer. Met hoeveel kg was dat?

Bedankt! Pff.. maar 62.5 kg dacht ik

Zei toch dat die schoenen een hoop zouden schelen:rolleyes: Nette squats weer!

Yep. Je had gelijk hoor. Toch blijftt mijn enkel een probleem. Voor deze training heb ik ook eerst weer 20 minuten lopen stretchen en foamrollen! Dan nog gaat het met m'n linker been niet helemaal lekker. Ik merk duidelijk dat ik mijn glutes en quads links minder gebruik dan rechts..

Die squats van je zien er echt strak uit, denk je dat je nieuwe schoenen hier echt een grote bijdrage aan geven?

Thanks Tim! Die schoenen zijn toch wel een stuk fijner dan schijfjes onder m'n hakken in ieder geval :)

• #2.236
Voeding gisteren:

Havermout ontbijt 900 kcal

Knackebrot met ei en kip 300 kcal

Boeuf bourguigon met aardappelen 900 kcal

Pasta met kip en groente 650 kcal

Knackebrot met kaas en kip 300 kcal

Bowl of gains 1200 kcal

4250 kcals

Nice bowl of gains. Ziet er goed uit

• #2.238
Nice bowl of gains. Ziet er goed uit

Thanks man. Echt een geweldige manier om mijn kcal doel te behalen. Toen ik gisteren thuis kwam van het sporten had ik nog maar 3000 binnen en dan is zoiets echt een uitkomst. :D Na het sporten heb ik sowieso vaak zin in iets zoets trouwens.

Als er interesse is, dan kan ik hier de komende tijd misschien wat vaker ideeen posten voor dit soort gain maaltijden. Heb er zeker 5-6 verschillende 'recepten' voor met allen prima macro's voor in de bulk.

Leuk hoor, die squats van je, maar damn, geef mij ook eens zo'n post-workoutmeal!! :roflol:

Bowl of death eerder.... :eek:

Terug
Naar boven