Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.241
goed bezig bas

Voeding gisteren:

Havermout ontbijt 900 kcal

Knackebrot met ei en kip 300 kcal

Boeuf bourguigon met aardappelen 900 kcal

Pasta met kip en groente 650 kcal

Knackebrot met kaas en kip 300 kcal

Bowl of gains 1200 kcal

4250 kcals
Die bowl of gains! Die rolo:heart: Die cocopops:heart:

• #2.248
Hadden die schijfjes voor jouw idee ook invloed? Want ik doe het nu gewoon op m'n sportschoenen.

Ik gebruikte de schijfjes om mijn hak te verhogen ivm een zeer immobiele enkel als gevolg van een ongeval eind 2012. Als jouw enkels gewoon mobiel zijn, heb je waarschijnlijk geen verhoging nodig. Je kan het natuurlijk gewoon eens proberen.

Sportschoenen heb je als goed je nul stabiliteit van. Vooral met squatten belangrijk

Can't agree more.

Lekkere diepe squats, zag ze net voorbij komen op insta! En die bowl.. die rolo's maken het ook echt af!

• #2.254
Ben je ook gaan volgen op insta. Of dat nou een goed idee is met mijn komende Prep ben ik mijzelf nu aan het afvragen met al dat eten op je insta:angstig:

• #2.256
  • #2.257
Full-body trainen is trouwens erg fijn. Wel is het vervelend dat ik soms niet in 1 keer door kan met de volgende oefening.. Wij hebben bijv. maar 1 bench in de gym en daar heb ik vorige x 10 minuten op moeten wachten. Niet echt ideaal, aangezien m'n trainingen sowieso al minimaal 90 minuten duren :/

Die PWO :roflol: als je daar niet op groeit..

Full-body trainen is trouwens erg fijn. Wel is het vervelend dat ik soms niet in 1 keer door kan met de volgende oefening.. Wij hebben bijv. maar 1 bench in de gym en daar heb ik vorige x 10 minuten op moeten wachten. Niet echt ideaal, aangezien m'n trainingen sowieso al minimaal 90 minuten duren :/

Gooi dan de volgorde om?

Terug
Naar boven