- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kerel jouw desserts zijn niet normaal jaloersmakend.![]()

BP en OHP om en om doen? (als je dan 3x per week FB doet, doe je uiteindelijk zowel BP als OHP 3x in 2 weken). Greyskull hanteert dit ook.
! Dus jij adviseert BP gewoon compleet te skippen op dag A? Daar heb ik ook al aan gedacht. Echter is het wel wat karig om maar 1 x in de 4 dagen te benchen!
Voor mij is het voordeel van FB juist dat ik elke compound lift frequent kan pakken.
Wait whut...maar drie keer trainen..Ja, je skipped het op die manier wel. Week 1 ABA (BP-MP-BP) Week 2 BAB (MP-BP-MP).

Ik weet niet hoe vaak Bas van plan is een FB-training per week te gaan doen. Ik doe zelf ook 3x per week FB.
Ik weet niet hoe vaak Bas van plan is een FB-training per week te gaan doen. Ik doe zelf ook 3x per week FB.
Op 85% zou je een maal max 5-6 reps moeten kunnen. 4 sets lijkt me erg ambitieus voor die squats.
Op 85% zou je een maal max 5-6 reps moeten kunnen. 4 sets lijkt me erg ambitieus voor die squats.
Voor OHP/bench:
De dag dat je OHP doet zou je daarna een borst isolatie oef kunnen doen, en op de bench dag een iets lichtere OHP na de bench?
. Over een week of 4 plaats ik de CGBP er weer eens in denk ik.
En dit inderdaadTe druk met 1500kcal bowls maken met rolo en bastogne![]()
.
. Daarnaast een bak ijs en zo'n 8 bier verdeeld over de dag.