Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Ziet er goed uit dat schema.

Kerel jouw desserts zijn niet normaal jaloersmakend. :meal:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.286
Full-body A

Warm up:
1 minuutje hangen
glute bridges
Enkels + heupen stretchen
Schouder recistance band stretches

Deadlifts
1 x 3 90-95%
3 x 3 75-80%

Squats 72.5 %
4 x 8

OHP 75 %
3 x 8-10

Pull-ups wide grip 70 %
3 x 8-12

Bench press 70 %
3 x 8-12

Dumbell rows 70 %
3 x 8-12

Rear delt raises SS Calve raises
3 x 10-15

Cable crunch/ Planks
3 x ..

Full-body B

Warm up:
1 minuutje hangen
glute bridges
Enkels + heupen stretchen
Schouder recistance band stretches

Squats
1 x 4-6 x 90%
4 x 4-6 x 85%

Bench press 80 %
3 x 4-6

Deficit deadlifts 75 %
3 x 6-8

Incline dumbbell press 75 %
3 x 8-12

Neutral-grip pull-ups
3 x max

Dips
3 x max

BOR 70% SS calves
3 x 8-10

Face pulls SS calves
3 x 10-15

(Kuiten pak ik tussendoor bij de laatste 2 oefeningen. Afhankelijk van wanneer de smith vrij is)

Hanging leg raises / planks
3 x ..

Dit is dus het schema. Het enige waar ik niet tevreden over ben is de bench in full-body A. Tegen de tijd dat ik eraan begin ben ik al behoorlijk vermoeid (mede door de pull-ups) en het wordt erg lastig om zo progressief te gaan laden.. Aan de andere kant, bench direct na OHP is ook niet ideaal. Iemand advies?

BP en OHP om en om doen? (als je dan 3x per week FB doet, doe je uiteindelijk zowel BP als OHP 3x in 2 weken). Greyskull hanteert dit ook.

Laatst bewerkt:
  • #2.288
BP en OHP om en om doen? (als je dan 3x per week FB doet, doe je uiteindelijk zowel BP als OHP 3x in 2 weken). Greyskull hanteert dit ook.

Dus jij adviseert BP gewoon compleet te skippen op dag A? Daar heb ik ook al aan gedacht. Echter is het wel wat karig om maar 1 x in de 4 dagen te benchen :(!
Voor mij is het voordeel van FB juist dat ik elke compound lift frequent kan pakken.

Dus jij adviseert BP gewoon compleet te skippen op dag A? Daar heb ik ook al aan gedacht. Echter is het wel wat karig om maar 1 x in de 4 dagen te benchen :(!
Voor mij is het voordeel van FB juist dat ik elke compound lift frequent kan pakken.

Ja, je skipped het op die manier wel. Week 1 ABA (BP-MP-BP) Week 2 BAB (MP-BP-MP).

• Like
Waarderingen: Inb4
Nee. Zo steekt het aardig in elkaar dacht ik?
Op 85% zou je een maal max 5-6 reps moeten kunnen. 4 sets lijkt me erg ambitieus voor die squats.

Voor OHP/bench:
De dag dat je OHP doet zou je daarna een borst isolatie oef kunnen doen, en op de bench dag een iets lichtere OHP na de bench?

• #2.294
Op 85% zou je een maal max 5-6 reps moeten kunnen. 4 sets lijkt me erg ambitieus voor die squats.

Voor OHP/bench:
De dag dat je OHP doet zou je daarna een borst isolatie oef kunnen doen, en op de bench dag een iets lichtere OHP na de bench?

Oke, mijn idee is om 1 set te doen op 90% en vervolgens 4 sets met 5-10% minder gewicht namelijk. Dit lukt nu prima. Allicht wordt het lastig als de gewichten serieus worden.

Momenteel pak ik dus Dag A Ohp + Bench en Dag B Bench + Incline db press. Qua oefeningen vind ik dit een fijne invulling. Die incline is misschien niet noodzakelijk, maar ik vind het simpelweg plezierig een beetje BB werk te blijven doen ;). Over een week of 4 plaats ik de CGBP er weer eens in denk ik.

Mijn vraag is meer of er mensen zijn die een logischere/effectievere volgorde van de oefeningen in gedachte hebben, waarbij ik toch beide trainingen kan benchen.

Je hebt het toch niet druk of zo? :D

Te druk met 1500kcal bowls maken met rolo en bastogne:)

• #2.299

Je hebt het toch niet druk of zo? :D

Nee joh. Maar 50 uur werken + alles daarom heen ;)

Te druk met 1500kcal bowls maken met rolo en bastogne:)
En dit inderdaad :o.

Echter.. Vanaf maandag ben ik weer terug! Momenteel in Drenthe op een familieweekend. Een hoop gezelligheid en easy 5-6 kcals per dag. Vandaag zo'n 12 boterhammen, 5 eieren, +- 100 g kaas, een hoop ham, 5 stuks fruit, een halve zak chips en 6 stukken vlees van de bbq + een hele stokbrood met kruidenboter en pindasaus etc. :P. Daarnaast een bak ijs en zo'n 8 bier verdeeld over de dag.
Vandaag trouwens wel getraind met een bekende in Emmen :lifter:

Ik eet al twee dagen rolo door deze man. :cool:

Terug
Naar boven