AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.322
De RDL's van gisteren: Het lijkt imo nog steeds een beetje op een SLDL. Hoe denken jullie erover? Mensen die een idee hebben wat ik kan verbeteren?

• Like
Waarderingen: Inb4
Back on the high-bar squatsss! Deze manier leent zich toch iets beter voor mijn stijl van squaten. Zoals jullie zien kom ik behoorlijk onder parallel.

Post-workout.

Netjes man. Respect voor deze goede techniek! Mis zelf veel stabiliteit.. Misschien ook zulke schoenen kopen?

Wat dat betreft zitten we aardig op 1 lijn :).

100+g vet is idd easy. Afgelopen maand zat ik vaak op meer dan 120g. Simpelweg wat meer (pinda)kaas, noten, olie en burgers inderdaad.
Op die manier kan ik het houden bij 5-600 g carbs. Afgelopen week mede door familieweekend weer een halve kilo kwijt en dat moeten we niet hebben.

Godver... Al die discussies van jou over afvallen met 3,5k kcals... Wat heb je toch voor stofwisseling Wel lekker eten though!

Trainingen overall zien er ook goed uit btw. Nu al paar keer fb gehad zie ik. Hoe bevalt dat? Ook met het oog op progress?

• #2.325
Netjes man. Respect voor deze goede techniek! Mis zelf veel stabiliteit.. Misschien ook zulke schoenen kopen?

Godver... Al die discussies van jou over afvallen met 3,5k kcals... Wat heb je toch voor stofwisseling Wel lekker eten though!

Trainingen overall zien er ook goed uit btw. Nu al paar keer fb gehad zie ik. Hoe bevalt dat? Ook met het oog op progress?

Weightlifting schoenen gaan je squat zeker helpen!

Momenteel 4.300 per dag. Kom nog steeds niet aan. Ik ben trouwens absoluut niet de enige. @cnh bijv. zit op 4500 kcals las ik daarnet. Ik ga waarschijnlijk ook weer verhogen nu.

Thx. Niks mis met full-body, maar het neemt net even te veel tijd voor mij. Zoals ik eerder al heb aangegeven, had ik simpelweg vast moeten houden aan UB/LB.

Wel? Daar is niet iedereen het mee eens :roflol:.

• #2.326
UB OHP 15/07

OHP
3 x 6

3 x 6 x 37.5

Neutral grip pull-ups
3 x 6-8

9 7 6 x 8 kg

Paused bench
3 x 8-12

3 x 8 x 60 kg (laatste rep net aan.. :P)

Dumbell rows
3 x 8-12

12 x 40 kg VPR
2 x 10 x 40 kg

Paused CGBP
3 x 8-12

12 9 7 x 50 KG

Wide grip pull-down
3 x 8-12

12 x 60 kg
2 x 8 x 60kg

Incline flyes
3 x 8-12

2 x 10 x 14 kg
1 x 12 x 12 kg

Bent-over rear delt raises
3 X 8-12

12 10 x 8 kg
12 x 6 kg

EZ-Barbell curls
3 x 8-12

8 6 x 17.5 kg ex. bar
7 x 15 kg ex. Bar

Tricep push down (extra)
12 8 x 25
10 x 20

Face pulls
3 x 10-15

10 X 12.5 KG
2 X 12 X 10 KG

Planks
3 x

3 x +- 60 sec x 20 kg Waarom ook niet :)

Kuiten niet kunnen doen. De smith was kapot. :/
Over de dag zo een 25-30 km gefietst.

Macro's 15/07: 220/97/611 4248 kcal
Naar alle waarschijnlijkheid een klein beetje meer door wat sausjes e.d.

Even filmpje in andere browser bekeken :)
Hoofd knik je erg ver naar achter (was me al vaker opgevallen) en als je ziet hoe laag de BB komt kan je die deficit net zo goed weg laten (sta je ook stabieler). Rug hou je heel netjes neutraal, absoluut geen enge bolling daar.

Nog meer filmpjes.... OHP ziet er netjes uit. Ik zak meer door in mijn onderrug iig :o
Sterke planks weer :eek:

Hoofd knik je erg ver naar achter (was me al vaker opgevallen) en als je ziet hoe laag de BB komt kan je die deficit net zo goed weg laten (sta je ook stabieler). Rug hou je heel netjes neutraal, absoluut geen enge bolling daar.

+1 inderdaad je hoofd gewoon recht, niet naar achteren, waarom doe je dat eigenlijk?
Goed je core aanspannen tijdens liften

Nog meer filmpjes.... OHP ziet er netjes uit. Ik zak meer door in mijn onderrug iig :o

Mooie Squad ben jaloers,mooie rechte rug, ass to the grass, hoofd recht

OHP je maakt er pauze sets van, misschien onbewust, zorg dat het halter niet stil valt, of je maakt er n adempauze van denk ik, kost je veel energie n.l
Moeilijk te zien in het filmpje maar lekker explosief pressen en weer je core aanspannen verder is de uitvoering netjes

Als je kan pull ups, zijn altijd beter dan pull downs, niet naar achter gaan hangen, is maar n beetje hoor, verder ziet er strak uit allemaal
Wat doe je SL 5x5?

Laatst bewerkt:
  • #2.332

Haha, zit je op t werk of zo? :P

Ik zal de volgende x echt even goed om mijn nek denken en een nieuw filmpje maken. Misschien eens niet voor een spiegel gaan staan. Dat helpt al een stuk denk ik!
Deficit is wel nodig nu. Als ik dit niet gebruik raakt de barbell echt net de grond :P

Dank. Ik moet de bar alleen nog wat verder uitdrukken. Daar ga ik nu de focus op leggen.
Thx! Na een UB training zijn ze makkelijker dan na LB :P.

En de legpress ook?:rolleyes:

Lekkere training weer man! En bizar dat je op zoveel kcal niet aan komt..

Nope, maar dat vind ik maar niks. Trouwens.. Ik heb vandaag zo waar een beetje spierpijn in mn calves, net als gisteren :P! Dat komt waaarschijnlijk door 't fietsen wat ik een tijdje niet heb gedaan.

Dank je kerel. Ja man. Mensen in mijn omgeving geloven hun ogen ook niet.

+1 inderdaad je hoofd gewoon recht, niet naar achteren, waarom doe je dat eigenlijk?
Goed je core aanspannen tijdens liften

Automatisme. Ik moet er echt even goed om denken vanaf nu ;).
Bracen is belangrijk idd.

Mooie Squad ben jaloers,mooie rechte rug, ass to the grass, hoofd recht

OHP je maakt er pauze sets van, misschien onbewust, zorg dat het halter niet stil valt, of je maakt er n adempauze van denk ik, kost je veel energie n.l
Moeilijk te zien in het filmpje maar lekker explosief pressen en weer je core aanspannen verder is de uitvoering netjes

Als je kan pull ups, zijn altijd beter dan pull downs, niet naar achter gaan hangen, is maar n beetje hoor, verder ziet er strak uit allemaal
Wat doe je SL 5x5?

Haha thanks! :D

OHP doe ik paused. Volledig resetten en flink bracen voordat ik de volgende rep doe :).

Pull-ups doe ik eerder in mijn training zoals je ziet, hueue :D. Deze pull-downs doe ik op het eind van mn training.

Misschien even teruglezen? ;)

Mooe training hoor Bas! Uitvoering zien er allemaal prima uit ook:D!

Leuk dat je die filmpjes ook logt!:D

• #2.334
Haha, zit je op t werk of zo? :P

Ik zal de volgende x echt even goed om mijn nek denken en een nieuw filmpje maken. Misschien eens niet voor een spiegel gaan staan. Dat helpt al een stuk denk ik!
Deficit is wel nodig nu. Als ik dit niet gebruik raakt de barbell echt net de grond :P

Dank. Ik moet de bar alleen nog wat verder uitdrukken. Daar ga ik nu de focus op leggen.
Thx! Na een UB training zijn ze makkelijker dan na LB :P.

Nope, maar dat vind ik maar niks. Trouwens.. Ik heb vandaag zo waar een beetje spierpijn in mn calves, net als gisteren :P! Dat komt waaarschijnlijk door 't fietsen wat ik een tijdje niet heb gedaan.

Dank je kerel. Ja man. Mensen in mijn omgeving geloven hun ogen ook niet.

Automatisme. Ik moet er echt even goed om denken vanaf nu ;).
Bracen is belangrijk idd.

Haha thanks! :D

OHP doe ik paused. Volledig resetten en flink bracen voordat ik de volgende rep doe :).

Pull-ups doe ik eerder in mijn training zoals je ziet, hueue :D. Deze pull-downs doe ik op het eind van mn training.

Misschien even teruglezen? ;)

Kon die pull ups niet zo snel vinden maar die zullen ook wel in orde zijn, kan niet veel verkeerd lijkt mij

Bas jij moet echt hard buffelen om dr wat massa op te krijgen man , met je lange lijf ...
Ga je voor de 100kg BW?
Elke maand n kg BW erbij is n mooi streven.
Doel: 2017 Novice 2 Intermediate :wl:

http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html

• #2.336
Kon die pull ups niet zo snel vinden maar die zullen ook wel in orde zijn, kan niet veel verkeerd lijkt mij

Bas jij moet echt hard buffelen om dr wat massa op te krijgen man , met je lange lijf ...
Ga je voor de 100kg BW?
Elke maand n kg BW erbij is n mooi streven.
Doel: 2017 Novice 2 Intermediate :wl:

http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.html

Heb daar ook nog wel ergens een filmpje van volgens mij :thumb:.

Tja, het is best pittig soms. Zeker op rustdagen en drukke werkdagen is het maar wat lastig genoeg naar binnen te stouwen, zonder full yolo te gaan op junk.

Mijn doel is nog altijd 85, maar dat heb ik begin dit jaar al gesteld. Ik moet gewoon meer vreten en geen rare dingen meer in m'n kop halen qua training :o.

Thanks voor de link. Dat geeft een mooi idee van waar ik naartoe kan werken.

Ik vind het juist wel fijn om net even de mat lichtjes aan te tikken met SLDL, dan weet je dat je iedere keer even diep zit. :)
Volgens mij wordt een SLDL een RDL als je meer met de heupen naar achter gaat+iets meer knikken in de knieen bij zakken, en bij de lift kracht zetten door de heupen meer naar voren te drukken.

O... Firefox op Linux ondersteunt al lang geen flash meer omdat het zo langzamerhand maar eens tijd wordt dat iedereen op html5 overgaat voor filmpjes, maar blijkbaar doet insta daar nog niet aan :(

edit... het lijkt een javascript issue....

• #2.338
Ik vind het juist wel fijn om net even de mat lichtjes aan te tikken met SLDL, dan weet je dat je iedere keer even diep zit. :)
Volgens mij wordt een SLDL een RDL als je meer met de heupen naar achter gaat+iets meer knikken in de knieen bij zakken, en bij de lift kracht zetten door de heupen meer naar voren te drukken.

O... Firefox op Linux ondersteunt al lang geen flash meer omdat het zo langzamerhand maar eens tijd wordt dat iedereen op html5 overgaat voor filmpjes, maar blijkbaar doet insta daar nog niet aan :(

edit... het lijkt een javascript issue....

Je hebt helemaal gelijk, maar de hip-hinge is en blijft lastig voor mij. Nu zou je kunnen zeggen; doe lekker een andere oefening, maar ik ben niet iemand die graag opgeeft :P.
Volgende week dus gewoon weer RDL's, met de focus op een neutrale nek positie, heupen naar achtergooien en glutes squeezen.

Dat zegt mij niets. Ik ondervind in ieder geval nooit problemen met Insta :D

t*ring man, 4300 kcal op jouw gewicht

De echte ecto life haha blijf dooreten en je komt er, aan je uitvoer zal het niet liggen ;) vanwaar trouwens die 25-30 km fietsen? Lijkt mij dat jij geen cardio nodig hebt ;)

Terug
Naar boven