- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Macro's 19/07: EKV 208 / 599 / 107 4.231 kcals Carbs hadden wel iets hoger gemogen
Deficit deadlift:
Zien er beter uit dan je normale deadlifts

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Macro's 19/07: EKV 208 / 599 / 107 4.231 kcals Carbs hadden wel iets hoger gemogen
Deficit deadlift:

Wederom herkenbaarZodra ik er mentaal niet lekker inzit gaan de compounds gewoon ruk.
.
Wij hebben ook airco gelukkig! Gister was het gewoon genieten om daar binnen te lopen..Wederom herkenbaar.
Lekkere training ondanks de hitte. Het begint er op te lijken dat ik een van de weinige gelukkigen ben met airco in gym![]()
Precies dit! Was een verademing er binnen te komen..Wij hebben ook airco gelukkig! Gister was het gewoon genieten om daar binnen te lopen..
Echter kom je door het weer buiten al wel overhit binnen..en dan heb ik het nog niet gehad over de 45°C in mijn auto met ARKO..
.
.
!Wtf, ik scroll omlaag in dat boek en zie opeens een kut in beeld (bldz 259)
? 
. Het was lekker rustig in de gym!
Hé man, keek net even naar je deadlift. Hou je de bar wel dicht tegen je lichaam? Lats in your back pocket!

. Hmm, er is mijn weleens verteld dat je de deads met je kont lager moet beginnen..
Echter ga ik geen echt commentaar op je deads leveren, want doe ze zelf ook ongeveer zo![]()
. Ik ben vanuit een hogere startpostie sterker iig. Toch bedankt voor je feedback man
!
.

. Volgende x dus 24 kg dumbbells. Veel beeldmateriaal, nice!
Last je van je enkel/knie, vaker last van? Heb zelf veel baat bij knee sleeves tijdens SQ.
En niet eens een foto van je maaltijd na de training![]()
.