Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.401
Het is ook wel een beetje een bron in de kwaliteit 'voedingscentrum'

Ehh je haalt mij de woorden uit de mond.

Van wege n verkeersongeval zit ik met n blessure thuis, dus ik sport op dit moment niet
Ik eet hooguit 2 sneetjes brood/dg de rest zijn warme maaltijden, schoon eten...
Het is niet mijn keuze, brood=suiker, zout en conserveermiddelen en E nummers
Mijn ervaring is dat je na alleen een broodmaaltijd, niet verzadigd bent en na 1 uur alweer honger hebt
Je wordt zo rond als een ton en glad als n aal, door al het vocht wat je vast houd.
Kijk maar rond in de sportschool en je ziet wie er schoon eet
En met jouw stofwisseling blijf je nonstop aan het eten, elke 2 uur, met olie en vetten kan je je stofwisseling ook vertragen ;)

Wat probeer je nou precies te zeggen? :P
Als je niks/weinig doet, dan moet je misschien je koolhydraten beperken. Het is verder geen rocketscience bro.

Tja waar hebben we het over...bro

• #2.403
Tja waar hebben we het over...bro

No offence hoor! Ik vind het erg tof dat je meedenkt, dat waardeer ik uiteraard :)
Ik probeer alleen te zeggen dat we zaken niet moeten overcompliceren. Kcal in vs. kcal out is waar het om draait. Zolang je daarnaast je micronutrienten binnen krijgt, zit je helemaal prima :thumb:
Als jij niet verzadigd raakt van broodjes, dan zou ik ze lekker laten staan! Zelf eet ik ook weinig brood, omdat ik simpelweg meer geniet van warme maaltijden (schoon eten;))

Echt kloten van je ongeval trouwens. Wat is er gebeurt!? Zoals je allicht weet heb ik eind 2012 ook een ernstig ongeval gehad, wat min of meer de reden was om massa te gaan pakken.

Mijn stofwisseling zou ik trouwens maar al te graag iets vertragen zo af en toe. Haha!

No offence hoor! Ik vind het erg tof dat je meedenkt, dat waardeer ik uiteraard :)
Ik probeer alleen te zeggen dat we zaken niet moeten overcompliceren. Kcal in vs. kcal out is waar het om draait. Zolang je daarnaast je micronutrienten binnen krijgt, zit je helemaal prima :thumb:
Als jij niet verzadigd raakt van broodjes, dan zou ik ze lekker laten staan! Zelf eet ik ook weinig brood, omdat ik simpelweg meer geniet van warme maaltijden (schoon eten;))

Echt kloten van je ongeval trouwens. Wat is er gebeurt!? Zoals je allicht weet heb ik eind 2012 ook een ernstig ongeval gehad, wat min of meer de reden was om massa te gaan pakken.

Mijn stofwisseling zou ik trouwens maar al te graag iets vertragen zo af en toe. Haha!

Kijk maar naar Bosco's ongeval

• #2.406
Vind zo wel helemaal mooi ja.

Zou ik in dat geval nog lunges als assistance kunnen doen denk je, of zal dat louter herstel in de weg zitten? Ik doe momenteel 2 variaties en het is 1 van de weinige oefeningen waar ik momenteel wel progressie op maak. :o

Zou ik in dat geval nog lunges als assistance kunnen doen denk je, of zal dat louter herstel in de weg zitten? Ik doe momenteel 2 variaties en het is 1 van de weinige oefeningen waar ik momenteel wel progressie op maak. :o
Progressie in lunges maken :o

Haat-liefde-verhouding met lunges.. Al eens de variant geprobeerd waarbij je lopend lunges doet, en in plaats van gewoon een stap te zetten, dezelfde stap te zetten maar daarna gelijk nog een (of twee, of drie..) keer door hetzelfde been te zakken?
I dare you :o

• #2.410
Haat-liefde-verhouding met lunges.. Al eens de variant geprobeerd waarbij je lopend lunges doet, en in plaats van gewoon een stap te zetten, dezelfde stap te zetten maar daarna gelijk nog een (of twee, of drie..) keer door hetzelfde been te zakken?
I dare you :o

Momenteel doe wissel ik walking lunges en reverse lunges af. Vooral die laatste variant is een aanrader.

• #2.411
Gisteren LB getraind met een maatje in een gym waar ik al een tijdje niet was geweest. 5 setjes gesquat en 6 sets gedeadlift op techniek Squats gingen vrij lekker! Ik probeerde voor het eerst de thumbless grip en dat voelde goed.
Deads gingen daarentegen niet fijn. Ik had weer eens moeite om spanning te houden bij de lift-off en de neiging om kracht te zetten vanuit mijn tenen ipv m'n hielen. Not good. Daarom het gewicht verlaagd en een licht pauze gehouden bij de lift-off, om te voorkomen dat m'n heupen gelijk omhoog schieten.
Daarna nog wat reverse lunges gedaan - voor t eerste met 48 kg (!) - en afgesloten met een paar pompsetjes leg curl en leg press.

Vanmiddag reis ik naar Groningen. Zijn er hier mensen met plannen om daar vrijdag/zaterdag te trainen?! :)

• #2.412
Heerlijk weekend gehad in het hoge noorden! Veel vrienden en familie gezien, feestje gehad en lekker uit eten geweest en gebbqt :thumb:. Daarnaast ook gewoon m'n schema kunnen volgen. UB ging prima, maar niet echt logwaardig, omdat ik een beetje random assistance werk heb gepakt ivm ander materiaal. LB gewoon bij BF gedaan:

LB: Squat

Warm up:
1 minuutje hangen
Enkels + heupen stretchen
Foam rollen
toddler squats
glute bridges
planks

Squats
4 x 6-8

15 x bw
10 x 20 kg
10 x 40 kg
8 x 55 kg
4 x 8 x 60

Dat was lekker zweten.

Romanian deadlifts
4 x 6

1 x 8 x 60
3 x 6 x 90 pr Eerste setje was echt perfect, laatste set was behoorlijk lelijk. M'n kuit begon te 'trekken'
1 x 6 x 85 kg

Walking lunges
3 x 20-24
28 x 22 kg VPR. :whip:
2 x 24 x 22 kg

Hyperextensions
3 x 8-12

12 x bw
10 x 10 kg
8 x 10 kg Dat was een poos geleden. Deze vanaf nu weer oppakken.

( Lying hamstring curls )
skipped.

Planks
3 x

Leg raises
3 x

15 12 12

Drijfnat naar de kleedkamer. :o

Voor de training ook nog even een been pic gemaakt. Dat was lang geleden.

Goede spiegel microgolf :thumbs:

Goede quads ook ofc :D

• #2.415
Wederom een legday naar mijn hart, behalve die buikspieroefeningen dan ;).
Vind zelf bij hyperextensions lekker om tenen naar buiten te laten wijzen, lekker voor je glutesss :).
Oja, enne.. Nice legs!

• #2.417
Wederom een legday naar mijn hart, behalve die buikspieroefeningen dan ;).
Vind zelf bij hyperextensions lekker om tenen naar buiten te laten wijzen, lekker voor je glutesss :).
Oja, enne.. Nice legs!

Begin daar nou eens aan joh!! :goodidea:

Grappig dat je het zegt. Tijdens de oefening kon ik mij herinneren dat te hebben gelezen in jou log. het helpt wel wat, doordat je hierdoor vrijwel automatisch je glutes beter aanspant ;).

Thank youuu. Binnenkort post ik een foto van beide benen, dan zul je we zien dat links een beetje anders gevormd is. Dat komt door die verrotte enkel. De laatste tijd heb ik ook weer continu last van triggerpoints in mijn kuit. Echt enorm vervelend! Ik was van plan om langs de fysio te gaan in Groningen, maar hij was helaas met vakantie. De foamroller is inmiddels wel binnen en ik hoop daar zelf nog wat mee te kunnen oplossen. Stretches doe ik vrijwel dagelijks voor m'n kuit.

Goeie poten man! :thumb:

Ziet er goed uit, keep it up :)!

Goed bezig geweest man!

Terug
Naar boven