AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.461
Die spoiler:roflol:

Ook goed gegeten of niet?:rolleyes:
Flinke workout! Die bench ziet er ergens een beetje vreemd uit..het is net of je een golf beweging met je arm maakt..

He he .. :rolleyes:

Een golfbeweging? Nu je het zegt lijkt de bar niet helemaal recht te blijven inderdaad! Waarschijnlijk een resultaat van die imbalans in mijn schouders ..

Ja, het lijkt of de linkerarm (recht op beeld) leidend is, en de bar een beetje opzij drukt. Heb je voldoende spanning in de benen + rug? Het lijkt een beetje alsof je als een dooie vis op dat bankje ligt.

• #2.463
Ja, het lijkt of de linkerarm (recht op beeld) leidend is, en de bar een beetje opzij drukt. Heb je voldoende spanning in de benen + rug? Het lijkt een beetje alsof je als een dooie vis op dat bankje ligt.

Hmm ja, je hebt gelijk. Ik heb altijd moeite om mijn linkerschouder goed naar achteren te trekken. Ik kan mijn linker arm trouwens ook niet helemaal strekken.
De laatste tijd werk ik meer aan die spanning. Ik probeer legdrive te creeeren. Dat laatste lijkt steeds een beetje beter te gaan, maar ook daarin heb ik last van de immobiliteit in mijn linker enkel. M'n linkervoet kan ik niet goed vlak op de grond krijgen.

:orly:

• #2.464
De training van vanmorgen. Dat ging lekker! 'S weekends trainen is sowieso fijn. Er zijn dan vrijwel alleen maar serieuze lifters en geen irritante lui die in de weg lopen :o.

LB: intensity

Warm up:
1 minuutje hangen
Enkels + heupen stretchen
Foam rollen
toddler squats
glute bridges
planks

Squats
5 x 5
10 x 20
10 x 40
6 x 55
5 x 5 x 67.5

Deadlifts

5 x 3
1 x 8 x 60
1 x 5 x 90
1 x 3 x 100
5 x 3 x 115

Split squats
3 x 8-12

3 x 18 x 16 kg

Lying leg curls
3 x 8-12

10 7 x 45 kg
8 x 41 kg

Paused Calve raises
2 x 12 x 60
10 x 60

Leg raises toes to bar
10 8 7

je oogt nog fris bij de split squats, ik vind dat altijd een beetje doodgaan :)

• #2.466
Hmm toetje.

Ok..nu ben ik afgeleid over wat ik wilde zeggen over je training..:o

Squats zien er solide uit IMO. Met deads lijk je een klein beetje hetzelfde probleem te hebben als ik. Je begin positie is goed, maar zodra je gaat liften schiet je rug heel licht bol. Je lift waarschijnlijk (net als ik..) teveel uit je rug..

Split squats is een prima afmaker, maar denk wel dat je die zwaarder kunt..

• #2.468
Ok..nu ben ik afgeleid over wat ik wilde zeggen over je training..:o

Squats zien er solide uit IMO. Met deads lijk je een klein beetje hetzelfde probleem te hebben als ik. Je begin positie is goed, maar zodra je gaat liften schiet je rug heel licht bol. Je lift waarschijnlijk (net als ik..) teveel uit je rug..

Split squats is een prima afmaker, maar denk wel dat je die zwaarder kunt..

Gek he.. :rolleyes:. Om eerlijk te zijn heb ik er een klein beetje spijt van. Ik was er bijna ziek van toen ik het op had :o.. Vanmorgen ook totaal geen honger, wat vrijwel nooit voorkomt.

Het lijkt gelukkig steeds beter te worden :). Ik zal binnenkort eens een filmpje van een half jaar terug posten.

Alles kan, maar dat gaat m'n herstel in de weg zitten ben ik bang. De focus ligt nu op het verhogen van de barbell squat, welke ik 3 keer per week doe in verschillende rep ranges momenteel :).
Veel mensen zeggen dat je daarnaast helemaal geen assistance nodig hebt, maar gezien ik nog steeds wat krachtverschil heb tussen mijn linker en rechter been, lijkt het mij goed de unilterals er in te houden voorlopig.

Hoeveel gram suiker krijg jij nou op een dag binnen?

Hahaha, wat een bak vreten!

• #2.472

Vanavond maar even iets rustiger aan.. :P

De training van daarnet. Lekker pompen zeg maar. :flexgrin:

UB: Hypertrophy

Incline bench press
4 x 6-10

10 x 40
10 x 50
9 x 55
8 x 55
2 x 7 x 55

Seated row
4 x 6-10

2 x 8 x 59
1 x 6 x 59
1 x 8 x 52

Flat dumbbell press
4 x 8-12

9 8 7 x 28 kg
7 x 26 kg

Chin-ups
4 x 8-12

8 x supinated
8 x hammer
2 x 6 x hammer

Seated dumbbell press
4 x 8-12

12 9 8 8 x 14 kg

Rear delt raises
4 x 10-15

15 x 8 kg
10 x 8 kg
2 x 12 x 6 kg

Prima. Vrijwel niets tot failure gepust. Hierna rustig naar huis gefietst, want m'n fiets is eindelijk weer gerepareerd.
Ik zal @Punjab zijn advies opvolgen en vanaf nu alleen nog maar op een rustig tempo fietsen :). Afgelopen week niet gefietst en dat voelde verassend goed. Meer energie in mijn trainingen en minder last van mn knie/kuit.

• #2.473
Vanmorgen, na die enorme cheat van gisteren, was ik trouwens wel mooi even 80 kg :rolleyes:. Gisteravond ook wat pics gemaakt toen ik t op had. Zag er behoorlijk nice uit door die shitload carbs en zout :D

Vanmorgen, na die enorme cheat van gisteren, was ik trouwens wel mooi even 80 kg :rolleyes:. Gisteravond ook wat pics gemaakt toen ik t op had. Zag er behoorlijk nice uit door die shitload carbs en zout :D

b6c.gif

• #2.475
Bestand is te groot om te uploaden hier. :(

• #2.477
  • #2.479
Dus. Even update pic, na die 1800 kcal cheatbowl eergisteren :P

2q8tw13.png

5lpix4.png

Don't mind the evil eyes. Huehue. :P