AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Je squats lijken maar net op diepte, met dat gewicht zou je nog wel wat dieper moeten kunnen, Beetje werken aan je flexibiliteit, dan heb je nog wat reserve voor als het zwaar wordt.
Onderrug ook iets meer hollen bij je dl (lijkt mij).

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.505
Man, man! Dat was me nog niet eens opgevallen:roflol:

Lol dat viel me als eerste op :roflol:
Zag die hele deads niet :D

Nu begrijpen jullie hopelijk waarom ik soms zo afgeleid ben. Ik ben iemand die graag mensen helpt en als je dit soort dingen om je heen ziet gebeuren.. Tja :o.

Je squats lijken maar net op diepte, met dat gewicht zou je nog wel wat dieper moeten kunnen, Beetje werken aan je flexibiliteit, dan heb je nog wat reserve voor als het zwaar wordt.
Onderrug ook iets meer hollen bij je dl (lijkt mij).

Alles kan, maar dit werkt voor mij. Ik heb lange tijd geprobeerd om een beetje dieper te gaan, maar het voegt niks toe. Ik verlies spanning onderin en creeer een lichte buttwink. Toch bedankt voor je advies! :)
Qua DL is het zoals ik hierboven al zei een kwestie van spanning houden op de glutes en hams. Verder goed bracen en de borst laten leiden. M'n onderrug is safe in de positie.

god***domme wat voor mensen heb jij in de gym :roflol:

Een hoop r**ards die maar wat doen. Zo'n 10% van de mensen traint aan de hand van een schema gok ik. :o

UB: power

Paused bench press
4 x 6

10 x 40
8 x 60
6 x 65
4 x 6 x 70 kg
2 sec down, 1 sec up

Tips advies?

Wide grip pull-ups
4 x 6-10

6 x 6 kg
3 x 5 x 6kg
6 x bw
Die gingen niet echt van harte vandaag.

Incline Dumbbell press
3 x 6-10

6 x 30 PR jeej.
7 x 28
6 x 28
7 x 26

Chin ups hammer
10 7 6 x bw

Standing one-arm dumbbell press (Links beginnen!)
3 x 8-12

9 8 7 x 14 kg

Dumbbell curls
3 x 8-12

1 x 10 x 14 kg
1 x 8 x 14
1 x 10 x 12 kg

Close-stance push-ups
3 x 8-12

12 8 8

Lateral raises
3 x 10-15

3 x 15 x 5 kg Laatste reps laatste set beetje lelijk.

Face pulls
2 x 12 x 10 kg

4470 kcal.

Nu begrijpen jullie hopelijk waarom ik soms zo afgeleid ben. Ik ben iemand die graag mensen helpt en als je dit soort dingen om je heen ziet gebeuren.. Tja :o.

Daar ben ik mee gestopt, help alleen als mensen het zelf vragen. 90% bij ons doet maar wat dus f**k it daar heb ik geen tijd voor :p

Dus. Even update pic, na die 1800 kcal cheatbowl eergisteren :P

2q8tw13.png

5lpix4.png

Don't mind the evil eyes. Huehue. :P

Sodemieters, flink droog ja.
Interessante log zo met al die filmpjes :thumbs:

• #2.508
Daar ben ik mee gestopt, help alleen als mensen het zelf vragen. 90% bij ons doet maar wat dus f**k it daar heb ik geen tijd voor :p

Ooit begin ik mijn eigen gym(s) en zal ik al deze mensen met plezier allemaal helpen.

srs.

Sodemieters, flink droog ja.
Interessante log zo met al die filmpjes :thumbs:

Yup. Echter... Ik maak eindelijk maar toch weer eens wat gaiiiinz. Vanmorgen 80,4 :woot:

Leuk om te horen :thumbs:!

Dus. Even update pic, na die 1800 kcal cheatbowl eergisteren :P

2q8tw13.png

5lpix4.png

Don't mind the evil eyes. Huehue. :P

Jezus wtf:eek:
Toch wel echt goed droog en serieuze progressie denk ik. Hoeveelheid massa valt ook nog niet tegen.
Kunt wat meer vet echt wel hebben maarja. Meer eten niet echt een optie:o

• #2.511
Jezus wtf:eek:
Toch wel echt goed droog en serieuze progressie denk ik. Hoeveelheid massa valt ook nog niet tegen.
Kunt wat meer vet echt wel hebben maarja. Meer eten niet echt een optie:o

Thanks bra
Zoals gezegd lijk ik gewoon licht aan te komen momenteel :o. Ik ben in ieder geval weer super gemotiveerd nu!

Tot de bar is ook mijn doel, dan maar wat minder reps :)

Vent heeft een ROM van 4 cm ongeveer, maar hij kan wel zeggen at hij 20 reps doet binnen een minuut met dat gewicht :D

Nah. Gewoon hoge doelen stellen. The sky is the limit :D.

Goals :o.

De training van gisteren! Wat zal ik zeggen.. Ik begin m'n glutes nu al behoorlijk te voelen!

LB: Hypertrophy

Warm up:
1 minuutje hangen
Enkels + heupen stretchen
Foam rollen
toddler squats
glute bridges
planks

Squats
4 x 6-8

15 x bw
10 x 20 kg
10 x 40 kg Oei.. De quads nog lichtelijk verzuurd van de training dinsdag.
8 x 55 kg
4 x 8 x 62.5 Heel hard.

Romanian deadlifts
4 x 6

1 x 8 x 60
4 x 7 x 90 kg VPR t*ring wat ging dit lekker zeg. Ik zat er echt goed in!

Dumbbell Reverse lunges
3 x 20-24

3 x 14 x 28 kg per hand PR Er waren vrijwel geen dummbells te vinden tussen de 20 en 30 kg. Dus: YOLO :D
1 x 30 x 20 kg per hand walking lunges Deaaaud.

Hyperextensions
10 8 8 x 10 kg
8 x bw

Leg raises
3 x

10 8 6 to bar
20 x normaal

Calves
12+2 12 12 x 65 kg

Compleet doorweekt en vaag in mn kop na de training. Nou ja, vandaag is het toch mn rustdag :D!

Flexbowl:

Ik heb met jouw squats altijd het idee dat ie het onderste deel van de beweging in slow-motion afspeelt :p
En moet nog wel ff oefenen om zo'n cereal master te worden, ik pak nu gewoon grote schaal. Pleur 150 gram cereal erin, halve liter melk erin en klaar.
Heb gister wel bij de jumbo van alle drie de varianten huismerk 1 doos gehaald om te testen welke lekkerste is, kan ik natuurlijk ook 50g van elk nemen om te oefenen in flexbowlskill

En moet nog wel ff oefenen om zo'n cereal master te worden, ik pak nu gewoon grote schaal. Pleur 150 gram cereal erin, halve liter melk erin en klaar.
Heb gister wel bij de jumbo van alle drie de varianten huismerk 1 doos gehaald om te testen welke lekkerste is, kan ik natuurlijk ook 50g van elk nemen om te oefenen in flexbowlskill
Leon's Flexbowl skills...

5622f02a099f0.jpg

Meer eten geen optie?

Easy kcal dan?

Noten?

Bij elke meal klein beetje olijfolie?

Overal gemsmolten kaas over gooien? :P

• #2.519
Ik heb met jouw squats altijd het idee dat ie het onderste deel van de beweging in slow-motion afspeelt :p

Hmm, nu je het zegt :roflol:!

Als ik je wat random tips mag geven :P:

Bevroren bananen mixen met water/melk/yogurt/chocomelk en whey/caseine voor de fluff.

ALTIJD verschillende soorten cereal mixen. Dus bijv. chococookies met chocoballs.

Bevroren vruchten gebruiken (ik eet daarvan makkelijk 2kg per week).

Noten en rozijnen mixed met je cereal

RIjpe bananen in stukjes toevoegen, zodat je ook wat 'zachts' hebt voor 't contrast :rolleyes:

Daarom ga ik ook eindelijk kuren..

fixed

:P
Hij is in ieder geval wel stuk buffer en droger dan jij bent :trollface:

Niet zo haten he :o..

• #2.520
Meer eten geen optie?

Easy kcal dan?

Noten?

Bij elke meal klein beetje olijfolie?

Overal gemsmolten kaas over gooien? :P

Nu op 4500 a 4600 zit ik misschien wel goed zoals t nu lijkt. Even kijken wat ik eind van de week weeg en anders voeg ik idd nog wat vetten toe.

Terug
Naar boven