XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Als ik je wat random tips mag geven :P:

Bevroren bananen mixen met water/melk/yogurt/chocomelk en whey/caseine voor de fluff.

ALTIJD verschillende soorten cereal mixen. Dus bijv. chococookies met chocoballs.

Bevroren vruchten gebruiken (ik eet daarvan makkelijk 2kg per week).

Noten en rozijnen mixed met je cereal

RIjpe bananen in stukjes toevoegen, zodat je ook wat 'zachts' hebt voor 't contrast :rolleyes:
Als ik ergens van over mn huig moet, is het banaan, snap niet dat mensen dat ranzige ding kunnen nuttigen :roflol:.

Voor de rest wel goeie tips, thanks :thumb:
Nu op 4500 a 4600 zit ik misschien wel goed zoals t nu lijkt. Even kijken wat ik eind van de week weeg en anders voeg ik idd nog wat vetten toe.
Niet meer carbs?:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.522
Als ik ergens van over mn huig moet, is het banaan, snap niet dat mensen dat ranzige ding kunnen nuttigen :roflol:.

Voor de rest wel goeie tips, thanks :thumb:

Niet meer carbs?:p

Tja, als je het gewoon invriest en er een shake van maakt is het supertje chill in ieder geval. Ik, en veel van mn vrienden die het hebben geproefd, vinden het iig zo lekker als een reguliere milkshake :thumb:.

Mwah, ik voel mij nu al de helft van de dag 'high' in mn kop door die shitload aan carbs

Ooit begin ik mijn eigen gym(s) en zal ik al deze mensen met plezier allemaal helpen.

srs.
Bijna overheen gelezen.
Is dat wat je wilt doen als je groot bent? Dat is een mooi doel. hobby = werk :thumbs:
Al ben ik bang dat de concurrentie wel heftig is, vooral met de (basic) fitness kiloknallers van tegenwoordig.

• #2.524
Bijna overheen gelezen.
Is dat wat je wilt doen als je groot bent? Dat is een mooi doel. hobby = werk :thumbs:
Al ben ik bang dat de concurrentie wel heftig is, vooral met de (basic) fitness kiloknallers van tegenwoordig.

Het zou mij heel tof lijken om op termijn boutique gyms te starten ja. Dit icm eetgelegenheden.
Hoe BF het aanpakt is nou niet bepaalde 'the way to go' imo.. :o

Aardige chick die op haar telefoon staat te kijken of valt mee? Volgende keer beter inzoomen :D

Het zou mij heel tof lijken om op termijn boutique gyms te starten ja. Dit icm eetgelegenheden.
Hoe BF het aanpakt is nou niet bepaalde 'the way to go' imo.. :o
Ik ben in Sienna een keer in een boutique-achtig hotel complex geweest met zwembad en gym, en dat was wel tof. Er was alleen nooit een hond in the gym (ja, ik....), alle vetkleppen lagen met drank aan het zwembad :(

Ben jij een hond Neet? Dan ben je toch wel sterk. Wat voor eentje?

Nu op 4500 a 4600 zit ik misschien wel goed zoals t nu lijkt. Even kijken wat ik eind van de week weeg en anders voeg ik idd nog wat vetten toe.

Waar een wil is is een mixer ;) havermout met kwark/whey en een banaan is in een minuut weg en toch zo'n 1000 schone kcal

En serieus goed droog man! wou dat ik er zo bij liep :D

• #2.532
Aardige chick die op haar telefoon staat te kijken of valt mee? Volgende keer beter inzoomen :D

Helaas een beetje een plork, maar ze mocht er best wezen idd :D. Tussendoor gezellig een beetje gekletst. Na 4 oefeningen squatte ze nog even 90 kg.
I cry everytime. :o

Ik ben in Sienna een keer in een boutique-achtig hotel complex geweest met zwembad en gym, en dat was wel tof. Er was alleen nooit een hond in the gym (ja, ik....), alle vetkleppen lagen met drank aan het zwembad :(

Beviel goed? Was al het benodigde materiaal voor een fantsoenlijke training wel aanwezig?
Tja.. Je moet zo een gym wel in de juiste area openen inderdaad!!

Waar een wil is is een mixer ;) havermout met kwark/whey en een banaan is in een minuut weg en toch zo'n 1000 schone kcal

En serieus goed droog man! wou dat ik er zo bij liep :D

Dan moet je wel uitgaan van 200-250 g havermout.

Nee.. dan toch liever cereals. EZ 1500 kcals :D

De training van gisteren, voor een dagje stad/festival aka de hele dag lopen :o. Vanmorgen dus ook 78.8 kg RIP.
Vandaag was ik van plan om LB te gaan trainen, maar het is misschien een beter idee hier van af te zien...?

UB: Strength

OHP
3 x 6

3 x 7 x 37,5
3 x 6 x 40 kg VPR. Eindelijk.

Neutral grip pull-ups
3 x 6-8

8 7 6 x 10 kg VPR
6 x BW

Paused bench
3 x 8-12

2 x 7 x 65
1 x 6 x 65 kg

One-arm dumbbell rows
3 x 8-12

8 8 7 x 40 kg

Paused CGBP
3 x 8-12

10 8 6 x 57,5 KG
8 7 x 22 kg
8 x 20 kg

EZ-Barbell curls
3 x 8-12

10 x 20 ex Bar
7 x 20 ex. Bar
8 x 15 ex Bar

Face pulls
3 x 10-15

15 X 10 KG
2 x 12 X 10 KG

Incline flyes
3 x 8-12

2 x 12 x 14 kg

One arm lateral raises
2 x 12 x 5
1 x 10 x 5 kg
Links beginnen

Ziet er wederom goed uit Bas! Je houdt het filmpjes posten ook goed bij!

Nice, 2 mooie VPR's! :D

• #2.535
Ziet er wederom goed uit Bas! Je houdt het filmpjes posten ook goed bij!

Thx Marvin! Sinds ik dat doe is mijn techniek op een hoop oefeningen echt sterk verbeterd :D.

Yeaa! Back on tha gain train.

De training van vandaag volgt later. Mijn vriendin en mijn ouders zijn hier gezllig in Brussel. Vanmiddag wezen trainen samen met m'n vriendin en dat ging heerlijk :thumb:.

Je bent vrij beweeglijk tijdens de MP, staat alles goed op slot? Quads, heupen, abs?

• #2.537
Je bent vrij beweeglijk tijdens de MP, staat alles goed op slot? Quads, heupen, abs?

Yea, gaat steeds beter! :D IK kreeg eerder altijd rugpijntjes en daar heb ik tegenwoordig gelukkig geen last meer van.

De training van vanmiddag na een lange nacht .. :o. Back on the full-body gain train. Ik ben er nog niet uit of het een A/B of een A/B/C wordt. Waarschijnlijk dat eerste, waarbij ik de DL en de RDL afwissel. Ik vraag mij alleen af of ik mijn squats sets/reps af moet wisselen (5 x 5 en 4 x 6-8), of dat ik beter elke training 5x5 erdoor heen ram en zsm naar die 100 kg toe werk.. DILEMMA's :o

Full-body A

Squat
5 x 5

5 x 5 x 70 kg

Deadlift
3 x 3

3 x 3 x 120 kg

Incline Bench press
4 x 6-8

3 x 8 x 55 kg
3 x 7 x 55 kg

BOR
3 x 6-8

2 x 12 x 55 kg
1 x 10 x 55 kg

Close stance push-ups op vuisten
3 x

12 10 9 x bw

Wide grip pull-ups
3 x 6-8

8 6 5 BW

Lying hamstring curls SS Lateral raises
3 x 8-12

2 x 10 x 41
8 x 41
SS
3 x 12 x 6 kg

Calves SS leg raises
14 12 12 x 70 kg SS 3 x 12 tot borst

Kan niet echt focussen op je deadlifts met die kill op de achtergrond.

Geen dilemma ga naar 2x BW Squad van Novice naar Advanced remember?? 2017 ;)

Gas erop!! :wl: 1x heavy en 1x Light

Hier ook ff meekijken. Goeie deads met allemaal loopband volk op de achtergrond. :D

Terug
Naar boven