XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.561
Horeca en dan vooral bar en bediening, Effectief sta en loop ik dus 8 uur op een werkdag, het is niet zwaar" maar je krijgt er wel aardig gare benen en onderrug van, vooral omdat ik alle zware spullen mag slepen als enige gast in het team die een beetje sport :P

Maar idd zouden squats het wel wat completer maken

Ah, nice! Dat heb ik zoals je misschien ook gedaan tot vorig jaar bij een burger restaurant :D. Het plan is min of meer om daar weer aan de bak proberen te komen volgend semester. Het is idd vrij vermoeiend, maar ik vind t persoonlijk leuk om met eten te werken en als je een gezellig team hebt is het helemaal nice. Daarnaast droom ik natuurlijk nog altijd van mn eigen bedrijfje in danwel de gastronomie of fitness en alle ervaring is natuurlijk mooi meegenomen.

Tja.. Wij zullen voor altijd zware shit moeten slepen vrees ik :roflol:.

Ah, nice! Dat heb ik zoals je misschien ook gedaan tot vorig jaar bij een burger restaurant :D. Het plan is min of meer om daar weer aan de bak proberen te komen volgend semester. Het is idd vrij vermoeiend, maar ik vind t persoonlijk leuk om met eten te werken en als je een gezellig team hebt is het helemaal nice. Daarnaast droom ik natuurlijk nog altijd van mn eigen bedrijfje in danwel de gastronomie of fitness en alle ervaring is natuurlijk mooi meegenomen.

Tja.. Wij zullen voor altijd zware shit moeten slepen vrees ik :roflol:.
Ach ja, ik zie het ook als een compliment :D maar ja dat soort werk hakt flink in je calorieën, met jouw torenhoge onderhoud helemaal ;) ik drink gewoon de hele werkdag chocolademelk en dan komt t wel goed :D

Maar dat zijn wel mooie dromen, misschien iets in combinatie? Restaurant/"snackbar" gericht op sportieve mensen (in/naast een grote gym ofzo) met goede post workout maaltijden enzo

Waarom doe je geen smolov als je SQ kg's zo belangrijk vind ;)

• #2.566
Ach ja, ik zie het ook als een compliment :D maar ja dat soort werk hakt flink in je calorieën, met jouw torenhoge onderhoud helemaal ;) ik drink gewoon de hele werkdag chocolademelk en dan komt t wel goed :D

Maar dat zijn wel mooie dromen, misschien iets in combinatie? Restaurant/"snackbar" gericht op sportieve mensen (in/naast een grote gym ofzo) met goede post workout maaltijden enzo

Ik ook hoor. Het is fijn om sterk te zijn en helemaal als anderen het opmerken. ;)
Dat is helemaal goed! Zelf maakte ik altijd shakes met pindakaas, havermout en banaantjes (900 kcal per stuk). Die had ik gewoon in de frisdrank koeling staan en dronk ik tussen de maaltijden door. Je verbrandt nou eenmaal onwijs veel met dat werk en eten is niet altijd een optie helaas :P.

Dat is dus waar ik van droom inderdaad. Om eerlijk te zijn neig ik nog altijd meer naar de een restaurant dan iets in de fitness industrie. Het lijkt mij een 'veiligere' keuze voor de lange termijn. Bovendien zegt vrijwel iedereen in mijn omgeven dat ik iets met mijn passie voor eten en koken moet doen, hehe :o!

Ben jij ook zoiets van plan op de lange termijn trouwens, of niet?

Waarom doe je geen smolov als je SQ kg's zo belangrijk vind ;)

Mwah, dat kan ik over een jaar of 2 eens overwegen denk ik. Daar ben ik nog niet gevorderd genoeg voor imo :P!

Dat ga ik eens doornemen zo! :D

Bovendien zegt vrijwel iedereen in mijn omgeven dat ik iets met mijn passie voor eten en koken moet doen, hehe :o!
Als je dat in grunn gaat doen kom ik geheel vrijblijvend en vrijwillig langs. Dit om het eten te komen keuren op hoeveelheid, smaak etc

• #2.570
Ik denk net dat je nu je eigenlijk nog een pak kan gainen, je het wel eens helemaal zou kunnen uithalen.

Ik zal mij er toch nog eens verder over inlezen dan :). Het is in ieder geval een programma waar door een hoop mensen bizarre resultaten mee zijn behaald in zeer korte tijd ..

Als je dat in grunn gaat doen kom ik geheel vrijblijvend en vrijwillig langs. Dit om het eten te komen keuren op hoeveelheid, smaak etc

Ken je Wereldburgers?

5y6kh3.jpg

Nop ken ik niet maar even opgezocht. Dit blijkbaar aan de vismarkt. Maar de naam zegt genoeg denk ik, lijkt mij een chill tentje

Ik ook hoor. Het is fijn om sterk te zijn en helemaal als anderen het opmerken. ;)
Dat is helemaal goed! Zelf maakte ik altijd shakes met pindakaas, havermout en banaantjes (900 kcal per stuk). Die had ik gewoon in de frisdrank koeling staan en dronk ik tussen de maaltijden door. Je verbrandt nou eenmaal onwijs veel met dat werk en eten is niet altijd een optie helaas :P.

Dat is dus waar ik van droom inderdaad. Om eerlijk te zijn neig ik nog altijd meer naar de een restaurant dan iets in de fitness industrie. Het lijkt mij een 'veiligere' keuze voor de lange termijn. Bovendien zegt vrijwel iedereen in mijn omgeven dat ik iets met mijn passie voor eten en koken moet doen, hehe :o!

Ben jij ook zoiets van plan op de lange termijn trouwens, of niet?
Iets buiten de fitness branche is dan misschien wel slimmer inderdaad :)
Mijn studie is gericht op gezondheidszorg beleid (opstellen, evalueren en adviseren voornamelijk) en hierbinnen focus ik mij op de bestrijding van jeugd-obesitas, dus wel een iets andere sector maar voeding en voedselaanbieders komen daar uiteraard veel bij aan bod ;) Over een jaartje mag ik aan de bak, dus nog een jaar om zieke gains te maken :D

5x5 niet te zwaar beginnen, misschien @ 70 % of zo. Als je aan je techniek wilt werken, moet je veel reps maken bij een matig uitdagend gewicht.

Ha ha, een hoop tips en suggesties :)
Maar wat de anderen zeggen: je zit wel in je jaren met een geweldig potentieel, probeer er nu zo veel mogelijk uit te slepen...

Tdawg en ik hebben het er vaak over hoe gaaf het ons lijkt om bijvoorbeeld een eigen gym te hebben met een aansluitende keuken waar gewoon verse maaltijden worden bereid, krijg je denk ik op een gegeven moment ook een soort 'huiskamersfeer' waar medelifters elkaar goed beginnen te leren kennen en er gewoon een prettige sfeer ontstaat. Als jij nou eens de keuken ingaat, dan zorgen Tdawg en ik wel voor de rest.. ;)
Succes met je nieuwe schema, geeft altijd een nieuwe dosis motivatie!

• #2.578
Goeedemorgen. Wat een reacties zeg. In ieder geval bedankt allemaal :D.

Dit. Dankzij smolov ging mijn squat van 2 x 90 kg naar 5 x 100 kg in slechts een maand. Ik raad het je zeker aan als je snel meer wilt squatten.

Dat is zeer netjes! Hoeveel ervaring had je toen je aan Smolov begon? Het klinkt voor mij zeker interessant, alleen heb ik het idee dat ik nu beter 5 x 5 kan uitmelken tot +- 120 kg en dan een smolov cycle o.i.d. er tegen aan kan gooien zodra ik plateau!
Correct me if I am wrong :rolleyes:

Squat heavy and eat big. Ik had deze post trouwens eerder verwacht van @Pillz ! :P
Nop ken ik niet maar even opgezocht. Dit blijkbaar aan de vismarkt. Maar de naam zegt genoeg denk ik, lijkt mij een chill tentje

Daar heb ik dus een tijd gewerkt. Die burgers... :heart:. Als ik weer terug ben ik Groningen moeten we maar eens een train & vreet meet doen, haha!

Iets buiten de fitness branche is dan misschien wel slimmer inderdaad :)
Mijn studie is gericht op gezondheidszorg beleid (opstellen, evalueren en adviseren voornamelijk) en hierbinnen focus ik mij op de bestrijding van jeugd-obesitas, dus wel een iets andere sector maar voeding en voedselaanbieders komen daar uiteraard veel bij aan bod ;) Over een jaartje mag ik aan de bak, dus nog een jaar om zieke gains te maken :D

Interessant zeg! Doe je die studie voltijd?
Volgend jaar net als ik afstuderen begrijp ik.
De gain-train never stops bra :D.

5x5 niet te zwaar beginnen, misschien @ 70 % of zo. Als je aan je techniek wilt werken, moet je veel reps maken bij een matig uitdagend gewicht.

Thanks. De techniek zit prima nu volgens mij. Ik wil nu gewoon de gewichten opbouwen!

Ha ha, een hoop tips en suggesties :)
Maar wat de anderen zeggen: je zit wel in je jaren met een geweldig potentieel, probeer er nu zo veel mogelijk uit te slepen...

Zeg dat wel :o.
Dat is inderdaad het doel. Ik heb het idee dat ik het vooral niet moet overcompliceren - wat ik eerder vaak deed - en het gewoon houden bij fucking sterk worden op de basics.
Variatie is goed, maar ik ben er inmiddels wel achter dat je in deze sport niet echt een 'Jack of all trades' kan zijn, hoe leuk dat ook zou zijn..

Tdawg en ik hebben het er vaak over hoe gaaf het ons lijkt om bijvoorbeeld een eigen gym te hebben met een aansluitende keuken waar gewoon verse maaltijden worden bereid, krijg je denk ik op een gegeven moment ook een soort 'huiskamersfeer' waar medelifters elkaar goed beginnen te leren kennen en er gewoon een prettige sfeer ontstaat. Als jij nou eens de keuken ingaat, dan zorgen Tdawg en ik wel voor de rest.. ;)
Succes met je nieuwe schema, geeft altijd een nieuwe dosis motivatie!

Dat zou toch zo onwijs gaaf zijn. Een gym voor serieuze lifters, zonder onnodige cardiozooi en andere poespas, met daarnaast een keuken waar dagelijks verse maaltijden worden bereid voor een schappelijke prijs.

Well.. Deal?! :goodidea:

Eigen gym levert bijna niks op.

Markt is behoorlijk verzadigd.

Terug
Naar boven