- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe je dat bij curls en pullups ook?Eccentrische fase van de deadlift is echt zonde van de energie
Gewoon gecontroleerd laten vallen

Die oefeningen zijn ook zo lekker met elkaar te vergelijken

Ja zitten redelijk wat serieuze lifter bij biggy. Tuurlijk heb je ook wat "basic fit" lui maar die heb je praktisch overal.Ik hoor hele goede dingen over biggy inderdaad. Veel serieuze lifters ook toch daar?
Ja zitten redelijk wat serieuze lifter bij biggy. Tuurlijk heb je ook wat "basic fit" lui maar die heb je praktisch overal.
!
Ik ben zeer benieuwd of ik vanaf nu weer eens wat progressie kan boeken op de bank.
Misschien kun je de pull ups wat breder pakken, dat kun jij wel hebben met je lengte
Misscchien wordt je dan ook wat breder, maar pas op! is wel erg zwaarYou can DO IT!!
Wel knap setjes van 10 dus volgende keer BW + 5kg![]()

. 
But i don't wanna get too big..
Ik heb de pull-ups wel eens wat wijder gepakt, maar deze grip wijdte voelt het fijnst voor mij.
Op m'n best deed ik 6-8 reps met 16 kg extra, maar ik betwijfel of ik toen volledige stretchte onderin.
Nu ik ze beide trainingen na rows doe, pak ik ze de komende weken lekker met BW denk ik![]()
XXL ? Gewoon varieren in breedte
Beetje breder kan jij wel hebbenXXL ? Gewoon varieren in breedte
Omdraaien eerst Pull Ups dan Rows... De beste oefening als eerste....beetje harder werken man!!![]()
. afgelopen 2 maand eerst pull-ups gedaan, en vanaf nu dus een tijdje eerst pendlay rows en seated rows.Goed drinken!Pff, fietsen met dit weer is lekker afzien zeg! Vandaag gelukkig geen krachttraining op t programma, want alleen zo'n tochtje op en neer naar t werk is al een hele aanslag op het lichaam onder deze omstandigheden.
Ik train vaak altijd heel er goed op moeilijke momenten. Wann het warm is, ik een hele actieve dag heb gehad etc. 1 van mijn beste benen trainingen heb ik gehad na een dag vol sport op school o.a body pump etc heel apartZweten of verzuipen, train jij ook beter met dit weer of heb ik dat aleen?
![]()

Ik niet. Moet beduidend meer rust nemen, slokjes water tussendoor, etc. Maar haal de geplande reps nog wel.Zweten of verzuipen, train jij ook beter met dit weer of heb ik dat aleen?
![]()

.
Deze keer extra gefocussed op uitstappen naar buiten. Dat voelde erg goed
. 
Zweten of verzuipen, train jij ook beter met dit weer of heb ik dat aleen?
![]()
Ik train vaak altijd heel er goed op moeilijke momenten. Wann het warm is, ik een hele actieve dag heb gehad etc. 1 van mijn beste benen trainingen heb ik gehad na een dag vol sport op school o.a body pump etc heel apart![]()
Ik niet. Moet beduidend meer rust nemen, slokjes water tussendoor, etc. Maar haal de geplande reps nog wel.
PS. Het overigens 29.5o C hier binnen![]()
.