Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Eccentrische fase van de deadlift is echt zonde van de energie :o
Gewoon gecontroleerd laten vallen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.644
:roflol:

• #2.646
Ja zitten redelijk wat serieuze lifter bij biggy. Tuurlijk heb je ook wat "basic fit" lui maar die heb je praktisch overal.

True thing. M'n ma werkt daar trouwens heel dicht bij. Ze zei laatst tegen mij dat er vooral een hoop 'opgeblazen lui' rondlopen :roflol:!

De training van gisteren! De bench maar weer eens een kans gegeven. Ik heb een smallere grip geprobeerd, zo ong. tussen mijn CGBP grip en m'n oorspronkelijke grip in.
Hiermee ben in zoals t lijkt iets minder sterk nu, maar m'n schouder lijkt hiermee ongeschonden te blijven! :D Ik ben zeer benieuwd of ik vanaf nu weer eens wat progressie kan boeken op de bank.

UB2

Bench press
4 x 4-6

10 x 20
8 x 50
6 x 60
4 x 5 x 70 kg

Seated row
4 x 6-10

10 8 8 7 x 59 kg

Incline Bench press
4 x 6-10

(8 x 50)
6 x 60
7 6 x 57,5
7 x 55

Wide grip pull-ups
4 x 6-10

9 7 6 5

Standing one-arm dumbbell press (Links beginnen!)
3 x 8-12

10 9 9 x 14 kg

Barbell curls
3 x 8-12

12 9 8 x 25 kg

Close-stance push-ups
3 x 8-12

12 8 8 De t*ring. Echt overal over m'n borst/schouders veins :P

Bent-over lateral raises
3 x 10-15

20 15 12 x 7 kg

Tricep press down
3 x 8-12

10 7 7 x 14 kg

Hanging leg raises
3 x 15 tot borst hoogte

BW vanmorgen: 79.8 kg

Misschien kun je de pull ups wat breder pakken, dat kun jij wel hebben met je lengte
Misscchien wordt je dan ook wat breder, maar pas op! is wel erg zwaar :p You can DO IT!! :D

Wel knap setjes van 10 dus volgende keer BW + 5kg ;)

• #2.648
Misschien kun je de pull ups wat breder pakken, dat kun jij wel hebben met je lengte
Misscchien wordt je dan ook wat breder, maar pas op! is wel erg zwaar :p You can DO IT!! :D

Wel knap setjes van 10 dus volgende keer BW + 5kg ;)

But i don't wanna get too big.. :bang:

:jk:

Ik heb de pull-ups wel eens wat wijder gepakt, maar deze grip wijdte voelt het fijnst voor mij :D.

Op m'n best deed ik 6-8 reps met 16 kg extra, maar ik betwijfel of ik toen volledige stretchte onderin.
Nu ik ze beide trainingen na rows doe, pak ik ze de komende weken lekker met BW denk ik :)

But i don't wanna get too big.. :bang:

:jk:

Ik heb de pull-ups wel eens wat wijder gepakt, maar deze grip wijdte voelt het fijnst voor mij :D.

Op m'n best deed ik 6-8 reps met 16 kg extra, maar ik betwijfel of ik toen volledige stretchte onderin.
Nu ik ze beide trainingen na rows doe, pak ik ze de komende weken lekker met BW denk ik :)

Beetje breder kan jij wel hebben :p XXL ? Gewoon varieren in breedte

Omdraaien eerst Pull Ups dan Rows... De beste oefening als eerste....beetje harder werken man!! ;)

Laatst bewerkt:
  • #2.650
Beetje breder kan jij wel hebben :p XXL ? Gewoon varieren in breedte

Omdraaien eerst Pull Ups dan Rows... De beste oefening als eerste....beetje harder werken man!! ;)

One day.

Ik weet wel waar ik mee bezig ben hoor :P. afgelopen 2 maand eerst pull-ups gedaan, en vanaf nu dus een tijdje eerst pendlay rows en seated rows.

• #2.651
Pff, fietsen met dit weer is lekker afzien zeg! Vandaag gelukkig geen krachttraining op t programma, want alleen zo'n tochtje op en neer naar t werk is al een hele aanslag op het lichaam onder deze omstandigheden :P.

Pff, fietsen met dit weer is lekker afzien zeg! Vandaag gelukkig geen krachttraining op t programma, want alleen zo'n tochtje op en neer naar t werk is al een hele aanslag op het lichaam onder deze omstandigheden :P.
Goed drinken!

• #2.653

Zo'n liter op, dus dat dat zat wel goed :D

Vandaag paused squats en deadlifts op het programma! De spierpijn trekt net weer een beetje weg, dus dat gaat helemaal goed komen. Op beide oefeningen 2,5 kg erbij. Nu maar hopen dat ik niet verdrink in m'n eigen zweet.

Zweten of verzuipen:) , train jij ook beter met dit weer of heb ik dat aleen?:)

Ik train vaak altijd heel er goed op moeilijke momenten. Wann het warm is, ik een hele actieve dag heb gehad etc. 1 van mijn beste benen trainingen heb ik gehad na een dag vol sport op school o.a body pump etc heel apart :p

• #2.657
Leg day overleefd. Daarmee is ook gelijk alles gezegd :P.

LB1

Warm up:

Enkels + heupen stretchen
toddler squats
glute bridges
planks

Paused Squats
4 x 4-6
10 x 20
10 x 40
6 x 55
4 x 6 x 65 kg
Beetje om en om met iemand anders. Hij raadde mij aan absoluut geen squats en deads op dezelfde dag te doen voor massa, want dat zeggen alle fysiotherapeuten. Huh wat?! :P

Deadlifts

3 x 3
1 x 8 x 60
1 x 5 x 90
1 x 3 x 100
3 x 3 x 125 kg Techniek zat goed. Laatste setje was wel zwaar. Filmpje volgt.

Leg press
3 x 8-12

1 x 12 x 150
2 x 10 x 160 kg Drijfnat.

Lying leg curls
3 x 8-12

8 7 x 45
9 x 41

Walking lunges
3 x 20-24

1 x 24 x 24 kg
2 x 22 x 24 kg Helemaal naar de t*fus! :roflol: Deze keer extra gefocussed op uitstappen naar buiten. Dat voelde erg goed :).

Back extensions
3 x 8-12

11 8 8 x 10 kg Hier begon ik ammonia te ruiken, ondanks 3+ liter water. Het was wel mooi geweest!

Paused Calve raises
12 10 x 75 kg

4350 kcal. Had er heel veel moeite mee in de hitte.

Gewicht vanmorgen: 79,2 kg
Dat terwijl ik gisteren voor t pitten nog een standaard schaal met cereals etc. + 2 magnums naar binnen heb geschoven. Dyhydrathion much. :o

• #2.658

Bedoel je misschien in het zweet verzuipen?

Ik train vaak altijd heel er goed op moeilijke momenten. Wann het warm is, ik een hele actieve dag heb gehad etc. 1 van mijn beste benen trainingen heb ik gehad na een dag vol sport op school o.a body pump etc heel apart :p

Haha nice. Misschien een resultaat van t feit dat je lichaam al flink warm was en 'klaar' voor prestaties?
Mijn beste legday was met een behoorlijke kater trouwens! Ook vreemd eigenlijk :P

Ik niet. Moet beduidend meer rust nemen, slokjes water tussendoor, etc. Maar haal de geplande reps nog wel.
PS. Het overigens 29.5o C hier binnen :o

Een beetje meer rust is alleszins verstandig :thumbs:!

Fysiotherapeuten:roflol:

Niet alle zijn slecht...maar in ieder geval een hoop! Hoe komt dat toch @DieNase ?

Prima leg-day zo met dat warme weer @Basma !:thumbs:

• #2.660

Fysiotherapeuten:roflol:

Niet alle zijn slecht...maar in ieder geval een hoop! Hoe komt dat toch @DieNase ?

Prima leg-day zo met dat warme weer @Basma !:thumbs:

In Groningen had ik zo een geweldige fysiotherapeut.. Ik kan niet wachten om daar eind dit jaar weer eens langs te gaan in ieder geval.

Thanks Marvin! Gisteren over de gehele dag 8 liter water gedronken + 2 energy drinks en koffie/thee e.d. :P.

De filmpjes!

Terug
Naar boven