AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Die jumping squats op de achtergrond :eek:???

Lekkere tren. Vind jij het trouwens chill om zo vroeg te trainen? Ik vind het echt 3 keer kut

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.662
Die jumping squats op de achtergrond :eek:???

Lekkere tren. Vind jij het trouwens chill om zo vroeg te trainen? Ik vind het echt 3 keer kut

Lachen he ;P Of die gast die een beetje ligt te spartelen op de achtergrond bij de DL's.. :P

Dit was gisteravond bra ;) Heet. Snikheet.

De achtergond is altijd lachen op jouw vids :)
Grip fail door zweethandjes?

Was niet specifiek jou aan het beledigen hoor...maar veel fitnessende en niet fitnessende fysio's hebben werkelijk geen idee waar ze het over hebben. Wat dat betreft is een fysio zoals jij die zelf ook krachttraining doet veel fijner:thumb:

Als je naar een fysio wil wat tenminste verstand heeft van krachtsport moet je naar fysio pellinkhof. Die jongens hebben tenminste verstand van krachttraining etc.

Hebben ook een samenwerking met northside barbell volgens mij

• #2.667
De achtergond is altijd lachen op jouw vids :)
Grip fail door zweethandjes?

Jup, om te gieren! :P

Mwah, eigelijk was het niet eens fail, want de bar was gelockt. Het werd echter een klein beetje zwart voor mn ogen dus smeet ik de bar maar op de grond. :o

Als je naar een fysio wil wat tenminste verstand heeft van krachtsport moet je naar fysio pellinkhof. Die jongens hebben tenminste verstand van krachttraining etc.

Hebben ook een samenwerking met northside barbell volgens mij

De fysio bij de noorderhaven in Groningen kan ik ook aanraden. Robert, de eigenaar, heeft mij zeer goed geholpen vorig jaar. :)

• #2.668
Door die hitte ben ik trouwens op een, naar mijn smaak, fantastisch ontbijt idee gekomen :D. Warme havermout is niks aan in de ochtend met dit weer..

- 100 g havermout met 30 g rozijnen, een genseden banaan, 15 g cacao en 3 tl kaneel/speculaaskruiden overgieten met 350 ml kokend water. Vervolgens ff doorroeren.

- na 4-5 minuten 30 g choco caseine, een gesneden appel, +- 200 g bevroren bosvruchten en 2 lepels pindakaas erdoor heen scheppen.

- Eventueel nog ff in de koelkast vriezer.

bon appétit!

• Like
Waarderingen: Inb4
  • #2.670

Huh wat?

Weekendje Groningen! Gisteren een mooi feessie gehad en vannacht 5 uur geslapen + flinke cardio. Vanmiddag toch benen gaan trainen.. :o

Pre-workout:

LB2

Squats
4 x 4-6

15 x bw
2 x 10 x 20 kg Enkel kut. Knie kut. DIepte halen was lastig
8 x 40 kg paused, eindelijk op diepte
6 x 60 kg Hier al compleet bezweet. Liften in de kelder is het niet :P!
5 x 5 x 72,5 Laatste set goed zwaar. Had niet verwacht dat dit zou lukken gezien de omstandigheden th0 :P

Deficit deadlifts
3 x 4-6
6 x 60
3 x 5 x 107,5

Split squats op steps
4 x 6-10

4 x 8 x 18 kg Helemaal naar de kloten :roflol:

Romanian deadlifts
3 x 6-10

1 x 8 x 60
3 x 8 x 82,5

Leg raises tot borst hoogte
3 x 12

3,5 liter water op een nog steeds dorst. :o.

En nog even de training van vrijdag:

UB1

OHP
4 x 4-6

1 x 4 x 45 PR
3 x 5 x 42,5 kg

Pendlay Row
4 x 6
4 x 6 x 70 kg

Paused incl Bench press Flat bench was bezet
4 x 6-10
12 x 50
2 x 10 x 50 Voelde erg lekker :)

Neutral grip pull-ups
4 x 6-8
10 7 x 5 kg
2 x 7 x bw

Close grip incline bench press flat bench was bezet
3 x 8-12
12 10 9 x 40 kg

Dummbell curls
3 x 8-12

10 8 x 14 kg
10 x 12 kg

Seated lateral raises
3 x 10-15
15 x 5 kg
2 x 12 x 5 kg

Plank
1 x 10 kg

Ik twijfel nog steeds over het banken. Schuin bankdrukken voelt echt veel fijner dan vlak, dus de vlakke variant er misschien toch maar uitgooien (voorlopig)..?

Goed bezig, Nice die filmpjes !

Beentjes in Grun getrained dus? Als je zo naar de kloten was, ben je ws. te laat begonnen met water drinken ....
Is incline bench niet meer voor de upper pecs/schouders en vlak meer voor de lagere borst? Als je geen vlakke bench meer doet zou ik iets anders voor de borst erbij doen.

Leuke training man. Imo een poosje bench vervangen voor incline maakt geen reet uit.

Beentjes in Grun getrained dus? Als je zo naar de kloten was, ben je ws. te laat begonnen met water drinken ....
Is incline bench niet meer voor de upper pecs/schouders en vlak meer voor de lagere borst? Als je geen vlakke bench meer doet zou ik iets anders voor de borst erbij doen.

Had je last van je delts met BP? Alleen met barbell toch?
Weet je de oorzaak? Blessure of slechte / mindere uitvoering
BP is anders wel DE oefening voor krachtopbouw UB

Wellicht de hoek veranderen tot 30 ofzo....of met dumbells?

Wel gek dat je incline lekkerder vindt. Is het niet gewoon dat je op lagere intensiteit traint op incline dan regular? Tuck je wel lekker je elleboogjes?

• #2.676
Goed bezig, Nice die filmpjes !

Thanks! Het filmen van mijn lifts heeft tot nu toe enorm geholpen :D

Yes! Samen met mijn vriendin, die trouwens 4 x per week full-body traint ;)
Nou het probleem was meer dat ik heel, heel veel zweette. Echt fucking bizar.

Dat is dan ook de reden dat ik twijfel ;) Ik kan in de spiegel ook behoorlijk duidelijk zien dat m'n chest wat achteruit is gegaan de laatste tijd :(.

Leuke training man. Imo een poosje bench vervangen voor incline maakt geen reet uit.

Het was een heerlijke training :D

Ik doe ze toch maar beide. Een keer 1 sec paused en de andere sessie 3 sec paused is het plan.

Had je last van je delts met BP? Alleen met barbell toch?
Weet je de oorzaak? Blessure of slechte / mindere uitvoering
BP is anders wel DE oefening voor krachtopbouw UB

Wellicht de hoek veranderen tot 30 ofzo....of met dumbells?

Ja, mijn delts voelden niet fijn aan. Waarschijnlijk is het een gevolg van een keer benchen met slechte vorm, waarbij de boel een tik heeft gehad. Vervolgens heb ik het geen rust gegeven en dan blijft het allemaal een beetje irriteren,. Zowel tijdens het benchen als bij pulls en zelfs deadlifts.
M'n schouder voelt nu echter een stuk beter en m'n bench press ziet er een stuk netter uit. Ik pak de barbell vanaf nu minder wijd, om de schouders een beetje te ontzien.

30 graden incline dumbell press is echt heerlijk :heart:!

Wel gek dat je incline lekkerder vindt. Is het niet gewoon dat je op lagere intensiteit traint op incline dan regular? Tuck je wel lekker je elleboogjes?

Ik heb op de flat bench wel een tijdje te veel gewicht gebruikt, tot op het punt dat ik steeds aan het grinden was. Dat is ook precies de reden dat mijn BP max exact hetzelfde is als een jaar geleden :P.

Het tucken gaat wel prima nu volgens mij! Filmpjes volgen nog. Ik ben heel benieuwd hoe jullie erover denken namelijk! ;)

Zwaar trainen is toch niet de reden dat je bench een jaar niet vooruit gaat? Misschien zwaar gaan in kombinatie met te weinig rustdagen?

• #2.678
  • #2.679
De training van maandag in Groningen nog even:

UB2

Bench press
4 x 4-6

2 x 6 x 70 kg
3 x 5 x 70 kg

Wide-grp pull-ups
2 x 7 x 5 kg
2 x 6 x 5 kg

Incline Bench press
4 x 6-10

8 7 x 57,5 kg
8 x 55 kg

Hammer grip chin-ups
3 x 6-10

10 7 6 x bw

Standing one-arm dumbbell press (Links beginnen!)
3 x 8-12

2 x 7 x 16 kg
1 x 8 x 14 kg

Barbell curls
3 x 8-12

12 9 8 x 25 kg

Close-stance push-ups
3 x 8-12

14 9 8

Bent-over lateral raises
3 x 10-15

15 15 12 x 7 kg

Tricep press down
3 x 8-12

8-12 x .. kg

Geen seated rows, want er was geen fijn kabelstation in deze gym. Daarom dus maar wat extra pull-ups gedaan. Minstens zo fijn :thumb:!

Post-workout :heart::

• #2.680
Bench:

Pull-ups:

Terug
Naar boven