Emielos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.510
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die jumping squats op de achtergrond
Lekkere tren. Vind jij het trouwens chill om zo vroeg te trainen? Ik vind het echt 3 keer kut
Heet. Snikheet.Was niet specifiek jou aan het beledigen hoor...maar veel fitnessende en niet fitnessende fysio's hebben werkelijk geen idee waar ze het over hebben. Wat dat betreft is een fysio zoals jij die zelf ook krachttraining doet veel fijner
De achtergond is altijd lachen op jouw vids
Grip fail door zweethandjes?
Als je naar een fysio wil wat tenminste verstand heeft van krachtsport moet je naar fysio pellinkhof. Die jongens hebben tenminste verstand van krachttraining etc.
Hebben ook een samenwerking met northside barbell volgens mij

. Warme havermout is niks aan in de ochtend met dit weer.. MagikarpOf die gast die een beetje ligt te spartelen op de achtergrond bij de DL's..![]()
!
.
Beentjes in Grun getrained dus? Als je zo naar de kloten was, ben je ws. te laat begonnen met water drinken ....
Is incline bench niet meer voor de upper pecs/schouders en vlak meer voor de lagere borst? Als je geen vlakke bench meer doet zou ik iets anders voor de borst erbij doen.
Beentjes in Grun getrained dus? Als je zo naar de kloten was, ben je ws. te laat begonnen met water drinken ....
Is incline bench niet meer voor de upper pecs/schouders en vlak meer voor de lagere borst? Als je geen vlakke bench meer doet zou ik iets anders voor de borst erbij doen.

Ik kan in de spiegel ook behoorlijk duidelijk zien dat m'n chest wat achteruit is gegaan de laatste tijd
.Leuke training man. Imo een poosje bench vervangen voor incline maakt geen reet uit.
Had je last van je delts met BP? Alleen met barbell toch?
Weet je de oorzaak? Blessure of slechte / mindere uitvoering
BP is anders wel DE oefening voor krachtopbouw UB
Wellicht de hoek veranderen tot 30 ofzo....of met dumbells?
! Wel gek dat je incline lekkerder vindt. Is het niet gewoon dat je op lagere intensiteit traint op incline dan regular? Tuck je wel lekker je elleboogjes?
. 
Zwaar trainen is toch niet de reden dat je bench een jaar niet vooruit gaat? Misschien zwaar gaan in kombinatie met te weinig rustdagen?
.
: