Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon even op je telefoon kijken als je wilt fappen..Waarom post iedereen toch maar pics van zijn insta oid... dat wordt allemaal geblocked hier op het werk![]()

Mooie planning en shredded shape!! Is er echt geen manier om die cardio te skippen?
En waarom niet proberen je vetten wat te uppen? Een schepje olie hier en daar of een handje nootjes extra..dan tik je toch al snel de 5000kcals aan..
Waarom post iedereen toch maar pics van zijn insta oid... dat wordt allemaal geblocked hier op het werk![]()
Gewoon even op je telefoon kijken als je wilt fappen..![]()
!!Aha, dan begrijp ik de cardio wel. Het betekend echter wel circa 400-600kcals extra eten ter compensatie ervan..Die cardio ga ik echt niet skippen. Zoals gezegd had ik gisteren een lekke band.. Vanmorgen moest ik dus met het OV naar het werk. Fucking 1.20 uur onderweg geweest in overvolle trams en bussen. Gvd man. Ik zit 10 x liever een half uurtje op de fiets! Ja, zelf met regen en wind.
Goed idee man. Ik had gisteren ook best wat extra vet kunnen eten. Zat maar op 90 g of zo.
!!
Aha, dan begrijp ik de cardio wel. Het betekend echter wel circa 400-600kcals extra eten ter compensatie ervan..
Gaat goed man, oogt nu echt wat voller. Toch nog niet boven de 80 kg?
Dat van die fiets snap ik wel, ik haat ook overvolle stink bussen![]()
Na die korte rustperiode had ik echt het idee weer een beetje 'opgeladen' te zijn.
..
..
.
. Imo is het leuk om hier en daar wat inspiratie op te doen.
.Meen je? Wat voor programma deed je dan, wat je nu beschrijft als teveel doen?
O dat kan met ieder programma. Gewoon niet accepteren dat je op een lager niveau zit dan je om welke reden ook vond dat je zat, en dan stug doortrainen met te zware gewichten. Jij had het toch laatst over je bench die maar niet wilde vorig jaar omdat je teveel liep te grinden? Nou dat dus. Het levert niks op en in het ergste geval ga je zelfs achteruit.
Tijdens cuts geldt dit dubbel. Ik heb meermalen enorm veel kracht verloren door te hard te trainen tijdens cuts. Laatste cut vorig jaar bijna niks gedaan, en GEEN kracht verloren!
. Tja. Leermomentjes!
.

Tja, die eeuwige grinders gooien een hoop roet in het eten zeg. Ik dacht dat je nu meer doelde op te veel volume. Ik deed zelf bijv. legdays met zo een 7 oefeningen. Voelt allemaal prima aan, maar hoogstwaarschijnlijk was in steeds net niet hersteld voor ik aan mijn volgende training begon. Dat is niet zo erg voor een week of een maand, maar ik merkte op een gegeven moment dus dat ik futloos was en m'n libido e.d. er niet beter op werd. Tja. Leermomentjes!
Met volume lukt het ook hoor! Kost inderdaad wel wat meer tijd om er doorheen te zakken, dat herken ik wel.
Je blijft vooruit gaan, ziet er goed uit man! Prima gewichten ook![]()