MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.721
En nog een fotootje van m'n huidige shape gisteravond:

Mooie planning en shredded shape!! Is er echt geen manier om die cardio te skippen?

En waarom niet proberen je vetten wat te uppen? Een schepje olie hier en daar of een handje nootjes extra..dan tik je toch al snel de 5000kcals aan..

Waarom post iedereen toch maar pics van zijn insta oid... dat wordt allemaal geblocked hier op het werk :(

• #2.725
Mooie planning en shredded shape!! Is er echt geen manier om die cardio te skippen?

En waarom niet proberen je vetten wat te uppen? Een schepje olie hier en daar of een handje nootjes extra..dan tik je toch al snel de 5000kcals aan..

Die cardio ga ik echt niet skippen. Zoals gezegd had ik gisteren een lekke band.. Vanmorgen moest ik dus met het OV naar het werk. Fucking 1.20 uur onderweg geweest in overvolle trams en bussen. Gvd man. Ik zit 10 x liever een half uurtje op de fiets! Ja, zelf met regen en wind.

Goed idee man. Ik had gisteren ook best wat extra vet kunnen eten. Zat maar op 90 g of zo.

Waarom post iedereen toch maar pics van zijn insta oid... dat wordt allemaal geblocked hier op het werk :(

Gewoon even op je telefoon kijken als je wilt fappen..:wanker:

Tja. Dit dus :D!!

Die cardio ga ik echt niet skippen. Zoals gezegd had ik gisteren een lekke band.. Vanmorgen moest ik dus met het OV naar het werk. Fucking 1.20 uur onderweg geweest in overvolle trams en bussen. Gvd man. Ik zit 10 x liever een half uurtje op de fiets! Ja, zelf met regen en wind.

Goed idee man. Ik had gisteren ook best wat extra vet kunnen eten. Zat maar op 90 g of zo.
:D!!
Aha, dan begrijp ik de cardio wel. Het betekend echter wel circa 400-600kcals extra eten ter compensatie ervan..

Gaat goed man, oogt nu echt wat voller. Toch nog niet boven de 80 kg?
Dat van die fiets snap ik wel, ik haat ook overvolle stink bussen :o

• #2.728
Aha, dan begrijp ik de cardio wel. Het betekend echter wel circa 400-600kcals extra eten ter compensatie ervan..

I know. I know.. Nu dus eerst maar wat meer rustdagen ingelast. Kijken wat dat oplevert.

Gaat goed man, oogt nu echt wat voller. Toch nog niet boven de 80 kg?
Dat van die fiets snap ik wel, ik haat ook overvolle stink bussen :o

Ja toch?! :D Na die korte rustperiode had ik echt het idee weer een beetje 'opgeladen' te zijn.
Nu bij wakker worden, na toiletbezoek 79,5-80 kg.
Ik ben gelukkig niet de enige. Het is hier in Brussel nog erger dan in NL (en Taiwan). Een hoop vieze lui vind ik en daarnaast duurt het allemaal zo godsgruwelijk lang :o..
Echter, het valt niet mee om mensen hier te overtuigen om de fiets te pakken. Elke fucking ochtend staan ze met zn allen in de file en opgepropt in de bus, terwijl de mensen die de fiets pakken een uurtje langer kunnen liggen en vervolgens lekker door de buitenlucht naar hun werk gaan.
Het enige wat ik te horen krijg van collega's en vrienden is dat fietsen gevaarlijk is als ik ze de voordelen uitleg :hahaha:..

Goeie pic :thumb:

Die # zijn wel een beetje te hoor :p

• #2.732
Geen idee hoe dat werkt heb gelukkig geen insta.

Ik heb er nog steeds plezier van :). Imo is het leuk om hier en daar wat inspiratie op te doen.

Daarnet echt een epic werklunch gehad. Zo'n 150 g pasta pesto, een hele lading honing spare-ribs en een paar broodjes met huisgemaakte charcutterie :heart:.

Meen je? Wat voor programma deed je dan, wat je nu beschrijft als teveel doen?

O dat kan met ieder programma. Gewoon niet accepteren dat je op een lager niveau zit dan je om welke reden ook vond dat je zat, en dan stug doortrainen met te zware gewichten. Jij had het toch laatst over je bench die maar niet wilde vorig jaar omdat je teveel liep te grinden? Nou dat dus. Het levert niks op en in het ergste geval ga je zelfs achteruit.

Tijdens cuts geldt dit dubbel. Ik heb meermalen enorm veel kracht verloren door te hard te trainen tijdens cuts. Laatste cut vorig jaar bijna niks gedaan, en GEEN kracht verloren!

Shape is goed versnipperd, netjes man!

• #2.735
O dat kan met ieder programma. Gewoon niet accepteren dat je op een lager niveau zit dan je om welke reden ook vond dat je zat, en dan stug doortrainen met te zware gewichten. Jij had het toch laatst over je bench die maar niet wilde vorig jaar omdat je teveel liep te grinden? Nou dat dus. Het levert niks op en in het ergste geval ga je zelfs achteruit.

Tijdens cuts geldt dit dubbel. Ik heb meermalen enorm veel kracht verloren door te hard te trainen tijdens cuts. Laatste cut vorig jaar bijna niks gedaan, en GEEN kracht verloren!

Tja, die eeuwige grinders gooien een hoop roet in het eten zeg. Ik dacht dat je nu meer doelde op te veel volume. Ik deed zelf bijv. legdays met zo een 7 oefeningen. Voelt allemaal prima aan, maar hoogstwaarschijnlijk was in steeds net niet hersteld voor ik aan mijn volgende training begon. Dat is niet zo erg voor een week of een maand, maar ik merkte op een gegeven moment dus dat ik futloos was en m'n libido e.d. er niet beter op werd :o. Tja. Leermomentjes!

Shape is goed versnipperd, netjes man!

Dank u!! :D

De training van gisteren!

Echt een super lekkere training, ondanks niet ideale omstandigheden. Ik was van plan met een maat te trainen, maar die kwam niet opdagen. Daarnaast was de gym VOL met f**gots. Jullie kennen ze inmiddels wel van de filmpjes. Ik zou hier een hele waslijst aan lachwekkende zaken op kunnen sommen die ik gisteren allemaal heb gezien, maar dat zal ik jullie besparen :D.

B

Squats 5x5
4 x 5 75 kg – 1 x 5 x 72,5 Laatste setje even wat gewicht eraf. Op de vierde set ging het nou niet bepaald hard namelijk.
Bench press 5x5 1 x 5 x 70 – 4 x 5 x 67,5 Laatste setje een beetje schouder aids. :(
DL 3x3 3 x 100 – 3 x 115 – 3 x 130 Yeah.
Pendlay Rows 3x6 3 x 6 x 70
Incline benchpress 3x8
3 x 8 x 55 kg De dumbell jungle was onbegaanbaar. Toen dus maar voor de barbell gegaan!
Hammer-grip pull ups 3x8
12 8 7 6
Back extensions 3x8 10 8 8 x 10 kg
Face-pulls 3x12 3 x 15 x 23 kg Ok. Dit moet ik dus weer een stuk frequenter gaan doen. Zo fijn!
Leg raises toes to bar 3x 12 8 7 :thumb:

Hierna sinds tijden weer eens zo een lekkere post-workout 'rush' en met een rotgang naar huis gefietst. :P

Post-workout:

KCAL totaal 06/09: 4602 kcal
BW vanmorgen: 79,2 kg. Wat?! :o

Tja, die eeuwige grinders gooien een hoop roet in het eten zeg. Ik dacht dat je nu meer doelde op te veel volume. Ik deed zelf bijv. legdays met zo een 7 oefeningen. Voelt allemaal prima aan, maar hoogstwaarschijnlijk was in steeds net niet hersteld voor ik aan mijn volgende training begon. Dat is niet zo erg voor een week of een maand, maar ik merkte op een gegeven moment dus dat ik futloos was en m'n libido e.d. er niet beter op werd :o. Tja. Leermomentjes!

Met volume lukt het ook hoor! Kost inderdaad wel wat meer tijd om er doorheen te zakken, dat herken ik wel.

• #2.737
Met volume lukt het ook hoor! Kost inderdaad wel wat meer tijd om er doorheen te zakken, dat herken ik wel.

Exact. Ik moet er nu gewoon voor zorgen dat ik niet weer in de fout ga.

Nog een filmpje van de bench. Hoe denken jullie over deze techniek? M'n schouders zitten nog steeds een beetje vast en ik begin er zo langzamerhand behoorlijk zat van te worden. Ik heb er bij het trainen geen last van, maar gewoon in het dagelijks leven voelt het niet fijn. Ik ben er alleen niet zeker van of het benchen de oorzaak is. De andere lifts staan ook op insta trouwens.

07/09

Cardio: 20 km fietsen
Kcals: 4050
Bw: 79,9 kg

• #2.738

Je blijft vooruit gaan, ziet er goed uit man! Prima gewichten ook :)

Terug
Naar boven