- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Dat strakke broekje was nog gewaagder

. Squat: bar ligt een beetje scheef naar links. Knieen naar buiten is goed toch (misschien klappen ze helamaal aan einde iets terug naar binnen)
Bench: bar pad is prima toch. Volgens mij dacht je pas bij de 4e rep aan spanningsboog in je rug, klopt dat?![]()
. 
Bedankt Fred! Hoe gaat het eigenlijk met jou momenteel?! Lang niks gehoord!
) weer bezig. Rustig opbouwen en hopelijk snel weer op oude niveau
Mobiliteit, en vooral asymmetrie zou ik een fysio naar laten kijken, niet ons amateursJa dat is het zeker. Zowel schouders als polsen zijn niet mobiel genoeg.. Ik lees nu dat deze mobiliteitsproblemen vaker voorkomen, met name bij mensen met kantoorbanen en fietsers. Joh..
![]()

Doe ik ook bij FSQ, ik wijt het aan mijn korte (onder)armen, maar het kan ook gewoon te stijf zijn hoor

Altijd maar weer die schoudersMobiliteit, en vooral asymmetrie zou ik een fysio naar laten kijken, niet ons amateurs
Kijk even kritisch naar de rilling van de bar, hij ligt mogelijk ook niet precies in het middden.
Doe ik ook bij FSQ, ik wijt het aan mijn korte (onder)armen, maar het kan ook gewoon te stijf zijn hoor
O. En als de stijfheid van de schoudergordel door de borstwervels komt (kyphosis) kan je met de schuimrol nog wel veel doen.
Sinds kort (1 dag) weer bezig. Rustig opbouwen en hopelijk snel weer op oude niveau
![]()
Dat zal vast ff wennen zijn nu!
Mobiliteit, en vooral asymmetrie zou ik een fysio naar laten kijken, niet ons amateurs
Kijk even kritisch naar de rilling van de bar, hij ligt mogelijk ook niet precies in het middden.
O. En als de stijfheid van de schoudergordel door de borstwervels komt (kyphosis) kan je met de schuimrol nog wel veel doen.
. Vanaf november zal ik daar weer wonen en ik kan om eerlijk te zijn niet wachten!!
Altijd maar weer die schouders
Complexe spiergroep en blessure gevoelig
Voor mij is het chronisch zegt de fysio
Stel het niet uit en zoek prof. Hulp Bas
.
Wervels zitten aan je achterkant jonguh
Dus zoiets doen:
https://www.t-nation.com/system/publishing/article_assets/896/original/Trapezius.jpg?ts=1414093625
. Ik heb inmiddels echter wel wat effectieve stretches gevonden. Daarnaast dus foamrollings en facepulls+rear delt raises doen