XXL Nutrition

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Ah zag ooit een video van jou daar.
Ik wil vanaf maandag daar vast gaan trainen.
Hoe was t daarzo? De sfeer, equipment en mensen?
En hoe waren de wc's xD?
Voor mij is een schone wc wel erg belangrijk in een sportschool..
Een vast ritueel voor mij is om vlak voor t trainen ff te gaan poepen.

En hoe waren de wc's xD?
:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.763
Nou ja, zoals gezegd het is voor iemand anders, die er ook niet voor heeft doorgeleerd, op afstand niet echt mogelijk te bepalen wat de beperking is en de oorzaak daarvan.
En kwa stretchen van spieren weet ik inmiddels niet meer wat wijsheid is. Daar hoor je ook tegengestelde meningen over.

True. De komende tijd deze stretches gewoon even aanhouden en focussen op correct techniek/full ROM.

Hoe komt het dat je vaak zo trilt op je bp filmpjes?

Parkinson ?! :D

En hoe waren de wc's xD?

Ja heerlijk is dat he! Even lekker in de zone komen en zo.

En hoe waren de wc's xD?
Serieus? Volgens mij ruikt het hier een beetje naar trol plotseling.....tenzij ik me vergis :P

True. De komende tijd deze stretches gewoon even aanhouden en focussen op correct techniek/full ROM.

Parkinson ?! :D

Ja heerlijk is dat he! Even lekker in de zone komen en zo.
haha is een must, maar mn vraag was meer; zijn er daar meerdere wcs? en zijn ze een beetje schoon? Want ik ben 1x daar geweest en toen kon ik me goed herinneren dat poepen daar niet zo'n pretje zou zijn.

Serieus? Volgens mij ruikt het hier een beetje naar trol plotseling.....tenzij ik me vergis :P
Wat bedoel je precies?

Hij is srs hoor.

OK, laten we voor het argument aannemen dat ik dat geloof. Dan nog is het een raar kriterium om een gym op uit te kiezen. Welke apparatuur, tot hoe zwaar gaan de dumbbells, goeie squatrekken of niet, snap ik allemaal. Maar kakken kan je toch wel even thuis doen of desnoods op je werk vlak voor dat je gaat sporten.
Niet dat ik dat laatste fris vind, maar ik maak het regelmatig mee dat er iemand nog even gauw een enorme bruine staaf gaat kleien voordat hij de auto of trein in sneakt.

OK, laten we voor het argument aannemen dat ik dat geloof. Dan nog is het een raar kriterium om een gym op uit te kiezen. Welke apparatuur, tot hoe zwaar gaan de dumbbells, goeie squatrekken of niet, snap ik allemaal. Maar kakken kan je toch wel even thuis doen of desnoods op je werk vlak voor dat je gaat sporten.
Niet dat ik dat laatste fris vind, maar ik maak het regelmatig mee dat er iemand nog even gauw een enorme bruine staaf gaat kleien voordat hij de auto of trein in sneakt.
Snap dat jullie mn vraag raar vinden, maar ik was gewoon serieus :P.
Ik moet best veel eten per dag en ook grote porties. Kom elke dag wel in tijdnood. Dus na ik mn 6e maaltijd op heb, moet ik direct rennen naar de tram (anders moet ik 20minuten wachten).
En geloof me.. dit proces moet gebeuren. Ik heb 1x gehad dat ik dacht: ah ik ga wel na het trainen naar de wc...
Geen goed idee bij 220+kg deadlifts en squats...
Maar aub aan niemand doorvertellen

Pure vaste gewoonte voor mij

Ah, de zegeningen van een homegym.. gewoon ff lekker kakken tussen een mijn squatsetjes door.

• #2.773
Ik ga stuk.

• #2.775
11/9

Cardio: Geen
Kcal: +- 4000
BW: 80,6 :D

12/9

Planning:

B
Squats
5x5 77,5
OHP 5x5 x 42,5
DL
3 x 102,5 – 3 x 117,5 – 3 x 132,5
Pendlay Rows 3x6 x 70
Hammer-grip pull ups
3x8-12
Back extensions 3x10 x 10 kg
Face-pulls 3x12 3 x 15 x 23 kg
Leg raises toes to bar 3x 10

Wat voor werk doe jij Bas om geoorloofd 4000kcal te mogen vreten. Ik zit elke dag met honger op kantoor tijdens m'n bulk :')

Je kan beter poepen in je baas z'n tijd dan je eigen tijd, geef die mensen groot gelijk ;)

Terug
Naar boven