- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
6000 schijnt beter te werken las ik in een ander topic![]()
vice-versa? 20km? fietsen is 600 Kcal....pfff....weg!

Enlighten me?!
600 kcal voor 20 km fietsen denk je?
...OK overdreven maar zeker 500Flexx had toch het advies gekregen om op 6000 kcals te gaan zitten voor epic gains?![]()
In dat moordende tempo van jouw wel ja......OK overdreven maar zeker 500

Toen mijn schouder aan de achterkant vervelend deed hielp het om facepulls te doen, verder gewoon toch rust geven denk ik, schouders zijn nu eenmaal blessure gevoeligOh ja, is ook zo!!
Ik vind het oprecht knap dat mensen kunnen bulken op dagelijks 5500 + kcals. Echter helpen de roids natuurlijk ook een handje bij het verhogen van eetlust!
25 minuten over 10 km is toch prima?!
Straks eens trainen met @Sayer ! Ik heb er enorm veel zin in. Echter loopt mn schouder momenteel wel weer te fucken. Zoals gezegd voelde het gisteren allemaal prima, maar vandaag begint het weer op te spelen. M.a.w. kan het haast niet aan het trainen liggen, want gisteren was mijn rustdag. Ik vermoed dat het fietsen met mijn rugtas om de oorzaak is. Hoe denken jullie hierover? Ik begin er zo langzamerhand schijt ziek van te worden. Ik voel het de hele dag en daanraast ben ik elke dag 3 keer aan het rekken![]()
Schouders zijn een b*ch inderdaad, heb nu ook weer last van de achterkant met uitstraling naar mijn nek. Gelukkig heeft de sportfysio de boel goed los kunnen maken en trekt het goed weg.
Toen mijn schouder aan de achterkant vervelend deed hielp het om facepulls te doen, verder gewoon toch rust geven denk ik, schouders zijn nu eenmaal blessure gevoelig
Schouders zijn een b*ch inderdaad, heb nu ook weer last van de achterkant met uitstraling naar mijn nek. Gelukkig heeft de sportfysio de boel goed los kunnen maken en trekt het goed weg.
+1 chronisch bij mij, dus elke mnd losmaken bij de fysio
.
Ik denk dat ik de bench even laat voor wat het is komende tijd (Zie bovenstaande rant
)
.
! Al met al nog wat goede tips van hem gekregen voor de FSQ en presses en daarnaast gewoon mooi een beetje bijgepraat. Binnenkort maar eens een kijkje nemen in Mechelen, al beloof ik niet dat ik zijn training zal volgen 
Lang bezig geweest, maar dat kwam vooral door het gepraat tussendoor en het feit dat we af en toe moesten wachten. @Sayer heeft gewoon meegedaan met de compounds en dus een prima hersteltraining gedraaid. Huehue! Al met al nog wat goede tips van hem gekregen voor de FSQ en presses en daarnaast gewoon mooi een beetje bijgepraat. Binnenkort maar eens een kijkje nemen in Mechelen, al beloof ik niet dat ik zijn training zal volgen
![]()

.
. Wat rustiger naar het werk gefietst en straks maar een extra bak koffie..Ik zie door de 10000 # tags de normale woorden niet meer

100 kg droog aan de haak lijkt me wel een goede doelstellingWat is je doel eigenlijk verder? Naar de 85kg? En dan?

Ik zie door de 10000 # tags de normale woorden niet meer![]()
Wat is je doel eigenlijk verder? Naar de 85kg? En dan?
100 kg aan te tikken bij +- 8%!100 kg droog aan de haak lijkt me wel een goede doelstelling![]()

24 en 25 September ben ik in Rdam voor een weekend!
Zijn er allicht mensen die zin hebben om te trainen daar?!