MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

6000 schijnt beter te werken las ik in een ander topic :p

vice-versa? 20km? fietsen is 600 Kcal....pfff....weg!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.806
Flexx had toch het advies gekregen om op 6000 kcals te gaan zitten voor epic gains? :)

Oh ja, is ook zo!! :roflol:
Ik vind het oprecht knap dat mensen kunnen bulken op dagelijks 5500 + kcals. Echter helpen de roids natuurlijk ook een handje bij het verhogen van eetlust!

In dat moordende tempo van jouw wel ja...:D...OK overdreven maar zeker 500

25 minuten over 10 km is toch prima?! :)

Straks eens trainen met @Sayer ! Ik heb er enorm veel zin in. Echter loopt mn schouder momenteel wel weer te fucken. Zoals gezegd voelde het gisteren allemaal prima, maar vandaag begint het weer op te spelen. M.a.w. kan het haast niet aan het trainen liggen, want gisteren was mijn rustdag. Ik vermoed dat het fietsen met mijn rugtas om de oorzaak is. Hoe denken jullie hierover? Ik begin er zo langzamerhand schijt ziek van te worden. Ik voel het de hele dag en daanraast ben ik elke dag 3 keer aan het rekken :(

Oh ja, is ook zo!! :roflol:
Ik vind het oprecht knap dat mensen kunnen bulken op dagelijks 5500 + kcals. Echter helpen de roids natuurlijk ook een handje bij het verhogen van eetlust!

25 minuten over 10 km is toch prima?! :)

Straks eens trainen met @Sayer ! Ik heb er enorm veel zin in. Echter loopt mn schouder momenteel wel weer te fucken. Zoals gezegd voelde het gisteren allemaal prima, maar vandaag begint het weer op te spelen. M.a.w. kan het haast niet aan het trainen liggen, want gisteren was mijn rustdag. Ik vermoed dat het fietsen met mijn rugtas om de oorzaak is. Hoe denken jullie hierover? Ik begin er zo langzamerhand schijt ziek van te worden. Ik voel het de hele dag en daanraast ben ik elke dag 3 keer aan het rekken :(
Toen mijn schouder aan de achterkant vervelend deed hielp het om facepulls te doen, verder gewoon toch rust geven denk ik, schouders zijn nu eenmaal blessure gevoelig

Schouders zijn een b*ch inderdaad, heb nu ook weer last van de achterkant met uitstraling naar mijn nek. Gelukkig heeft de sportfysio de boel goed los kunnen maken en trekt het goed weg.

Schouders zijn een b*ch inderdaad, heb nu ook weer last van de achterkant met uitstraling naar mijn nek. Gelukkig heeft de sportfysio de boel goed los kunnen maken en trekt het goed weg.

+1 chronisch bij mij, dus elke mnd losmaken bij de fysio

• #2.810
Toen mijn schouder aan de achterkant vervelend deed hielp het om facepulls te doen, verder gewoon toch rust geven denk ik, schouders zijn nu eenmaal blessure gevoelig

Bedankt. Ik was al van plan om facepulls elke training te gaan pakken. Ik moet er alleen goed omdenken dat in de schouderbladen naar achteren trek. Anders heeft heel de oefening geen zin en kan het bovendien alleen maar erger worden.

Dat heb ik ook. Het is geen pijn, maar het lijkt wat vast te zitten allemaal. Ik kan nu helaas niet naar de fysio, dus probeer ik het zelf op te lossen.

+1 chronisch bij mij, dus elke mnd losmaken bij de fysio

Vervelend man!

Gisteren getraind met @Sayer . Bij het zien van zijn bench besefte ik mij dat ik veel beter moet focussen op de schouderbladen. Momenteel komen de schouderbladen, zeker bij de laatste reps, een beetje los van de bank. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en het weerhoudt mij er van om volledige kracht te gebruiken..
Wel nu, het is voor mij echt veel makkelijker om mn schouderbladen stabiel op de bank te houden bij incline presses, dan op de flat bench. Geen idee waarom, maar ik zit er hierdoor wel een beetje aan te denken om de vlakke bank eruit te gooien en het te houden bij incline presses en OHP. De vraag is alleen of ik dan iets ga missen voor de borst..

De training post ik straks :D.

• #2.811
14/9:

BW: 80,8 :D
Kcals: 4500+
Cardio: 20 km fietsen

B

Squats 5x5 80 kg

Bench press paused 5x5 x 65 Her maar voor paused presses gegaan ivm schouder.. :( Ik denk dat ik de bench even laat voor wat het is komende tijd (Zie bovenstaande rant:P)
Sumo DL 3x5 > 100 – 110 – 120 Lol. Easy. Deze maar weer eens opbouwen naar 3 platen zoals voor mijn jaar in het buitenland.

BOR 3x82 x 8 65 kg 1 x 9 x 60 kg
Incline bench press 3x810 x 55 – 2 x 8 x 55
Wide-grip grip pull-ups 3x8 9 7 6x bw
plank 2 x
lang :P.
SS Face pulls 2x122 x 12 x 23 kg
Tricep push down 2x122 x 10 x 27

Lang bezig geweest, maar dat kwam vooral door het gepraat tussendoor en het feit dat we af en toe moesten wachten. @Sayer heeft gewoon meegedaan met de compounds en dus een prima hersteltraining gedraaid. Huehue :o! Al met al nog wat goede tips van hem gekregen voor de FSQ en presses en daarnaast gewoon mooi een beetje bijgepraat. Binnenkort maar eens een kijkje nemen in Mechelen, al beloof ik niet dat ik zijn training zal volgen :angstig:

Lang bezig geweest, maar dat kwam vooral door het gepraat tussendoor en het feit dat we af en toe moesten wachten. @Sayer heeft gewoon meegedaan met de compounds en dus een prima hersteltraining gedraaid. Huehue :o! Al met al nog wat goede tips van hem gekregen voor de FSQ en presses en daarnaast gewoon mooi een beetje bijgepraat. Binnenkort maar eens een kijkje nemen in Mechelen, al beloof ik niet dat ik zijn training zal volgen :angstig:
:windup:

• #2.813
Daarnet even wezen puzzelen met de programmering en op onderstaande uitgekomen. De pullover (met dumbell of EZ-bar) maar weer eens een kans geven. Het lijkt mij een zeer goede oefening om mobiliteit in mijn bovenlichaam terug te krijgen en de borst, lats en abs te versterken in mijn huidige situatie.

Ik wou hem als volgt uitvoeren:
dumbbell-pullover.png

A

Squats 5x5

OHP 5x5
DL 3x5 Ramping
Incline bench 3x8
Hammer-grip pull ups 3x8
Back extensions 3x8

Face-pulls
Bicep curls
Leg raises tot borst hoogte 3x

B

Squats 5x5
Incline bench 5x5

Sumo DL 3x5 Ramping
BOR 3x8
Dumbbell pullover 3x8
Wide-grip grip pull-ups 3x8
plank
Face pulls
Tricep push down

• #2.814
15/9

Cardio: 22 km fietsen +- 3 km wandelen (Band weer eens lek....)
Kcal: 4500
BW: 81 kg :D.

16/9

Vanmorgen flink verrot opgestaan :(. Wat rustiger naar het werk gefietst en straks maar een extra bak koffie..

Planning:

A
Squats 5x5

OHP 5x5
DL 3x5
Incline bench
3 x 8
Hammer-grip pull ups 3x8

Back extensions 3x8
Face-pulls 3x12
Bicep curls 3x12
Leg raises tot borst hoogte 3x

Wat is je doel eigenlijk verder? Naar de 85kg? En dan?

• #2.818
Ik zie door de 10000 # tags de normale woorden niet meer :dunno:

Haha. My bad! ;)

Wat is je doel eigenlijk verder? Naar de 85kg? En dan?

85 kg aantikken en dan eens zien hoe ik er bij sta. Hoogstwaarschijnlijk bouw ik gewoon aan een stuk door naar 90 kg. Om vervolgens...
100 kg droog aan de haak lijkt me wel een goede doelstelling :wl:
100 kg aan te tikken bij +- 8%! :P

• #2.819
24 en 25 September ben ik in Rdam voor een weekend! :D

Zijn er allicht mensen die zin hebben om te trainen daar?!

Terug
Naar boven