MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.841
Vandaag lekker legs getraind.
Nee, geen full-body. Lekker meegedaan met een bekende die ik lang niet had gezien in m'n 'oude' gym. Fijne training! Voor het eerst FSQ's gedaan. Nogmaals bedankt voor de tips @Sayer . Ze gingen eigenlijk best wel fijn :D. Volgende x maar eens wat zwaarder proberen.

Back squat 6 x 3 6x3x82,5

Sumo DL 3x5 ramping 3x102,5 3x112,5 3x122,5

Front squat 3x6-8
1x8x30 3x6x40

Leg raises 2x20 1x15
Leg curls 3x8
5x70 8x60 10x55

Cardio: +- 20-25 km fietsen. AUTOVRIJE ZONDAG :D.

Frontsquats gaan zo prima toch? Vorm zag er vanuit deze hoek gezien goed uit.

Tijd om een anti lek band te kopen kerol!

Trouwens hoe kom jij aan je creaties ( flexbowls) Zit er een idee achter of is het meer van: wat heb ik in huis, waar heb ik nu zin in en ik fl**ker het gewoon bij elkaar in?

FSQ ziet er gewoon weer goed uit man :wl: voelde het ook wat beter aan die houding?

Die pullovers zijn denk ik prima voor stretch van borst en om schouder ROM te vergroten. Heb je die al geprobeerd zoals het plaatje?
Rugzakje is altijd beter dan een eenzijdige tas. Maar waarom geen bagagedrager?

Gewoon niet vasthouden meest manly
Armen als een zombie naar voren bedoel je?

Ik pak hem ook met clean grip, maar als het (nog) niet gaat dan houdt het op. In het filmpje van Alan Thrall over frontsquats staan volgens mij ook wat mobiliteitsoefeningen.

• #2.852
Tijd om een anti lek band te kopen kerol!

Trouwens hoe kom jij aan je creaties ( flexbowls) Zit er een idee achter of is het meer van: wat heb ik in huis, waar heb ik nu zin in en ik fl**ker het gewoon bij elkaar in?

De anti-lek band ligt er inmiddels om hoor! :) Nu maar hopen dat het ook echt werkt. 40 euro voor een band vond ik best veel namelijk.

Hmm, ik zie op Insta wel eens leuke dingen voorbij komen en daarnaast baseer ik het vooral op wat er in de aanbieding is om eerlijk te zijn, haha! Het verveelt nog niet in ieder geval!!

houd die bar niet zo beet als een f**got tijdens front squats, verder ziet het er prima uit vanaf deze hoek

Dank :P.
Op termijn wil ik uiteraard de clean-grip gebruiken, maar daar heb ik op dit moment de mobiliteit nog niet voor.

FSQ ziet er gewoon weer goed uit man :wl: voelde het ook wat beter aan die houding?

Bedankt!
Gisteren was ik dus in de oude gym, waar geen spiegel is. In het begin voelde het behoorlijk awkward, maar toen ik op film zag dat het goed zat gingen ze lekker vlot en soepel!!

Gewoon niet vasthouden meest manly

Om vervolgens de bar op iemand anders tenen te smijten, toch...? ;)

Die pullovers zijn denk ik prima voor stretch van borst en om schouder ROM te vergroten. Heb je die al geprobeerd zoals het plaatje?
Rugzakje is altijd beter dan een eenzijdige tas. Maar waarom geen bagagedrager?

Ik heb mij even ingelezen over die oefening en het schijnt dat pullovers bij vele bb'ers uit de 'golden era' een populaire oefening was. Tegenwoordig zie je hem eigelijk nooit meer! Ik heb het heel vlug even geprobeerd met een lichte dumbbell toen ik moest wachten voor het squatrack, maar verder nog niet echt serieus.

Dat kan ik beamen! ik heb een tijdje een schouder tas gehad en dat vernielt je schouders binnen no-time met een redelijk gewicht erin (Maalttijden, laptop etc.)

Omdat?
...lekker je polsen verneuken met cleangrip een goed idee is?

Ik denk dat de clean-grip op termijn wel de betere keuze is hoor Marvin. Ik zie mijzelf eigenlijk nog geen 100 kg dragen met de bb'er grip.
Echter misschien is het wel gewoon even wennen en voelt dit vanzelf beter aan.
Ik ben in ieder geval erg blij dat het eindelijk lukt op deze manier. Geen goblet squats meer! :D

De bar ligt veel stabieler met een clean grip, als je je polsen dan verneukt heb je gewoon waardeloze mobiliteitt

Nou, nou.. ::o

• #2.854
Hierbij nog even vanuit een andere hoek gefilmd:

De bar ligt veel stabieler met een clean grip, als je je polsen dan verneukt heb je gewoon waardeloze mobiliteitt
Ik heb ook eeen waardeloze mobiliteit...en nee ik ga daar niks aan doen..

Ik denk dat de clean-grip op termijn wel de betere keuze is hoor Marvin. Ik zie mijzelf eigenlijk nog geen 100 kg dragen met de bb'er grip.
Echter misschien is het wel gewoon even wennen en voelt dit vanzelf beter aan.
Ik ben in ieder geval erg blij dat het eindelijk lukt op deze manier. Geen goblet squats meer! :D
100kg met deze grip gaat nog wel hoor. In feite als je echt goed in balans bent kun je zelfs zonder handen FSQ's doen...al zie ik mezelf dat niet doen:eek!:

Kerol 40 eu?! Ze zijngoedkoper te vinden, minimaal de helft:p

• #2.857
Ik heb ook eeen waardeloze mobiliteit...en nee ik ga daar niks aan doen..

100kg met deze grip gaat nog wel hoor. In feite als je echt goed in balans bent kun je zelfs zonder handen FSQ's doen...al zie ik mezelf dat niet doen:eek!:

Haha, net als naar de fysio gaan, om vervolgens niet de voorgeschreven oefeningen uit te voeren toch? :P
Ik hoop het! Eerst maar eens sterk worden. Huehue.

Kerol 40 eu?! Ze zijngoedkoper te vinden, minimaal de helft:p

Belgie is gewoon een fucking duur land. :(

Ik vind die Frankenstein FRSQ ook heel wat aangenamer dan eender welke andere grip.

• #2.860
Pfff.. M'n schouder is weer enorm aan het zeuren!!
Ik denk dat ik @neet61 zijn advies opvolg en straks na het werk gelijk snelbinders ga aanschaffen. Het kan haast niet anders dat het fietsen met die tas de oorzaak is.
GIsteren heb ik bijv ook gefietst zonder enig extra gewicht en toen had ik nergens last van!!

Terug
Naar boven