MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Na een hike van 10 uur met een rugzak op van tussen de 6 en de 8 kilo ging mn schouder ook kapothard zeuren.:P

Squats zien er met de week beter uit, je maakt geloof ik ook een stuk sneller progressie dan de afgelopen maanden! Denk dat FSQ's je enorm gaan helpen met de techniek op de back squat. Doe ze zelf overigens ook met crossed grip en dat werkt voor mij gewoon prima (inb4 je squat helemaal niet:D), denk echter wel dat als je de mobiliteit hebt de clean grip beter is.
Ga je qua bw nog een beetje vooruit of wordt het tijd om nóg meer te vreten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.864
Na een hike van 10 uur met een rugzak op van tussen de 6 en de 8 kilo ging mn schouder ook kapothard zeuren.:P

Dat kan ik mij goed voorstellen kerel.
Op de fiets zit je ook nog eens in een vrij ongelukkige positie, waardoor die tas extra aan de schouders trekt :(

Met je front squats niet goed eerst je schouders opgewarmd?

Jawel. Altijd!

Squats zien er met de week beter uit, je maakt geloof ik ook een stuk sneller progressie dan de afgelopen maanden! Denk dat FSQ's je enorm gaan helpen met de techniek op de back squat. Doe ze zelf overigens ook met crossed grip en dat werkt voor mij gewoon prima (inb4 je squat helemaal niet:D), denk echter wel dat als je de mobiliteit hebt de clean grip beter is.
Ga je qua bw nog een beetje vooruit of wordt het tijd om nóg meer te vreten?

Dank je! Het gaat nu eindelijk goed inderdaad :)
Mwhaha, jij squat idd niet vaak, maar als je het dan eens doet liegen de gewichten er in ieder geval niet om!! :thumb:. Zelf zou ik het alleen niet kunnen, op zo een lage frequentie compounds doen.
Ik hoop binnen nu en een half jaar die clean grip onder de knie te hebben. Het lijkt mij op termijn namelijk ook erg tof om powercleans en andere olympische lifts te doen. Veel mensen zeggen tegen mij dat ik hier helemaal niet aan moet beginnen gezien mijn beperkingen qua mobiliteit, maar ik hou wel van een beetje uitdaging :thumb:.

BW.. Tja, wat kan ik er van zeggen.. Laatst een x de 81 aangetikt. Dat was een jaar geleden. Ik wil nu graag door naar de 85, maar dat betekent simpelweg ELKE dag 4600+ kcals. Het komt er op neer dat ik beter dagelijks wat junk naar binnen kan stouwen, dan alleen maar te focussen op macro's en gezonde voeding.

Pfff.. M'n schouder is weer enorm aan het zeuren!!
Ik denk dat ik @neet61 zijn advies opvolg en straks na het werk gelijk snelbinders ga aanschaffen. Het kan haast niet anders dat het fietsen met die tas de oorzaak is.
GIsteren heb ik bijv ook gefietst zonder enig extra gewicht en toen had ik nergens last van!!
Kan geen slechte investering zijn. Wel een beetje padding om de laptop heen doen :o
Dat weegt zijn lunch pakket al :)

• #2.871
Wat denk je dat er voornamelijk in mijn rugzak zat? :roflol:

FOOD

Regenpak, warme kleding, zonnebrand?

Are you kidding me?! :D

19/9

Snelbinders gekocht voor de fiets bij de bouwmarkt en het lijkt te werken!! Vandaag geen last.
Daarnaast heb ik gisteren ook nog even getraind. Ging wel lekker eigenlijk. :)

OHP 3x6 6x30 6x37,5 3x6x42,5 PR
Bench 4x6
6x40 4x6x65 Geen pijn. 1,5 sec. paused.

Incline Dumbell press 3x8 2x10x24 1x8x24 Haha. 6 week niks boven 6-8 reps gedaan :P.
Standing one-arm Dumbell press 3x8
1x5x16 2x8x14
Face-pulls SS Tricep push down 3x10
3x12x15 SS 3x10x15
Seated side lateral raises 3x12 15x4 2x13x4

Cardio: 20 km fietsen
Kcal: Ergens tussen 4200-4600. Keukenweegschaal was stuk, dus maar wat extra chocola naar binnen gestouwd :o.

+4k kcal... ik mag er niet aan denken :o

4k.... :( Me want....

Jee... het zou toch wel sneu zijn als je zo lang met je schouder hebt lopen kloten alleen door een tas :(
Hopelijk is dit het begin van nieuwe gains :thumb:

Download de knaek app. 2e burger gratis bij de Mac. Elke dag 2 big Macs tikt wel lekker aan haha

• #2.879
Ja... maar dat is vloeibaar in de vorm van alcohol :roflol:

Uiteindelijk gaat het enkel om kcals in vs. kcals out toch! :D

Kon ik maar wat delen..

Jee... het zou toch wel sneu zijn als je zo lang met je schouder hebt lopen kloten alleen door een tas :(
Hopelijk is dit het begin van nieuwe gains :thumb:

Dat zou best zuur zijn inderdaad, maar ik vrees ervoor :o. Nu maar weer focussen op progressie in ieder geval en de stretches blijf ik eerst even aanhouden denk ik.

Download de knaek app. 2e burger gratis bij de Mac. Elke dag 2 big Macs tikt wel lekker aan haha

In Groningen wel ja.
Maar de MC stinkt.
Gelukkig krijg je met knaek ook korting bij Wereldburgers :D!

Mc is prima te doen voor even tussendoor haha.

Ja wereldburgers ook indd. Na de wedstrijd hebben wij daar een lift/diner date he:haha:

Terug
Naar boven