- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met je front squats niet goed eerst je schouders opgewarmd?
), denk echter wel dat als je de mobiliteit hebt de clean grip beter is. Na een hike van 10 uur met een rugzak op van tussen de 6 en de 8 kilo ging mn schouder ook kapothard zeuren.![]()
Met je front squats niet goed eerst je schouders opgewarmd?
Squats zien er met de week beter uit, je maakt geloof ik ook een stuk sneller progressie dan de afgelopen maanden! Denk dat FSQ's je enorm gaan helpen met de techniek op de back squat. Doe ze zelf overigens ook met crossed grip en dat werkt voor mij gewoon prima (inb4 je squat helemaal niet), denk echter wel dat als je de mobiliteit hebt de clean grip beter is.
Ga je qua bw nog een beetje vooruit of wordt het tijd om nóg meer te vreten?
Kan geen slechte investering zijn. Wel een beetje padding om de laptop heen doenPfff.. M'n schouder is weer enorm aan het zeuren!!
Ik denk dat ik @neet61 zijn advies opvolg en straks na het werk gelijk snelbinders ga aanschaffen. Het kan haast niet anders dat het fietsen met die tas de oorzaak is.
GIsteren heb ik bijv ook gefietst zonder enig extra gewicht en toen had ik nergens last van!!

Dat weegt zijn lunch pakket alNa een hike van 10 uur met een rugzak op van tussen de 6 en de 8 kilo ging mn schouder ook kapothard zeuren.![]()

.Wat denk je dat er voornamelijk in mijn rugzak zat?

5L chocomelWat denk je dat er voornamelijk in mijn rugzak zat?![]()
Die had ik op het moment van vertrek al gedronken

Regenpak, warme kleding, zonnebrand?Wat denk je dat er voornamelijk in mijn rugzak zat?![]()
Wat denk je dat er voornamelijk in mijn rugzak zat?![]()
.
.
In het weekend maak jij toch ook wel eens een uitschieter naar 4k+?![]()

Hoofdlamp, regenbroek, droge sokken, eten, eten, eten, eten en eten.

Jee... het zou toch wel sneu zijn als je zo lang met je schouder hebt lopen kloten alleen door een tas
Hopelijk is dit het begin van nieuwe gains![]()
. Nu maar weer focussen op progressie in ieder geval en de stretches blijf ik eerst even aanhouden denk ik. Download de knaek app. 2e burger gratis bij de Mac. Elke dag 2 big Macs tikt wel lekker aan haha
!