- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Wat gaat ie daar niet doen bedoel je
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat gaat ie daar niet doen bedoel je
Effe normaal doen weer. Staat niet voor niks steeds in top 10 lijstjes van bladen over de hele wereld als beste stad.
Effe normaal doen weer. Staat niet voor niks steeds in top 10 lijstjes van bladen over de hele wereld als beste stad.

Span je je glutes en abs wel? Misschien je heupen iets lager?
Span je je glutes en abs wel? Misschien je heupen iets lager?
Het klinkt misschien vreemd, maar voor mij is dit makkelijker als ik deadlifts doe NA het squaten. Ik dacht dat het tussen m'n oren zat, maar nu ik sinds maanden weer eens de deadlifts als eerste oefening heb gepakt weet ik het zeker. Misschien dat dit te maken heeft met het feit dat de heupen goed gestretcht zijn tijdens t squaten?NeeRotterdam is altijd beter dan Amsterdam, veel plezier daar Bas.
Rotterdam is altijd beter dan Amsterdam, veel plezier daar Bas.

.
Tja.. Dat is dus wel hetgeen dat ik de afgelopen tijd te vaak heb gedaan. Ik heb er zelf aan gedacht even een week compleet rust te nemen, maar dat gaat weinig zoden aan de dijk zetten ben ik bang.Pak je rust ook he? Je hebt er niets aan om jezelf uit te mergelen.
. Ik moet er echt niet aan denken om nu te gaan squaten. De benen in ieder geval maar een extra dag rust gunnen en zondag waarschijnlijk trainen met m'n vriendin in R'dam.Wel een lege gym aangezien de ene helft in Barcelona zit en de andere helft in Nijmegen
Half uurtje wandelen valt toch wel onder de noemer rust
Wel een lege gym aangezien de ene helft in Barcelona zit en de andere helft in Nijmegen
.