Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.907
Span je je glutes en abs wel? Misschien je heupen iets lager?

Zoals gezegd moeten de heupen wat lager inderdaad! :) Het klinkt misschien vreemd, maar voor mij is dit makkelijker als ik deadlifts doe NA het squaten. Ik dacht dat het tussen m'n oren zat, maar nu ik sinds maanden weer eens de deadlifts als eerste oefening heb gepakt weet ik het zeker. Misschien dat dit te maken heeft met het feit dat de heupen goed gestretcht zijn tijdens t squaten?

Rotterdam is altijd beter dan Amsterdam, veel plezier daar Bas.

• #2.912
  • #2.914
Fuaackk. M'n benen zijn echt gigantisch verzuurd. Gisteren de fiets al laten staan omdat ik zo een spierpijn had, maar vandaag is het nog erger! Vanochtend echter wel de fiets 'moeten' pakken, want anders kost het zoveel tijd om thuis te komen na de gym vanavond en ik moet zaterdag voor 6u mn nest uit :o.
Enfin, het is wel grappig dat mijn lichaam nu zo hevig reageert op het hogere volume na een paar weekjes full-body. Ik heb bijv. ook nog steeds lichte spierpijn in m'n biceps en traps na 3 dagen.. De rustdag was gisteren ook echt heerlijk, na 4 trainingen op een rij en al die kilometers op de fiets was ik gewoon verrot.

22/9:
Cardio: +- half uurtje wandelen
Kcal: 4200 :(

23/9
De dag goed begonnen met een flinke bak pasta, want de havermout was op. :D

Cardio: 20 km fietsen
Planning:
Veel oefeningen even wat lichter om weer 'fris' te beginnen.

Bench 3x6 67.5 kg
Weighted hammer grip pull-ups 3x6 10 kg
OHP 3x8 35 kg
Dumbell row 3x10 38 kg
CGBP 3x10 50 kg
Alternating dumbbell curls 3x10 14 kg
Face pulls 3x10
Seated side lateral raises 3x12 5 kg

Pak je rust ook he? Je hebt er niets aan om jezelf uit te mergelen.

Prima planning! Ben benieuwd hoe de training gaat!:thumb:

• #2.917
Pak je rust ook he? Je hebt er niets aan om jezelf uit te mergelen.
Tja.. Dat is dus wel hetgeen dat ik de afgelopen tijd te vaak heb gedaan. Ik heb er zelf aan gedacht even een week compleet rust te nemen, maar dat gaat weinig zoden aan de dijk zetten ben ik bang.

Prima planning! Ben benieuwd hoe de training gaat!:thumb:

Ik heb er in ieder geval zin in. Het liefst zou ik nu vertrekken van mn werk en lekker gaan trainen!

De spierpijn waar ik het hierboven over had is trouwens serieus pijnlijk :o. Ik moet er echt niet aan denken om nu te gaan squaten. De benen in ieder geval maar een extra dag rust gunnen en zondag waarschijnlijk trainen met m'n vriendin in R'dam.

Half uurtje wandelen valt toch wel onder de noemer rust

Terug
Naar boven