MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.101
Nou ja, je zit in ieder geval wel aan het ijzer zullen we maar zeggen. ;)

Lekker veel eten, wat painkillers en je flink in de watten laten leggen door je ma is heeft ook wel wat. Hou je taai, he!

Ik heb ook al 10 maand geen vakantie gehad. Laten we dan maar het beste maken van deze situatie, toch?! ;)

Goeie smakkert gemaakt jonguh! Tja, we zitten nu in het zelfde schuitje. Misschien komt bij jou ook nog een terugslag als de eerste pijn en shock een beetje voorbij is. Sterkte er mee iig. :thumb:
Gelukkig kan je nog wel internetten, anders hadden we dit allemaal moeten missen :D

Succes met je herstel man!

Flink balen zeg... Beterschap!

Shit bruhh!! :O

• #3.107
Goeie smakkert gemaakt jonguh! Tja, we zitten nu in het zelfde schuitje. Misschien komt bij jou ook nog een terugslag als de eerste pijn en shock een beetje voorbij is. Sterkte er mee iig. :thumb:
Gelukkig kan je nog wel internetten, anders hadden we dit allemaal moeten missen :D

Yap! Nogmaals bedankt. Ik ben van mijzelf positief ingesteld dus ga niet zitten mokken hoor ;).
Internet, boeken en andere media.. het helpt allemaal in dit soort situaties.

Flink balen zeg... Beterschap!
Dankjulliewel! :D

Indeed braaa :rolleyes:.

Ik heb mezelf voorgenomen wel dagelijks mijn stretches en toddler squats te doen. Ik kan deze situatie mooi gebruiken om een beetje aan de flexibiliteit te werken.

Ik zat er daarnaast ook aan te denken om hier op t Forum misschien een topic te openen waar mensen (vooral beginners) terecht kunnen met hun vragen betreft voeding. Ik heb het idee dat er de laatste tijd steeds meer topics verschijnen met vragen over macro's, voedingsschema's en voedingsmiddelen in het algemeen.
Zoals jullie weten is voeding een van m'n grootste passies en ik heb er ook behoorlijk veel verstand van.
Dus. Doen of niet?

Nou heb je een goede reden om "vreemd" te gaan :eyebrow:

Zet hier maar n kruisje....:study:

Yap! Nogmaals bedankt. Ik ben van mijzelf positief ingesteld dus ga niet zitten mokken hoor ;).
Internet, boeken en andere media.. het helpt allemaal in dit soort situaties.

Dankjulliewel! :D

Indeed braaa :rolleyes:.

Ik heb mezelf voorgenomen wel dagelijks mijn stretches en toddler squats te doen. Ik kan deze situatie mooi gebruiken om een beetje aan de flexibiliteit te werken.

Ik zat er daarnaast ook aan te denken om hier op t Forum misschien een topic te openen waar mensen (vooral beginners) terecht kunnen met hun vragen betreft voeding. Ik heb het idee dat er de laatste tijd steeds meer topics verschijnen met vragen over macro's, voedingsschema's en voedingsmiddelen in het algemeen.
Zoals jullie weten is voeding een van m'n grootste passies en ik heb er ook behoorlijk veel verstand van.
Dus. Doen of niet?
DOEN!!! MET RECEPTEN! Maareh hoe ben je eigenlijk gevallen? Was het gewoon glad? Ben je geholpen door omstanders of ben je gewoon diehard doorgefietst naar het ziekenhuis? :D

• #3.113
Hmm artikelen typen stel ik toch nog maar even uit omdat ik mijn hand dus in het verband heb. Op een telefoon typ ik sneller dan op een PC.
Met de hand gaat het redelijk. De pijnstillers ben ik in ieder geval aan het afbouwen nu. Ik ben echt onwijs zenuwachtig voor de vervolg afspraak komende woensdag. Hopen dat het allemaal goed zit..

Nu dus een week niet getraind en dat voelt vreemd zeg! M'n lichaam komt wel helemaal tot rust en ik heb minder stress, haha. Eetlust is nog best wel oké, al schuif ik nu natuurlijk geen grote schalen cereals e.d. naar binnen ;). Dat voelt wel even fijn. Gewoon gezond eten en niet continu met een volle pens rondlopen :D.

Doen!

En geniet van je rust, kan geen kwaad :D

Gaan ze weer een foto maken woensdag? Hopen dat het goed zit joh :)
Ik miste de eerste week trainen helemaal niet, 2e week zat ik duidelijik minder goed in mijn vel. Nu weer 2x licht getrained.... lekker hoor, was ik weer aan toe :thumb:

• #3.116
Doen!

En geniet van je rust, kan geen kwaad :D

Komt goed!

Gaan ze weer een foto maken woensdag? Hopen dat het goed zit joh :)
Ik miste de eerste week trainen helemaal niet, 2e week zat ik duidelijik minder goed in mijn vel. Nu weer 2x licht getrained.... lekker hoor, was ik weer aan toe :thumb:

Ik heb echt geen idee wat mij te wachten staat. Ben wel een beetje zenuwachtig wat dat betreft.
Ach, ik kan in ieder geval een wandelingetje maken als ik wat beweging wil. Met die enkelbreuk was dat wel ff anders ;).

Gisteren ook nog even langs de fysio voor mijn enkel geweest. Hij vond dat ik er niet op achteruit was gegaan qua mobiliteit en dat ik met name nog wat aan m'n stabiliteit kon werken om m'n Squat te verbeteren :D

Je kunt eens aan de fysio vragen wat voor oefeningen je nog wel zwaar mag doen, front squats met je armen vooruit gestrekt zouden toch prima moeten kunnen :)

• #3.118
Je kunt eens aan de fysio vragen wat voor oefeningen je nog wel zwaar mag doen, front squats met je armen vooruit gestrekt zouden toch prima moeten kunnen :)

Dat doe ik zodra het gips eraf is :D. De beentjes moeten dan wel weer kunnen.

Hij raadde mij in ieder geval jump squats te doen en daarnaast (dagelijks) wall-sits.

Terug
Naar boven