Crakie
Huge Freak
- Waardering
- 2.529
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geniet even van de rust man, voor je het weet sta je weer te knallen, de kracht is zo weer terug, trust me on this one![]()

Ziet er pijnlijk uit die hand, maar mooi dat het er goed uit ziet, nog even volhouden en je mag weer aan je flexbowlWe'll see! Nu lekker 4 maaltijdjes per dag en alleen maar chillen
Merci
Vanmiddag weer in het ziekenhuis geweest voor controle.
Ten eerste was de arts tevreden met de foto's. Alles lijkt mooi op z' plek te staan. Ik heb vervolgens nieuw gips gekregen. Dit gips zal de komende 6(!) week moeten blijven dragen. Tussendoor wordt er nog wel een controle gedaan dmv een foto. Over 6 week wordt het gips verwijderd en worden de pinnen naar alle waarschijnlijkheid verwijderd. Dat laatste zal wel even slikken zijn, maar tegen die tijd ben ik waarschijnlijk wel goed hersteld.
Morgen ga ik voorhet eerst weer eens aan het werk. Daarnaast zal ik weer voor mij zelf moeten zorgen. Even kijken hoe dat uitpakt met 1 hand.
Vrijdag proberen om de benen te trainen met wat pylometrics en machine werk.

Komt best goed allemaal.. en wat m'n naamgenoot ook zegt, kracht is zo weer terug.. sterkte nog even![]()
Straks je grip een beetje trainen door in een tennisbal te knijpen...
Succes![]()
!Tussenstand was OK dus
Komt allemaal goed. Sterkte met de huishoudelijke probleempjes en zo...

mooi dat alles weer op zn plek zit, dat die hand weer goed gaat komen is het belangrijkste, die paar weken dat je niet kan trainen zijn niet zo belangrijk, haal je later wel weer in.
succes met je herstel.
.Hou je taai Bas! Hopelijk kun je nog een beetje wat trainen op apparaten zo..![]()
Verder kan ik zo niks bedenken, maar tips zijn welkom!Nou, lijkt allemaal weer mooi in orde te komen, Bas. Goed focussen op je herstel en de tijd die je nu overhebt gebruiken voor andere leuke dingen.
.Fijn om te horen dat het in ieder geval goed geneest. Dat is het allerbelangrijkste. Geniet nu maar even van het niet trainen en de vrije tijd die je hebt gekregen. Later kan je allemaal weer inhalen en dan besef je je weer hoe belangrijk je gezondheid is.
.
. Dat nieuwe gips was even wennen en ik keek behoorlijk op tegen het werk. Nu dus in zombie-modus op kantoor.
Geweldig..je stopt met trainen en je gaat eindelijk gainen..
Gainen zonder trainen!![]()

Mij ook
Epic cut op 4000 kcal hem kennendeMisschien kan je straks wel een logje beginnen om van je obesitas af te komen. Van 200 kilo naar 85.

Misschien kan je straks wel een logje beginnen om van je obesitas af te komen. Van 200 kilo naar 85.
that would be epic..Goddammit

JA..Nee hij gaat zichzelf lekker hypogonadisch laten worden.
Geweldig..je stopt met trainen en je gaat eindelijk gainen..
Gainen zonder trainen!![]()
. Ik mis het nu gewoon om even lekker te kunnen afreageren op het ijzer.
.
.Misschien kan je straks wel een logje beginnen om van je obesitas af te komen. Van 200 kilo naar 85.
Nee hij gaat zichzelf lekker hypogonadisch laten worden.
JA..
..ben gewoon benieuwd wat de artsen hierin adviseren. Verder heeft @Basma al eens aangegeven eens te willen kijken wat er zonder gebeurt..