AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Ik mis je video's...kun je niet gaan vloggen?

De 1e vlogger van DBB :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.125
Je kan toch nu bij NSB terecht?

Daar word ik lid zodra ik in de stad woon.

Ik mis je video's...kun je niet gaan vloggen?

De 1e vlogger van DBB :roflol:

Ja leuk idee :P.
'Broken Bas Episode 1' coming soon.

Je vergeet BUILD MIND, BUILD MOSSEL @MesutY

Wow hoe kan hij die zomaar vergeten!!!!!

Legendary! :roflol:

Ik werd geroepen.

Vlog hoe je die post workout meals maakt en eet en je bent straks een youtube ster

En... gaat het hier al een beetje de goeie kant op?

• #3.130
Even een update, nu bijna een week onderweg.

Gisteravond toch maar even de stad in geweest. Wat drankjes gedaan, maar niks geks verder. Verder ben ik afgelopen tijd vooral veel bij vrienden en bekenden geweest.

Qua pijn gaat het nu een stuk beter. Ik heb sinds gisterochtend geen pijnstillers meer genomen.

Nu een week niet getraind en dat is wel lastig uiteraard. Echter maak ik mij er totaal niet druk om, want dat verandert de situatie niet.

Een voordeel van deze situatie is dat ik over het algemeen wat rustiger in mijn kop ben en niet steeds hoef (te stressen over) eten. Ik zit nu naar schatting rond de 3000 kcals met +-90-100 g vet, 170 eiwit en de rest carbs. Ik loop gemiddeld zo een 5 km per dag.

Dinsdagmiddag weer naar Brussel en woensdag heb ik de vervolg afspraak. Om eerlijk te zijn sterf ik nu al van de zenuwen :o. Hopen op t beste...

Ben benieuwd man, hoop op goed nieuws.

Ben je nou niet een paar kilo afgevallen?

Lekker wandelen is ook lekker, en geeft rust in de kop. Don't worry over woensdag :)

• #3.134
Ben benieuwd man, hoop op goed nieuws.

En meer kunnen we ook niet doen! :)

Ben je nou niet een paar kilo afgevallen?

Geen idee joh. Ik heb mijzelf niet meer gewogen. Echter, ik voel mij prima en ik ben niet dunner geworden in m'n gezicht. Daar zie je het vaak vrij snel, zodra je gewicht kwijtraakt ;)

Lekker wandelen is ook lekker, en geeft rust in de kop. Don't worry over woensdag :)

Zeg dat wel. Ik leg heel wat km's af op deze manier :P. Ik doe vrijwel alles te voet ipv bus/fiets.
Ach, het speelt toch wel een beetje in m'n hoofd. Stel dat er toch nog een tweede behandeling volgt..

Succes woensdag! Komt vast goed Arnold!

Fijn om te horen dat je in ieder geval geen pijn meer hebt. Zodra je weer mag trainen haal je alles makkelijk weer in. Daar zou ik me nu helemaal niet druk om maken. Gewoon even uitrusten nu en wellicht zorgt dit ervoor dat je straks alleen maar betere gains maakt. Laat maar weten hoe alles verloopt. Heel bb volgt je logje ;)

Kan je niet vragen of ze de boel gelijk zo kunnen fixen dat je wel op een mannige manier kunt frontsquaten? :trollface:

Anyway, ook lekker gezopen dus gisteravond! Welkom bij de club, heb een lekkere half houten kop nu.

• #3.139
Ja, en? Als dat nodig is om je vingers recht te krijgen, is dat het waard toch?

Sure, maar dat betekent wel dat ik weer onder het mes mag, pijnstllers moet beuken en terug ben bij af :P.

Succes woensdag! Komt vast goed Arnold!

Thanks Steeve. Hoping for zhe best.

Fijn om te horen dat je in ieder geval geen pijn meer hebt. Zodra je weer mag trainen haal je alles makkelijk weer in. Daar zou ik me nu helemaal niet druk om maken. Gewoon even uitrusten nu en wellicht zorgt dit ervoor dat je straks alleen maar betere gains maakt. Laat maar weten hoe alles verloopt. Heel bb volgt je logje ;)

De pijn verschilt eigenlijk van dag tot dag. Momenteel is het weer behoorlijk gevoelig, waar ik er gisteren vrijwel niks van voelde! Rustig aan dus..
Ik heb er alle vertrouwen in dat ik mijzelf snel zal herpakken en in 2017 mijn voorlopige krachtdoelen dan eindelijk eens mag halen. Minder cardio, meer consistentie.

Kan je niet vragen of ze de boel gelijk zo kunnen fixen dat je wel op een mannige manier kunt frontsquaten? :trollface:

Anyway, ook lekker gezopen dus gisteravond! Welkom bij de club, heb een lekkere half houten kop nu.

Momenteel doe ik even helemaal niks, op wandelen, wall-sits en toddler squats na :P. IK voel mij nog altijd een wrak met m'n gekneusde rib(ben) en mijn hand die al pijn doet en blauw wordt na het snijden van een stuk fruit. :o
Alcohol is de beste pijnstiller op een jointje na, toch? ;)

Geniet even van de rust man, voor je het weet sta je weer te knallen, de kracht is zo weer terug, trust me on this one ;)

Terug
Naar boven