- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Je kan toch nu bij NSB terecht?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan toch nu bij NSB terecht?
Je vergeet BUILD MIND, BUILD MOSSEL @MesutYIk mis je video's...kun je niet gaan vloggen?
De 1e vlogger van DBB![]()
Wow hoe kan hij die zomaar vergeten!!!!!
Ik mis je video's...kun je niet gaan vloggen?
De 1e vlogger van DBB![]()
. 

. Hopen op t beste...
Lekker wandelen is ook lekker, en geeft rust in de kop. Don't worry over woensdag![]()
. Ik doe vrijwel alles te voet ipv bus/fiets.Ja, en? Als dat nodig is om je vingers recht te krijgen, is dat het waard toch?Ach, het speelt toch wel een beetje in m'n hoofd. Stel dat er toch nog een tweede behandeling volgt..

Ja, en? Als dat nodig is om je vingers recht te krijgen, is dat het waard toch?
.Fijn om te horen dat je in ieder geval geen pijn meer hebt. Zodra je weer mag trainen haal je alles makkelijk weer in. Daar zou ik me nu helemaal niet druk om maken. Gewoon even uitrusten nu en wellicht zorgt dit ervoor dat je straks alleen maar betere gains maakt. Laat maar weten hoe alles verloopt. Heel bb volgt je logje![]()
Kan je niet vragen of ze de boel gelijk zo kunnen fixen dat je wel op een mannige manier kunt frontsquaten?
Anyway, ook lekker gezopen dus gisteravond! Welkom bij de club, heb een lekkere half houten kop nu.
. IK voel mij nog altijd een wrak met m'n gekneusde rib(ben) en mijn hand die al pijn doet en blauw wordt na het snijden van een stuk fruit.