AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Vannacht voor het eerst iin tijden echt kloten geslapen :(. Dat nieuwe gips was even wennen en ik keek behoorlijk op tegen het werk. Nu dus in zombie-modus op kantoor.
Vanmorgen heb ik mij weer eens gewogen en ik ben niet eens gewicht verloren. Helemaal goed lijkt mij.

BW: 82,2 Bulk gaat goed.. :P

Awww... nog even wennen dus.

Een extra reservelaagje onder je vel kan helemaal geen kwaad. Komt later weer van pas bij de echte gains :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.162
Zeau. Gisteren weer een flinke wandelworkout gedaan hoor :P. Na een hele dag op kantoor te hebben gezeten besloten om 10 km naar huis te wandelen. Best ff lekker!
Vannacht gelukkig wel weer zeer goed geslapen.

Awww... nog even wennen dus.

Een extra reservelaagje onder je vel kan helemaal geen kwaad. Komt later weer van pas bij de echte gains :)

En nu komt het.. Volgens mij ben ik echt niets aan (buik)vet aangekomen. Met het prikken van de HCG moet ik altijd een 'kwabje' pakken en dat lijkt nog lastiger te gaan dan voorheen :o

hcg? ??? Waarom? :dunno:

Laatst bewerkt:
Zeau. Gisteren weer een flinke wandelworkout gedaan hoor :P. Na een hele dag op kantoor te hebben gezeten besloten om 10 km naar huis te wandelen. Best ff lekker!
Vannacht gelukkig wel weer zeer goed geslapen.

En nu komt het.. Volgens mij ben ik echt niets aan (buik)vet aangekomen. Met het prikken van de HCG moet ik altijd een 'kwabje' pakken en dat lijkt nog lastiger te gaan dan voorheen :o
Als je een beetje moe bent slaap je toch lekkerder...

Toch spiergains dan? Zou mooi zijn :) Maar zou er ook op wijzen dat in je normale sitatie, dat je ondanks het trainen toch bijna niks aankomt, de oorzaak in te weinig eten ten opzichte van je verbruik ligt. En nu verbruik je minder.

• #3.165

Stimulant van de hypofyse, die uitgevallen is 3 jaar geleden.

Als je een beetje moe bent slaap je toch lekkerder...

Toch spiergains dan? Zou mooi zijn :) Maar zou er ook op wijzen dat in je normale sitatie, dat je ondanks het trainen toch bijna niks aankomt, de oorzaak in te weinig eten ten opzichte van je verbruik ligt. En nu verbruik je minder.

Waar een wandeling wel niet goed voor is :o.
Te weinig eten.. Misschien toch eerder te veel volume. Als ik straks weer begin met trainen ga ik in ieder geval minder volume draaien dan voorheen. Ik wil niet elke maand moeten deloaden.

• #3.167
Juist!

Het ia vrijdagmiddag, oftewel tijd voor wat leeavoer op het werk :rolleyes:
Voor de liefhebbers nog een artikeltje van Rip uit de 'oude doos'. Hij hekelt de huidige hype van 'corrective excercises' en legt uit waarom je vrijwel altijd beter af bent met de basics.
https://www.t-nation.com/training/rippetoe-goes-off
Ik heb hem altijd een verwaande kwast gevonden die maar een mening respecteert, zijn eigen.
Hij gebruikt hier heel veel woorden om eigenlijk de hele tijd maar 1 ding te zeggen: squats zijn beter dan bulgarian splits. Waarom wordt niet duidelijk, maar de grote Rip zegt het, dus uitleg is niet nodig :roflol:

edit d:t (auch...)

Laatst bewerkt:
  • #3.170
Genoeg leesvoer voor dit weekend, ga dr maar voor zitten :)

Enige wat je kan voorleggen is het onderzoek ivm heling van botten door BPC-157

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10071911

In mijn topic staan meerdere onderzoeken ivm andere helende eigenschappen.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/gastric-pentadecapeptide-bpc-157-heelt-alles.394796/

Maar het blijft experimenteel en een arts zal dit nooit aanraden.

Hmm, klinkt goed maar dar kan ik verder niet zoveel mee natuurlijk :P.

Ik heb hem altijd een verwaande kwast gevonden die maar een mening respecteerd, zijn eigen.
Hij gebruikt hier heel veel woorden om eigenlijk de hele tijd maar 1 ding te zeggen: squats zijn beter dan bulgarian splits. Waarom wordt niet duidelijk, maar de grote Rip zegt het, dus uitleg is niet nodig :roflol:

Moraal van het verhaal is dat BSS, lunges en dergelijke weinig zin hebben. Als je niet vooruit gaat op de barbell squat, heeft het vrijwel altijd te maken met herstel, voeding of techniek. Niet met 'achterlopende' spiergroepen of imbalans.

Update:

Afgelopen dagen weer wat meer last van mn hand helaas :(. Vooral in de avond krijg ik er echt last van en kan ik er nog weinig mee.

BW: 79,2. Onbewust aan het cutten op cereals en cheesecake..??

Toc aan het afvallen ja?:P Wanneer denk je benen te kunnen trainen?

Hmm, klinkt goed maar dar kan ik verder niet zoveel mee natuurlijk :P.

Moraal van het verhaal is dat BSS, lunges en dergelijke weinig zin hebben. Als je niet vooruit gaat op de barbell squat, heeft het vrijwel altijd te maken met herstel, voeding of techniek. Niet met 'achterlopende' spiergroepen of imbalans.

Update:

Afgelopen dagen weer wat meer last van mn hand helaas :(. Vooral in de avond krijg ik er echt last van en kan ik er nog weinig mee.

Balen dat je hand weer pijn begint te doen. Enig idee hoe dat komt? Hoe kan je nu afvallen met cheesecake?! Onmogelijk om mee te stoppen. Zo lekker!

Nee, dat is de moraal van Rip zijn verhaal. Als het waar was dat je altijd beide benen tegelijk zou moeten belasten voor het beste resultaat, zouden wij rondhuppen als kangaroos. Kan je verzekeren dat dat niet handig is :roflol: Bij BSS en lunges is de belasting voor je onderrug en schouders een stuk lager, maar die op je benen (per been dus! het lijkt wel of hij dat niet wil snappen) is even hoog. Dat kan best zijn nut hebben, bv bij een gare rug.

Dat tweede lijkt me dan wel weer correct.

Update:

Da's vervelend. Pijnstiller voor het slapen gaan dan maar?

Gewoon derde stuk cheesecake nemen :D

• #3.174
Toc aan het afvallen ja?:P Wanneer denk je benen te kunnen trainen?

Een beetje. Die poot vreet ook energie volgens mij. Ik slaap momenteel zo'n 9,5 a 10 uur per nacht! :o

Balen dat je hand weer pijn begint te doen. Enig idee hoe dat komt? Hoe kan je nu afvallen met cheesecake?! Onmogelijk om mee te stoppen. Zo lekker!

Omdat ik 2 weken geleden de boel op 3 plekken he gebroken en er 4 stukken ijzer inhangen vermoed ik :rolleyes:.

Echt wel.. Dat kon ik niet weerstaan :D.

Nee, dat is de moraal van Rip zijn verhaal. Als het waar was dat je altijd beide benen tegelijk zou moeten belasten voor het beste resultaat, zouden wij rondhuppen als kangaroos. Kan je verzekeren dat dat niet handig is :roflol: Bij BSS en lunges is de belasting voor je onderrug en schouders een stuk lager, maar die op je benen (per been dus! het lijkt wel of hij dat niet wil snappen) is even hoog. Dat kan best zijn nut hebben, bv bij een gare rug.
Dat tweede lijkt me dan wel weer correct.

Da's vervelend. Pijnstiller voor het slapen gaan dan maar?

Gewoon derde stuk cheesecake nemen :D

Dus wat is u precies het nut van split squats (zolang je niet 120+ squat..)? :)
Zolang de programmering op orde is zou je geen gare onderrug hoeven hebben in ieder geval!

Yep. Vrijwel iedere avond.

Wat dacht je van de hele taart?! :D

Uit nieuwsgierigheid, hoe merkte je dat je hypofyse ermee was gekapt? In deze uithoek van de aarde trekken ze niet snel bloed voor vage klachten (wat ik me voorstel bij lage test).

• #3.176
Uit nieuwsgierigheid, hoe merkte je dat je hypofyse ermee was gekapt? In deze uithoek van de aarde trekken ze niet snel bloed voor vage klachten (wat ik me voorstel bij lage test).

Weinig energie, geen libido en geen gains.
De dokter liet meteen een bloedproef doen.

Vandaag even in de gym geweest.
+- 30 jump squats
3x12 squats
2x30 walking lunges
3x12 back ext.
3x10x150 kg leg press
3x +- 120 sec Wall sits

Sterkte met je hand en je andere klachten :(

Fuaaark! Dat had ik niet moeten doen...

...op jouw IG kijken..

Hoe was die chunky cookie dough?:rolleyes:

Uitslag al binnen van je bloedwerk?