AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.181
Symptomen
  • Vermoeidheid
  • Lage bloeddruk
  • Hoofdpijn
  • Verandering in gewicht
  • Dorst
  • Veel plassen
  • Geen regelmatige ongesteldheid
  • Snel kou hebben
  • Weinig zin in seks
  • Erecties zijn minder goed
Wat heb je dan voor medicijnen Bas
Ik was net te laat met posten

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl...ymptomen-diagnose-behandeling-en-oorzaak.html

Pregnyl/HCG 2x per week.

Sterkte met je hand en je andere klachten :(

Thanks buddy.

Fuaaark! Dat had ik niet moeten doen...

...op jouw IG kijken..

Hoe was die chunky cookie dough?:rolleyes:

Huehue. Stiekem zijn we beide fattes in een redelijk fit lichaam :rolleyes:.
Tja.. Prima te beuken :D

Uitslag al binnen van je bloedwerk?

Ik heb recent niets laten onderzoeken.

Ik zie echt alleen maar foto's van eten op je IG. Wanneer komen de video's/recepten online te staan? :D

• #3.184
Dus wat is u precies het nut van split squats (zolang je niet 120+ squat..)? :)
Zolang de programmering op orde is zou je geen gare onderrug hoeven hebben in ieder geval!

Wat dacht je van de hele taart?! :D

Ik zeg ook niet dat de unilaterale beenoefeningen beter zijn, maar ze zijn zeker niet waardeloos. Allereerst zijn er wel mensen met bepaalde beperkingen. Darnaast is het voor je evenwicht, core ontwikkeling en conditie en voor de afwisseling zeker niet slecht.

Vreet machine! :D

• #3.187

Op dat gebied blijf ik voorlopig nog ff :marvin:.

Ik zeg ook niet dat de unilaterale beenoefeningen beter zijn, maar ze zijn zeker niet waardeloos. Allereerst zijn er wel mensen met bepaalde beperkingen. Darnaast is het voor je evenwicht, core ontwikkeling en conditie en voor de afwisseling zeker niet slecht.

Vreet machine! :D

Daar heb je een goed punt. Er gaat weinig boven lunges als het op cardio aankomt en je ziet daarnaast meer en meer mensen met stabiliteitsprobleempjes..

You know me :D!

• #3.191
Hmmm ... balen :(
Is het de aanraking, of dat je op die hand ligt, of komt het het meer van binnenuit?

Pff, klote Bas! Hopelijk wordt die pijn gauw minder!

• #3.195
Hmmm ... balen :(
Is het de aanraking, of dat je op die hand ligt, of komt het het meer van binnenuit?

Ik dacht in eerste instantie dat het van binenuit kwam. Echter voelt het inmiddels weer wat beter,dus waarschijnlijk be ik er in mijn slaap toch op gaan liggen oid..

Pff, klote Bas! Hopelijk wordt die pijn gauw minder!

Tot op heden is het extreem gevoelig. Ook niet zo gek als je ziet hoe het er bij staat..

Niet bezuinigen op de pijnstillers, volhouden OK?

Ik heb een hekel aan medicijnen, maar voor een goede nachtrust heb ik een hoop over :o..

Klinkt kut man:( hoop dat het sneller gaat herstellen voor je

• #3.199

Ja dat werkt vaak ook prima. Ik heb nu een soort morfine pillen die eenzelfde effect hebben.

Klinkt kut man:( hoop dat het sneller gaat herstellen voor je

Komt vast goed. Thx :thumb:

En dan lekker loom naar bed gaan :)

Heerlijk toch :D.

Besloten om deze week al te stoppen met mijn stage en zondag/maandag terug te verhuizen naar NL. Op een weekje komt het ook niet aan en met een handje ben ik nou niet bepaald productief :o..

Ja dat werkt vaak ook prima. Ik heb nu een soort morfine pillen die eenzelfde effect hebben.

Komt vast goed. Thx :thumb:

Heerlijk toch :D.

Besloten om deze week al te stoppen met mijn stage en zondag/maandag terug te verhuizen naar NL. Op een weekje komt het ook niet aan en met een handje ben ik nou niet bepaald productief :o..
Morfine pillen en blowen? ;)

Fijn dat je weer naar NL gaat. Is je avontuur in Brussel klaar? Wat deed je daar eigenlijk?

Terug
Naar boven