- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zeker. Het kan je ademhaling helemaal stilleggen, en de glimlach verdwijnt niet van je gezichtSterkte weer pfff...
Morfine is trouwens super spul![]()

Zeker. Het kan je ademhaling helemaal stilleggen, en de glimlach verdwijnt niet van je gezicht![]()

Mwww. Je moet het niet voor de grap gebruiken.
Ik stem voor een filmpje met een dikke spliffIk stem voor filmpjess van bas terwijl die aan de morfine zit. Zo high als de nete

Krijg je wel een episch filmpje denk ik. Bas werkt dan de ene naar de andere flexbowl weg

Morfine pillen en blowen?
Fijn dat je weer naar NL gaat. Is je avontuur in Brussel klaar? Wat deed je daar eigenlijk?
Sterkte weer pfff...
Morfine is trouwens super spul![]()
Nog even een cijfer regelen voor de stage, en dan terug.....
Zeker. Het kan je ademhaling helemaal stilleggen, en de glimlach verdwijnt niet van je gezicht![]()
...Ik stem voor filmpjess van bas terwijl die aan de morfine zit. Zo high als de nete
.Mwww. Je moet het niet voor de grap gebruiken.
Ik stem voor een filmpje met een dikke spliff![]()

Krijg je wel een episch filmpje denk ik. Bas werkt dan de ene naar de andere flexbowl weg
Die vreet zich dan helemaal de pl**ris
...Respect!Update
Yes! Ik heb een afspraak kunnen regelen in het Brusselse ziekenhuis morgenochtend om 8:45.
Ik vertrouw het gewooon niet omdat ik zo godse veel pijn heb.
I'll keep you guys posted! Al dit typen heeft mij trouwens bijna 20 min gekost met 1 handje..

Succes! Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen. Wel grappig dat je iets met catering doet... Eten eten eten.
Nu beter geslapen? Ben benieuwd naar de uitslag straks.Thanks!
De kans is groot dat ik altijd in deze branche actief blijf. Het is wel echt mijn passie.
Bedankt eh!
De meeste mensen zijn natuurlijk eerder te dik.De grootste scam van de huidige voedselindustrie.
.Nu beter geslapen? Ben benieuwd naar de uitslag straks.
He he, ik weet alleen niet hoeveel markt er is voor enorme schalen toetjes waar rolo's en koekje overheen gegooid worden.De meeste mensen zijn natuurlijk eerder te dik.
In mijn optiek zijn de voedseltrends:
Bescheiden porties, maar goede natuurlijke/biologische ingredienten. Herkenbaar, streekproducten, klassiekers met een moderne twist, persoonlijke band met de boer of tuinder. Thuisbezorgen, naast uit eten gaan.
En ik vergeet natuurlijk: gezond. Dus groenten, goede EKV verhouding, bescheiden in zout, you name it.
.
Bas ik lees het nu pas allemaal. Klote man !
Hou je haaks !
De grootste scam van de huidige voedselindustrie.
3x zoveel betalen voor producten die helemaal niets beter zijn.
Aaaand we are back! Gen ontsteking en.. Geen gips meer.
Half nov. gaat het materiaal eruit.