MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.221

Yeaa buddy! Ik heb nog wel pijn, maar loop desondanks al sinds de controle met een dikke smile rond :D
Klinkt echt fokt op van je hand man. Dat na een "simpele"keer op je bek gaan met de fiets. Je hebt dan ook wel een beste klapper gemaakt :o

Haha nu ben ik wel benieuwd hoe jullie je hebben gedragen tijdens je silver haze momentje :P

Het was niet zomaar een klapper idd.. :o. Ook typisch iets voor mij dit. Ik heb altijd dikke pech in dit soort gevallen

Het was erg gezellig, maar geen goede eerste impressie voor de mentor :P.

Nice! Goed nieuws, nog even geduld voordat je kan gaan knallen!

• #3.223
Nice! Goed nieuws, nog even geduld voordat je kan gaan knallen!

Exactly my thoughts :)

Gisteren:

Jump squats vanaf step
8
8
8
10

Split squats
12
12
15

Leg curls 41 kg
15
12
12

leg press machine 93 kg
10
10
10
10

Back extensions
15
12
12

Walking lunges
30
30
30

Sit-ups
15
12
12

single-leg calf raises
8
8
8

goed nieuws lees ik, lekker voor je
nu nog ff je geduld trainen en dan weer voor het eggie.
succes.

De grootste scam van de huidige voedselindustrie.
3x zoveel betalen voor producten die helemaal niets beter zijn.
We hebben het niet over industrie. Biologische ketchup geeft idd weinig smaakvoordeel, maar een tomaat wel.

Aaaand we are back! Gen ontsteking en.. Geen gips meer :eek:.
Half nov. gaat het materiaal eruit.
Viel lekker mee dan. Opgelucht?

Ik ben dan ook wel thuis in dat laatste. Eerst natuurlijk werkzaam geweest bij de biologische burgertent en nu dus in de catering branche, waar we werken met duurzame en lokale producten.
Jammer dat je er geen vertrouwen in hebt dan.

Lekkere been train, ik wou dat het bij mij weer zo goed ging....

Lekkere training chef!

• #3.228
goed nieuws lees ik, lekker voor je
nu nog ff je geduld trainen en dan weer voor het eggie.
succes.

Geduld inderdaad.. :o
Merci!

We hebben het niet over industrie. Biologische ketchup geeft idd weinig smaakvoordeel, maar een tomaat wel.

Viel lekker mee dan. Opgelucht?

Jammer dat je er geen vertrouwen in hebt dan.

Klopt. Zo een tomaat krijgt betere voeding en meer tijd om te groeien.

Behoorlijk. Maar het blijft natuurlijk nog steeds een kwestie van geduld hebben en vrijwel alles met 1 hand doen.

Dat zeg ik niet. Het is alleen niet haalbaar om iedereen op deze planeet van biologisch voedsel te voorzien.

Lekkere been train, ik wou dat het bij mij weer zo goed ging....

We are all gonna make it :wl:.

Thx Piet! :thumbup:

Update

Ik ga toch nog minimaal een week door met de stage ivm de resultaten gisteren. Vandaag heb ik een gesprek over een evt. betaalde voortzetting van m'n werk na de stage! :)
Oh, ik heb trouwens enorme spierpijn van die training van woensdag. :o. Feels good!

Klopt. Zo een tomaat krijgt betere voeding en meer tijd om te groeien.

Dat zeg ik niet. Het is alleen niet haalbaar om iedereen op deze planeet van biologisch voedsel te voorzien.
Kreeg de indruk dat je het wel eens was met de mensen die biologisch afzetterij vinden.
Het is nooit haalbaar om iedereen op de hele planeet van voedsel te voorzien. Alle extra voedsel wordt onmiddelijk omgezet een weer een partij kinderen die niet meer van de honger dood gaan. Mensen fokken als konijnen :(

Ik ga toch nog minimaal een week door met de stage ivm de resultaten gisteren. Vandaag heb ik een gesprek over een evt. betaalde voortzetting van m'n werk na de stage! :)
Klinkt goed. Kamer in Brussel nog even niet opzeggen? :)

Zou je permanent in Brussel willen wonen dan?

• #3.231
Kreeg de indruk dat je het wel eens was met de mensen die biologisch afzetterij vinden.
Het is nooit haalbaar om iedereen op de hele planeet van voedsel te voorzien. Alle extra voedsel wordt onmiddelijk omgezet een weer een partij kinderen die niet meer van de honger dood gaan. Mensen fokken als konijnen :(

Klinkt goed. Kamer in Brussel nog even niet opzeggen? :)

Oh nee, dat is niet het geval. De mensen die biologische producten bij definitie onzin vinden, moeten nodig eens een goed stuk biologisch vlees eten in ieder geval.
Tja, zoals ik al zei is genetische modificatie de enige 'oplossing' op termijn.

Nog even mee wachten dus.

Zou je permanent in Brussel willen wonen dan?

Goede vraag ;). Ik zou hier best kunnen blijven wonen, maar dan wel in een andere wijk dan waar ik momenteel woon.

• #3.232
Wat ik hier trouwens nog niet gedeeld had, waren de lichamelijke en psychische veranderingen als gevolg van het stoppen met trainen bedacht ik mij net!

Allereerst heb ik veel en veel minder last van puisten. Vooral op zichtbare plekken zijn ze vrijwel helemaal weg getrokken :D.
Daarnaast kan ik mij beter concentreren momenteel. Op m'n werk maak ik bijv. een stuk minder fouten.
Ten slotte merk ik mij een stuk socialer gedraag en minder kortaf ben dan normaal :o.

Al met al kan ik min of meer concluderen dat ik gewoon veel te veel van m'n lichaam vroeg en daardoor eigenlijk niet meer in staat was om gewoon te chillen. Absoluut een leermoment dus, deze hele ervaring.

M'n eetlust is trouwens ook immens afgenomen. Volgens mij eet ik maar zo'n +- 3000 kcal momenteel!

Oh nee, dat is niet het geval. De mensen die biologische producten bij definitie onzin vinden, moeten nodig eens een goed stuk biologisch vlees eten in ieder geval.
:thumbs:
Tja, zoals ik al zei is genetische modificatie de enige 'oplossing' op termijn.
Nee. De voedselproductie is verdubbeld de laatste 25 jaar, de wereldbevolking ook. En dat blijft gebeuren als de voedselproductie toeneemt. Alleen gaat de wereld nog meer naar de kloten als nu :(
Wat ik hier trouwens nog niet gedeeld had, waren de lichamelijke en psychische veranderingen als gevolg van het stoppen met trainen bedacht ik mij net!

Allereerst heb ik veel en veel minder last van puisten. Vooral op zichtbare plekken zijn ze vrijwel helemaal weg getrokken :D.
Daarnaast kan ik mij beter concentreren momenteel. Op m'n werk maak ik bijv. een stuk minder fouten.
Ten slotte merk ik mij een stuk socialer gedraag en minder kortaf ben dan normaal :o.

Al met al kan ik min of meer concluderen dat ik gewoon veel te veel van m'n lichaam vroeg en daardoor eigenlijk niet meer in staat was om gewoon te chillen. Absoluut een leermoment dus, deze hele ervaring.

M'n eetlust is trouwens ook immens afgenomen. Volgens mij eet ik maar zo'n +- 3000 kcal momenteel!
Interessant, eet je ook minder melkproducten (incl whey) dan voorheen? En lagere stresslevels zijn natuurlijk alleen maar prima :thumb:

Klinkt alsof je tegen een burnout aan zat... Indien je volledig genezen bent, dan dien je er voor te waken om niet in oude gewoontes terug te vallen. Gewoon "normaal" eten en met plezier trainen zonder teveel een "moetje" ervan te maken. :)

• #3.235
:thumbs:

Nee. De voedselproductie is verdubbeld de laatste 25 jaar, de wereldbevolking ook. En dat blijft gebeuren als de voedselproductie toeneemt. Alleen gaat de wereld nog meer naar de kloten als nu :(

Interessant, eet je ook minder melkproducten (incl whey) dan voorheen? En lagere stresslevels zijn natuurlijk alleen maar prima :thumb:

Juist. We helpen de wereld inderdaad naar de kloten op die manier. ;)

Zuivel inname is niet minder dan normaal. Wel een stuk minder carbs en verzadigde vetten.

Zeker weten.

Klinkt alsof je tegen een burnout aan zat... Indien je volledig genezen bent, dan dien je er voor te waken om niet in oude gewoontes terug te vallen. Gewoon "normaal" eten en met plezier trainen zonder teveel een "moetje" ervan te maken. :)

Klopt. Ik vroeg gewoon te veel van m'n lichaam voor lange tijd.
Het probleem is dat je er pas achter komt zodra je geforceerd stopt met de dagelijkse routine.

Zodra ik hersteld ben, zal ik sowieso niet weer in dezelfde valkuil stappen.
M.a.w. beter luisteren naar m'n lichaam en niet dag-in dag-uit naar de kloten gaan ;)

• #3.236
Vandaag weer even in de gym geweest en de rest van de dag bier gedronken en lekker veel gegeten :o.

Jump squats
12
12
12
12
Zweten!

Leg press 150 kg
10
10
10

Seated leg curls 65 kg
9
8
6+1

Split squats
15
15
15

Back-extensions
15
15
15
t*ring. Best zwaar :o.

Decline sit-ups
12
9
7

Unilateral calve raises

Jump squats zijn cool :cool:

Goed zo jongen, je hebt naar je lichaam geluisterd. En je lichaam zei: bier!

• #3.238
Jump squats zijn cool :cool:

Goed zo jongen, je hebt naar je lichaam geluisterd. En je lichaam zei: bier!

Ik heb deze oefening initieel meegekregen van de fysio, maar ik ga ze vrijwel zeker blijven doen en op termijn overstappen naar box jumps. Ik mis explosiviteit en ik merk dat ik ondanks de huidige situatie nu al progressie boek!

Bier = Leven

Ik was op bezoek bij de een bierbrouwerij gelegen naast mijn werk. Wij werken samen met hun. Ze bestonden gisteren 1 jaar en dat is reden voor een feestje natuurlijk!
Heerlijke biertjes geproefd en een paar leuke mensen ontmoet. (http://www.beerstorming.net/)

Update:

Vandaag opnieuw spierpijn! Die explosieve oefeningen op hoog volume en met weinig rust hakken er toch behoorlijk in. Vooral de hamstrings zijn behoorlijk verrot.

Toen ik vanmorgen op de weegschaal ging staan schrok ik wel een beetje:

BW: 78,0 kg oeps :o!

Gewicht verschil komt omdat je nu een stuk minder vochtig bent door de alcohol he. Na een avondje stappen ben ik ook 2-3kg lichter:p

Box jumps lijken me helemaal heavy. Maar wel een prima aanvulling op het langzame kracht werk. Wat heb je met de hams gedaan dan? De hyperextensions misschien? Of de leg curls?

Terug
Naar boven