MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.242
Gewicht verschil komt omdat je nu een stuk minder vochtig bent door de alcohol he. Na een avondje stappen ben ik ook 2-3kg lichter:p

Nou zoveel heb ik gisteren niet gedronken. Bovendien had ik ook genoeg kcals op!
Voor de zekerheid zal ik morgen nog eens wegen, maar ik denk dat de kcals toch weer licht omhoog moeten.

Box jumps lijken me helemaal heavy. Maar wel een prima aanvulling op het langzame kracht werk. Wat heb je met de hams gedaan dan? De hyperextensions misschien? Of de leg curls?

Een hoop atleten zweren erbij. Ze worden veelal gebruikt als primer voor de zware compound(s).

Jep. En daarnaast werken ze ook mee in jump squats he!

Goeie beentrain, Bas! :cool:

• #3.244

Zoiets als roeien met de riemen die we hebben.. :D Het houdt de conditie iig op pijl en ik blijf lekker mobiel. Daarnaast is het ook erg goed voor de explosiviteit om pylometrics te doen.

Vanavond na t werk maar weer naar de gym. Ik begin zowaar een beetje plezier te krijgen in hetgeen dat ik nu kan.

De planning:

Jump squats op step

Leg press

Hamstring curls

Weighted split squats*

Decline Sit-ups

Weighted walking lunges*

Wall-sits

Vandaag geen back ext. want die heb ik 3x op rij gedaan en m'n rug is verrot.

* Ik ga proberen om een plate voor m'n borst te houden als mijn hand dit toe staat.

Wat fijn voor je dat het ijzer eral uit gaat, zo snel al deze week toch?

Ik moet nog een half jaar wachten....tis nie anders

Je bent lekker aan het trainen man! Ben je niet bang dat je valt met die box jumps en op die manier je hand weer naar de gallemiezen helpt?

• #3.248
Wat fijn voor je dat het ijzer eral uit gaat, zo snel al deze week toch?

Ik moet nog een half jaar wachten....tis nie anders

Half november pas. Nog even geduld dus!!

t*ring. Wat lang zeg!! Dan heeft het er totaal bijna een jaar ingezten??

Je bent lekker aan het trainen man! Ben je niet bang dat je valt met die box jumps en op die manier je hand weer naar de gallemiezen helpt?

Is wel even door mij heen gegaan, maar ik durf dat risico wel te nemen..:o

Zonder chillings geen groei kerel ;)

Wat een levenslessen allemaal hier. Waar zo'n breukje allemaal niet goed voor is ;)

• #3.254
Wat een levenslessen allemaal hier. Waar zo'n breukje allemaal niet goed voor is ;)

Breukje.. Uhu.. :P!

Gisterenavond dus naar de gym geweest en t*ring wat was het druk. Gewoon niet te doen!!!

Jump squats van step - op step :P
4x12-15
de eerste 2 sets gingen niet fijn. Ik had even wat BW squats van tevoren moeten doen.

Leg press machine
10 12 12 x 100 kg
goed zwaar wel

Weighted split squats*
12 x 5 kg
....x 5 kg
10 x 10 kg
12 x 10 kg
Rare volgorde door de grafdrukte. Heb mn steps tussendoor de halve gym door moeten slepen :/

Hamstring curls
10 9 9 x 45 kg

Weighted walking lunges*
3 x 30 x 15 kg
Hier zo een (hcg:P-)rage dat ik niks meer voeld. Lekker zweten wel.

Decline Sit-ups
15 12 10

Wall-sits
1 x 2 minuten

* Plate voor de borst. Ging meer dan prima!

Al met al best een kut training door de drukte. Nooit weer naar die Basic op maandagavond iig!

Hierna zo een 1200 kcal op :P.

+ 3 choco chip wafels met nutella en wat rolo's :o.

Hoeveel dagen per week ga je trainen? Heb je normaal nooit last van de drukte in Basic Fit? Het staat er toch om bekend dat het altijd ontzettend druk is...?

Je kan door de situatie nu lekker je benen aanpakken. Is het maandag in Brussel ook chest day? :)

Toch lekkere training neergezet weer!

• #3.258
Hoeveel dagen per week ga je trainen? Heb je normaal nooit last van de drukte in Basic Fit? Het staat er toch om bekend dat het altijd ontzettend druk is...?

Idk. Ik 'train' nu gewoon wanneer ik daar zin in heb. Anders ga ik een stuk wandelen.

Je kan door de situatie nu lekker je benen aanpakken. Is het maandag in Brussel ook chest day? :)

Mwah niet echt. Ik wil verdomme weer squaten, deadliften en zware lunges doen.

Toch lekkere training neergezet weer!

Ik kan gelukkig steeds een beetje meer :)

O, stom. :o De grip ontbreekt natuurlijk met die hand. Lunges met een zware gordel, of rugzakje met schijven?

Terug
Naar boven