Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Volgens mij ligt die stapel rooie dingen niet helemaal stabiel. Living on the edge :D
Beestige burger trouwens... ik krijg trek :)

Volgens mij ligt die stapel rooie dingen niet helemaal stabiel. Living on the edge :D
Dat wilde ik net ook zeggen. Het ziet er echt NIET stabiel uit. Leuke oefening, maar pas nou aub op met je hand! Als je valt, dan hang je. Die hamburger ziet er echt goddelijk uit. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.285
Dat wilde ik net ook zeggen. Het ziet er echt NIET stabiel uit. Leuke oefening, maar pas nou aub op met je hand! Als je valt, dan hang je. Die hamburger ziet er echt goddelijk uit. :D

Die dingen zijn gemaakt om te stapelen. Ik vertrouw het wel ;)

Burger krijgt een 8. Heerlijk vlees en leuke presentatie, maar iets te veel saus en t broodje had wat beter gekund :).
Volgende week sowieso weer bij Wereldburgers langs.

:marvin: approves this Burger

Die dingen zijn gemaakt om te stapelen. Ik vertrouw het wel ;)

Burger krijgt een 8. Heerlijk vlees en leuke presentatie, maar iets te veel saus en t broodje had wat beter gekund :).
Volgende week sowieso weer bij Wereldburgers langs.
Krijgen we nu iens recensies voor alle burgers die je gaat eten? Je moet dan wel even vermelden welke burger je hebt besteld ;). Misschien kan je ook recensies plaatsen voor kebabtenten? Prijs, kwaliteit, HYGIËNE! :D

Je moet wel herstellen kerel. Ik heb je filmpje gezien, je moet weer aan de bak :D

Burger met Vedett? That's my man!

Flink gejump!

• #3.292

Maar jij eet net zo goed burgers bij de MC, toch?!

Krijgen we nu iens recensies voor alle burgers die je gaat eten? Je moet dan wel even vermelden welke burger je hebt besteld ;). Misschien kan je ook recensies plaatsen voor kebabtenten? Prijs, kwaliteit, HYGIËNE! :D

Iens.. bestaat dat nog?
Ik ben over het algemeen vrij kritisch over eten, maar kebap is snel goed gezien de gemiddelde toestand waarin ik verkeer wanneer ik dat eet ;)

Je moet wel herstellen kerel. Ik heb je filmpje gezien, je moet weer aan de bak :D

Actief herstel vriend! :D

Zoals ik al zei, inb4 de volgende blessure :D

Ik moet er niet aan denken!!!

Burger met Vedett? That's my man!
Flink gejump!

Hehe :thumb:.
Vedett IPA van de tap drinkt lekker weg.

Zijn reactie vermogen is wel iets beter dan bij ons oudjes als het omlazert, he? (tot een zekere grens :) )

Hè. Je was mij net voor :P!

Update:

Gisteren op fantastische manier afscheid genomen van m'n huisgenoten. Tot diep in de nacht gezellig gehad. Bier, wijn en bizar veel eten. Vervolgens nog een paar joints.. Ach, vandaag doen we weer normaal :D

De verhuizing vandaag is goed verlopen en ik woon dus weer in het noorden vanaf nu :).

• #3.296
Hoi.

Gisteren hardgelopen en vandaag de kuiten helemaal verrot. Ging wel erg lekker.
Vandaag ook nog even gym geweest hier in Groningen. Training volgt!

• #3.297
31/10

Jump squats op box wauw progressie.
4 x +- 10

Incline leg press
opwerken naar 3x10x200 Wat een heeeeerlijke machine hebben ze hier :eek:.

Back ext.
4 x 12 x 10

Walking lunges
3 x 30 x 20 f**k. nu kan ik hier geen 'progressie' meer op maken :o

Decline Sit-ups
15 9 6

Wall sits
3 x 120 sec

Leuk om weer te sporten in Groningen. Tussendoor nog een knaapje geholpen met z'n techniek.

Wall sits... goed voor de melkzuur opbouw :)
Weer terug in Grun. Dus geen verlenging in Brussel? Ook wel weer lekker.
Hoe ist met de vingers? Kan je nu een beetje doorslapen 's nachts?

• #3.299
Wall sits... goed voor de melkzuur opbouw :)
Weer terug in Grun. Dus geen verlenging in Brussel? Ook wel weer lekker.
Hoe ist met de vingers? Kan je nu een beetje doorslapen 's nachts?

Yap! Lekker branden :o. De fysio heeft mij aangeraden dit te doen.

Geen verlenging, aangezien ze mij niet officieel aan konden nemen als buitenlander en er daarnaast ook geen zwart geld beschikbaar is binnen het bedrijf.

Met mijn hand gaat het redelijk. Af en toe op het einde van de dag nog behoorlijke pijnscheuten, maar overdag gaat het vaak wel aardig.
Ik kan niet wachten tot de behandeling. Zodra het materiaal eruit is, kan het revalidatieproces eindelijk beginnen!

Tot die tijd vooral een beetje hardlopen en de aangepaste beentrainingen uitvoeren. Daarnet nog een rondje gemaakt door het park. M'n kuiten waren nog steeds zwaar verrot van de ronde afgelopen zondag, maar ik ben toch gegaan. Het tempo zat er aardig in en ik ben een half uurtje weg geweest. Ik loop vrijwel volledig onverhard, om het leuk te houden en de gewrichten te sparen.

Yap! Lekker branden :o. De fysio heeft mij aangeraden dit te doen.

Geen verlenging, aangezien ze mij niet officieel aan konden nemen als buitenlander en er daarnaast ook geen zwart geld beschikbaar is binnen het bedrijf.

Met mijn hand gaat het redelijk. Af en toe op het einde van de dag nog behoorlijke pijnscheuten, maar overdag gaat het vaak wel aardig.
Ik kan niet wachten tot de behandeling. Zodra het materiaal eruit is, kan het revalidatieproces eindelijk beginnen!

Tot die tijd vooral een beetje hardlopen en de aangepaste beentrainingen uitvoeren. Daarnet nog een rondje gemaakt door het park. M'n kuiten waren nog steeds zwaar verrot van de ronde afgelopen zondag, maar ik ben toch gegaan. Het tempo zat er aardig in en ik ben een half uurtje weg geweest. Ik loop vrijwel volledig onverhard, om het leuk te houden en de gewrichten te sparen.
Hoe ziet je revalidatieproces er eigenlijk uit?

Terug
Naar boven