Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.321
Het blijft gezellig hier. Top! :)

Ik heb ook geen papiertje, maar doe soms wel online coaching. Weet zeker dat ik er meer verstand van heb dan 90% van de onwetende instructeurs met een papiertje.
Maar als je echt personal coaching in een gym wil doen zal je wel een papiertje moeten hebben denk ik ja.

Dat weet ik heel zeker. Echter, zou jij ook niet baat hebben bij een certificaat, om een grotere klantenkring te kunnen krijgen?
Personal coaching in een gym...? Wat voor gyms doen dat? Ik zie alleen personal trainers eigenlijk!

Ja...tuurlijk wordt er resultaat geboekt. Maar basis PT en mensen droger laten worden is geen rocket science..

Al moet ik eerlijk bekennen dat PBP wel een van de betere is met een meer persoonlijke toutch en ook nog een toegewezen coach (welk ook helpt met struggles)..

Het is misschien geen rocket science, maar niet iedereen weet het goed over te brengen en mensen te motiveren. Vergeet niet dat wij hier op t forum een enorme uizondering zijn als 'gymjunks'. We denken 10x op een dag aan trainen en proberen er zoveel mogelijk over te leren..

Zo is het precies. Zij behalen gewoon hele mooie resultaten met hun clienten in mijn ogen. Het leuke is dat zij de mensen niet een manier van trainen of eten, maar een manier van leven aanleren. Zo hoort dat.

Lieve bas ik wou je niet beledigen hoor:heart:
Was meer meuk als in; ik weet niet precies wat het moet gaan worden. Ontbijt/lunch/diner. Meuk was het makkelijkste woord om alle 3 samen te voegen + ik gebruik het woord moeilijk vaak.
Hoop hierdoor mijn kansen als proefpersoon iet te hebben verspilt :angstig:

Mwhaha. I get it! Laten we het erop houden dat het gewoon een soort stopwoordje is dan :).Ik zet je op de lijst..

Om een succesvol pt te worden gaat het voornamelijk om jezelf veel te promoten via social media, succesverhalen, recensies en progressie foto's zodat mensen zien van wow dat wil ik ook! Mijn pt( die jijzelf ook volgt op insta:p) draait dagen van 7u smorgens tot 10uur savonds meestal zo'n 70-80 uur per week.

Wie is jouw pt ook alweer, en heeft hij een contract met basic-fit? :)
Als je op social media goed bekend staat, dan komen de klanten tegenwoordig aanwaaien inderdaad.
Dat zijn lange dagen inderdaad :D!

Wie is jouw pt ook alweer, en heeft hij een contract met basic-fit? :)
Als je op social media goed bekend staat, dan komen de klanten tegenwoordig aanwaaien inderdaad.
Dat zijn lange dagen inderdaad :D

Lukas van Hagen. Doet z'n pt sessies bij jetts. Maar doet ook nog online coaching etc erbij.

Als je een PT wilt worden, dan blijft een papiertje denk ik erg belangrijk. Mensen staren blindelings op papieren. Er wordt helaas niet naar competentie gekeken, maar alleen naar het papiertje. Dus uit marketingoogpunt zou ik lekker veel (nutteloze) diploma's halen en dan via social media je klanten binnenhalen.

Als je PT wilt worden moet je een paar cursusjes bij Jordi Snijders' Strength Academy volgen.

Denk dat de keuze voor Personal Trainer wel juist is.

Als instructeur/begeleider moet je heel allround zijn, zul je veel baliewerk, administratie moeten doen en groepslessen moeten geven.

Zul je wel kunnen, maar moet je dat willen. Schijnt ook matig betaald te zijn.

Een succesvol PT heeft het wel goed ten opzichte van een normale instructeur. In vele opzichten :)

Is dat wat? Ik zat er vandaag toevallig even naar te kijken. Googelde even op "powerlifting amsterdam".

D'r lopen heel wat 'trainers' rond die minder benchen dan ik... Ik zou altijd voor de man kiezen die echt weet waar hij het over heeft. Maar voor algemeen fitness is Jordi misschien niet de beste keuze ;)

• #3.330
Lukas van Hagen. Doet z'n pt sessies bij jetts. Maar doet ook nog online coaching etc erbij.

Ah, nu weet ik het weer!
Hij staat ook echt year around droog als fck of niet? :P

Als je een PT wilt worden, dan blijft een papiertje denk ik erg belangrijk. Mensen staren blindelings op papieren. Er wordt helaas niet naar competentie gekeken, maar alleen naar het papiertje. Dus uit marketingoogpunt zou ik lekker veel (nutteloze) diploma's halen en dan via social media je klanten binnenhalen.

Men kijkt vaak naar een combi van, papieren, expertise en referenties.

Als je PT wilt worden moet je een paar cursusjes bij Jordi Snijders' Strength Academy volgen.

Die weet aardig wat van powerlifting, of niet dan :D.

Spreekt me erg aan. Weet alleen niet of de alkoholische versnaperingen een logische combinatie zijn. Lijkt er op dat ze geen keuze willen maken voor puur healthy options.
Wel lange dagen :)

Dat is een hele logische keuze, want makkelijk verdienen ;).

Uiteraard. Dat hoort erbij in de horeca.

Is dat wat? Ik zat er vandaag toevallig even naar te kijken. Googelde even op "powerlifting amsterdam".

Voor die-hard PL fans lijkt het mij sws interessant :D

Denk dat de keuze voor Personal Trainer wel juist is.

Als instructeur/begeleider moet je heel allround zijn, zul je veel baliewerk, administratie moeten doen en groepslessen moeten geven.

Zul je wel kunnen, maar moet je dat willen. Schijnt ook matig betaald te zijn.

Een succesvol PT heeft het wel goed ten opzichte van een normale instructeur. In vele opzichten :)

Personal coach bedoel je? :)

Ik zie mijzelf niet als fitnesstrainer aan de slag gaan bij fit for free, basic-fit oid. ;).

D'r lopen heel wat 'trainers' rond die minder benchen dan ik... Ik zou altijd voor de man kiezen die echt weet waar hij het over heeft. Maar voor algemeen fitness is Jordi misschien niet de beste keuze ;)

Definieer algemeen fitness eens? Het is eigenlijk maar een lastig begrip he!!
Ik wil mij in ieder geval richten op mensen met als doel zichzelf te verbeteren, maar niet noodzakelijk 2x bw te hoeven squaten. Mensen die graag willen trainen en gezonde levensstijl willen volgen, maar niet 6 keer per week willen/kunnen trainen. Mensen die bereid zijn tijd/geld te investeren in hun fysiek, maar sociale gelegenheden niet uit de weg willen gaan.

04/11

Box jumps
4x12

Leg press
4x6x220 kg

Split squats met schijf voor borst
3x12x20 kg

Back ext.
12x10 kg
8x15 kg
7x15 kg
12x10 kg

Walking lunges met schijf voor borst
2 x 30 x 20 kg

Planks
3 x .. x bw

Vandaag behoorlijk verzuurde adductoren. Zal wel door die SS komen :o.

Altijd weer leuk die Alan Thnxs Star

Laatst bewerkt:
lekker die leggpress, dat mis je dan als je thuis traint

Mooie herstel train Bas. Ik snap alleen niet wat het sprongetje naar beneden, voor je box jump precies bijdraagt?
Altijd weer leuk die Alan Thnxs Star
Absoluut. Ga die gast ook steeds meer waarderen. En het talent voor striptekenen kende ik nog niet :)

• #3.337
Netjes, Bas! Mooi dat je om je blessure heen traint!

Mijn blessure is helaas wel voor vrij lange duur, maar bovenstaande video deed mij wel even goed vorige week :P!

lekker die leggpress, dat mis je dan als je thuis traint

Best fijn, maar doe mij toch maar squats :o.

Mooie herstel train Bas. Ik snap alleen niet wat het sprongetje naar beneden, voor je box jump precies bijdraagt?

Absoluut. Ga die gast ook steeds meer waarderen. En het talent voor striptekenen kende ik nog niet :)

Mijn fysio heeft het aangearaden. Het zorgt volgens mij voor een betere activering van fast twitch muscle fibers!

Hij houdt alles lekker simpel en dat kan ik wel waarderen :D. Respect ook dat hij video's maakt naast het runnen va zijn eigen gym.

Die tekenaar heeft hij ingehuurd, Alan zelf is niet zo snel! :p

Vind jou uitvoering van split squat echt netjes, ik moet em zelf nog beter onder de knie krijgen!:)

Mijn fysio heeft het aangearaden. Het zorgt volgens mij voor een betere activering van fast twitch muscle fibers!

Hij houdt alles lekker simpel en dat kan ik wel waarderen :D. Respect ook dat hij video's maakt naast het runnen va zijn eigen gym.
OK, wel eens wat gelezen over stretch-reflex, leuk dat iemand dat toepast :)
Vergis je niet in het simpele en laid-back, volgens mij denkt hij verdomd goed na over wat hij wil zeggen voordat de camera aan gaat :)

Die tekenaar heeft hij ingehuurd, Alan zelf is niet zo snel! :p
Damn.... niet eens aan gedacht. Wat een domper weer :(

Terug
Naar boven