Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Het blijft gezellig hier. Top! 
Dat weet ik heel zeker. Echter, zou jij ook niet baat hebben bij een certificaat, om een grotere klantenkring te kunnen krijgen?
Personal coaching in een gym...? Wat voor gyms doen dat? Ik zie alleen personal trainers eigenlijk!
Het is misschien geen rocket science, maar niet iedereen weet het goed over te brengen en mensen te motiveren. Vergeet niet dat wij hier op t forum een enorme uizondering zijn als 'gymjunks'. We denken 10x op een dag aan trainen en proberen er zoveel mogelijk over te leren..
Zo is het precies. Zij behalen gewoon hele mooie resultaten met hun clienten in mijn ogen. Het leuke is dat zij de mensen niet een manier van trainen of eten, maar een manier van leven aanleren. Zo hoort dat.
Mwhaha. I get it! Laten we het erop houden dat het gewoon een soort stopwoordje is dan
.Ik zet je op de lijst..
Wie is jouw pt ook alweer, en heeft hij een contract met basic-fit?
Als je op social media goed bekend staat, dan komen de klanten tegenwoordig aanwaaien inderdaad.
Dat zijn lange dagen inderdaad
!

Ik heb ook geen papiertje, maar doe soms wel online coaching. Weet zeker dat ik er meer verstand van heb dan 90% van de onwetende instructeurs met een papiertje.
Maar als je echt personal coaching in een gym wil doen zal je wel een papiertje moeten hebben denk ik ja.
Dat weet ik heel zeker. Echter, zou jij ook niet baat hebben bij een certificaat, om een grotere klantenkring te kunnen krijgen?
Personal coaching in een gym...? Wat voor gyms doen dat? Ik zie alleen personal trainers eigenlijk!
Ja...tuurlijk wordt er resultaat geboekt. Maar basis PT en mensen droger laten worden is geen rocket science..
Al moet ik eerlijk bekennen dat PBP wel een van de betere is met een meer persoonlijke toutch en ook nog een toegewezen coach (welk ook helpt met struggles)..
Het is misschien geen rocket science, maar niet iedereen weet het goed over te brengen en mensen te motiveren. Vergeet niet dat wij hier op t forum een enorme uizondering zijn als 'gymjunks'. We denken 10x op een dag aan trainen en proberen er zoveel mogelijk over te leren..
Zo is het precies. Zij behalen gewoon hele mooie resultaten met hun clienten in mijn ogen. Het leuke is dat zij de mensen niet een manier van trainen of eten, maar een manier van leven aanleren. Zo hoort dat.
Lieve bas ik wou je niet beledigen hoor
Was meer meuk als in; ik weet niet precies wat het moet gaan worden. Ontbijt/lunch/diner. Meuk was het makkelijkste woord om alle 3 samen te voegen + ik gebruik het woord moeilijk vaak.
Hoop hierdoor mijn kansen als proefpersoon iet te hebben verspilt![]()
Mwhaha. I get it! Laten we het erop houden dat het gewoon een soort stopwoordje is dan
.Ik zet je op de lijst..Om een succesvol pt te worden gaat het voornamelijk om jezelf veel te promoten via social media, succesverhalen, recensies en progressie foto's zodat mensen zien van wow dat wil ik ook! Mijn pt( die jijzelf ook volgt op insta) draait dagen van 7u smorgens tot 10uur savonds meestal zo'n 70-80 uur per week.
Wie is jouw pt ook alweer, en heeft hij een contract met basic-fit?

Als je op social media goed bekend staat, dan komen de klanten tegenwoordig aanwaaien inderdaad.
Dat zijn lange dagen inderdaad
!

) draait dagen van 7u smorgens tot 10uur savonds meestal zo'n 70-80 uur per week.

.