AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Ff niet meer bijgelezen. Hoe is het bruh

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.302
Hoe ziet je revalidatieproces er eigenlijk uit?

Dat weet ik nog niet. Tegen de tijd dat ik hersteld ben van de volgende behandeling, ga ik meteen bij mijn fysio langs. Hij heeft aangegeven mij hiermee te kunnen helpen.

Ff niet meer bijgelezen. Hoe is het bruh

Zie boven ^^
Naar omstandigheden aardig.

Ik heb een vraag aan jullie allen m.b.t. een opleiding tot fitness coach die ik overweeg. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en is het de moeite waard? De komende 3 maanden heb ik behoorlijk veel tijd.
Morgen moet ik mijn beslissing maken of ik hiermee ga starten.

https://www.start2move.nl/fitnesstrainer-a

Kun je ergens aan de bak toevallig dan ?

Dat weet ik nog niet. Tegen de tijd dat ik hersteld ben van de volgende behandeling, ga ik meteen bij mijn fysio langs. Hij heeft aangegeven mij hiermee te kunnen helpen.

Zie boven ^^
Naar omstandigheden aardig.

Ik heb een vraag aan jullie allen m.b.t. een opleiding tot fitness coach die ik overweeg. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en is het de moeite waard? De komende 3 maanden heb ik behoorlijk veel tijd.
Morgen moet ik mijn beslissing maken of ik hiermee ga starten.

https://www.start2move.nl/fitnesstrainer-a

wat ik gehoord heb is dat zo'n studie niets voorstelt en je ook nog veel achterhaalde informatie te leren krijgt.
ook is het salaris van een gemiddelde fitness instructeur/personal trainer gewoon erg laag. opzich niet raar als je kijkt naar de hoeveelheid kennis vereist is.

Hangt er denk ik vanaf wat je doelen zijn. Veel zul je er niet van leren iig.

• #3.306
Kun je ergens aan de bak toevallig dan ?

Dat kan altijd.

wat ik gehoord heb is dat zo'n studie niets voorstelt en je ook nog veel achterhaalde informatie te leren krijgt.
ook is het salaris van een gemiddelde fitness instructeur/personal trainer gewoon erg laag. opzich niet raar als je kijkt naar de hoeveelheid kennis vereist is.

Daar ben ik dus ook bang voor. Moet je kijken wat de gemiddelde EREPS afgestudeerde zijn klanten aandoet. Bij BF zie je echt de vreemdste dingen voorbij komen bij die gecertificeerde coaches ://
Het salaris van een gem. trainer is niet om over naar huis te schrijven. Als ik mijzelf op deze branch stort begin ik dan ook zonder twijfel voor mijzelf.

Hangt er denk ik vanaf wat je doelen zijn. Veel zul je er niet van leren iig.

Ik twijfel tussen het voortzetten van mijn werk in sales&networking en daar meer ervaring in op te doen, of mij de komende tijd toch verder te verdiepen in fitness en voor mijzelf beginnen tijdens/na mijn opleiding International Business.

Ik heb daarnet goed advies gekregen van een Belgische maat van mij. Hoe denken jullie over het volgende aanbod. Imo sluit dit beter aan bij mijn wensen en is het goed te combineren met werk. Daarnaast is deze opleiding slechts 300 eur. Ipv 1500 eur. voor de EREPS opleiding.

https://www.centrumvoorafstandsonderwijs.be/cursus-2/personal-coach/

Denk persoonlijk dat je daar meer aan hebt :)

De PT papiertjes stellen meestal toch geen drol voor? En er is al meer en betere kennis van dit forum af te halen dan dat je ooit bij zo'n cursus zal opdoen. Wil je een eigen gym beginnen of gewoon wat aan de slag als PT?

Misschien dat als je toch iets met sport/beweging wil doen naast je international business dat je iets van sportmassage kunt gaan doen, dan leer je een shitload over beweging, spieren en dat soort dingen. En in tegenstelling tot PT is dat wel een serieuze opleiding.

Hoe ik het zie: Als je het papiertje nodig hebt om personal trainer te worden ofzo, gewoon doen. Zo niet, heb je er niks aan want je leert er niks van.

Niveau van de pt'ers die ik ken is bedroevend dus verwacht niet veel nieuws te leren

Even terugkomend op dat ontbijt ding meuk voor internationale studenten. Ik ben beschikbaar om dingen voor te proeven, geen enkel probleem. Ik reken daarbij ook geen uur tarief en of kilometer vergoeding aangezien ik er ook woon.

Als je pt wil worden en serieus geld wil verdienen. Moet je wel lange dagen maken.

Even terugkomend op dat ontbijt ding meuk voor internationale studenten. Ik ben beschikbaar om dingen voor te proeven, geen enkel probleem. Ik reken daarbij ook geen uur tarief en of kilometer vergoeding aangezien ik er ook woon.
Mij spreekt het idee van de ontbijt toko ook meer aan :)

Daar ben ik dus ook bang voor. Moet je kijken wat de gemiddelde EREPS afgestudeerde zijn klanten aandoet. Bij BF zie je echt de vreemdste dingen voorbij komen bij die gecertificeerde coaches ://
Het salaris van een gem. trainer is niet om over naar huis te schrijven. Als ik mijzelf op deze branch stort begin ik dan ook zonder twijfel voor mijzelf.

verwacht niet dat het makkelijk gaat om voor jezelf te beginnen en reken er dan ook niet op dat het salaris dan veel hoger is.
je kan dan inderdaad meer verdienen, maar die kans acht ik zelf niet zo groot.

wat ik ook gehoord heb is dat veel mensen bij een PT komen huisvrouwtjes/huismannetjes zijn die in iets betere conditie/vorm willen zijn en daarvoor naar een PT gaan, die verwacht niet eens goede resultaten maar wilen gewon wat fitter worden en gebruiken een PT als stok achter de deur. dit soort mensen zou ik persoonlijk niet graag willen trainen/coachen omdat dat weinig voldoening oplevert.

zelf coach ik in de gym 1 avond per week en heb helemaal geen papiertje.

hiervoor stel ik mij ook beschikbaar, is de testgroep al wat groter en heb je een wat beter referentiepunt.

Hoe ik het zie: Als je het papiertje nodig hebt om personal trainer te worden ofzo, gewoon doen. Zo niet, heb je er niks aan want je leert er niks van.
Precies dit..

Als je pt wil worden en serieus geld wil verdienen. Moet je wel lange dagen maken.
Dat hoeft niet perse..echter zul je dan wel eerst naam moeten maken in de business..

Of je wilt graag mensen online oplichten a la PBP of iets dergelijks..dat is ook big business..

• #3.316
De PT papiertjes stellen meestal toch geen drol voor? En er is al meer en betere kennis van dit forum af te halen dan dat je ooit bij zo'n cursus zal opdoen. Wil je een eigen gym beginnen of gewoon wat aan de slag als PT?

Misschien dat als je toch iets met sport/beweging wil doen naast je international business dat je iets van sportmassage kunt gaan doen, dan leer je een shitload over beweging, spieren en dat soort dingen. En in tegenstelling tot PT is dat wel een serieuze opleiding.

Je moet toch ergens beginnen. Het gaat mij echter op personal coaching, en niet om het worden van fitnesstraner. Ik heb dan ook besloten om in ieder geval niet aan die opleiding te starten.

Zoiets is zeker interessant als vervolg. Ik wil eerst een ISO-gecertificeerde personal coach diploma halen en dan kan ik daarop altijd uitbouwen.
De inhoud van de Bovengenoemde personal coach opleiding is trouwens best heel leerzaam volgens mij en met mijn ervaring kan ik hem lekker vlot afronden. Het voordeel is dat je deze studie geheel op je eigen tempo kan doen.

Als ik mijzelf op personal coaching wil storten, is een ISO-gecertificeerd papiertje op je CV niet gek lijkt mij ;)

Niveau van de pt'ers die ik ken is bedroevend dus verwacht niet veel nieuws te leren

Jep. Dat zijn dus de mensen die de Fitvak opleidingen doen en bij de grote sportschoolketens aan de slag gaan.

Meuk.. Wat een vertrouwen zeg. :o

Geen punt zolang je doet waar je passie voor hebt.

Mij spreekt het idee van de ontbijt toko ook meer aan :)

Haha :D
Wat vind je hiervan trouwens? Ik vind het een erg gaaf concept om eerlijk te zijn.
http://snckbr.com/

verwacht niet dat het makkelijk gaat om voor jezelf te beginnen en reken er dan ook niet op dat het salaris dan veel hoger is.
je kan dan inderdaad meer verdienen, maar die kans acht ik zelf niet zo groot.

wat ik ook gehoord heb is dat veel mensen bij een PT komen huisvrouwtjes/huismannetjes zijn die in iets betere conditie/vorm willen zijn en daarvoor naar een PT gaan, die verwacht niet eens goede resultaten maar wilen gewon wat fitter worden en gebruiken een PT als stok achter de deur. dit soort mensen zou ik persoonlijk niet graag willen trainen/coachen omdat dat weinig voldoening oplevert.
zelf coach ik in de gym 1 avond per week en heb helemaal geen papiertje.

hiervoor stel ik mij ook beschikbaar, is de testgroep al wat groter en heb je een wat beter referentiepunt.

Ik wil mij met coaching vooral richten op mensen die graag sporten, maar niet goed weten hoe ze het aan moeten pakken en/of wat meer motivatie nodig hebben. Dat kunnen mensen zijn van iedere leeftijdscategorie.

Het idee is dat ik mijzelf registreer bij de kvk en via een online platform de mensen in contact sta + eventuele trainingsdagen op locatie door heel Noord-Nederland.
Het onderscheidend vermogen zal hem liggen in de efficientie, persoonlijke benadering en een gepersonaliseerd, doch flexibel dieet.

:thumb:

Precies dit..
Dat hoeft niet perse..echter zul je dan wel eerst naam moeten maken in de business..
Of je wilt graag mensen online oplichten a la PBP of iets dergelijks..dat is ook big business..

Ho.. PBP is online oplichterij?

Als ik mijzelf op personal coaching wil storten, is een ISO-gecertificeerd papiertje op je CV niet gek lijkt mij ;)
Ik heb ook geen papiertje, maar doe soms wel online coaching. Weet zeker dat ik er meer verstand van heb dan 90% van de onwetende instructeurs met een papiertje.

Maar als je echt personal coaching in een gym wil doen zal je wel een papiertje moeten hebben denk ik ja.

Ho.. PBP is online oplichterij?
Ja...tuurlijk wordt er resultaat geboekt. Maar basis PT en mensen droger laten worden is geen rocket science..

Al moet ik eerlijk bekennen dat PBP wel een van de betere is met een meer persoonlijke toutch en ook nog een toegewezen coach (welk ook helpt met struggles)..

Lieve bas ik wou je niet beledigen hoor:heart:

Was meer meuk als in; ik weet niet precies wat het moet gaan worden. Ontbijt/lunch/diner. Meuk was het makkelijkste woord om alle 3 samen te voegen + ik gebruik het woord moeilijk vaak.

Hoop hierdoor mijn kansen als proefpersoon iet te hebben verspilt :angstig:

Om een succesvol pt te worden gaat het voornamelijk om jezelf veel te promoten via social media, succesverhalen, recensies en progressie foto's zodat mensen zien van wow dat wil ik ook! Mijn pt( die jijzelf ook volgt op insta:p) draait dagen van 7u smorgens tot 10uur savonds meestal zo'n 70-80 uur per week.

Terug
Naar boven