MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Iedere maaltijd een shake met banaan, pindakaas, whey, haver en olijfolie! Beetje vlees op die botten!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.369
Hoe lang moet jij nog revalideren ongeveer?

Nog geen idee bruh. We zien het wel!

Ja baas :D.

Iedere maaltijd een shake met banaan, pindakaas, whey, haver en olijfolie! Beetje vlees op die botten!

Mwah vrij weinig zin om in dit stadium mijzelf te gaan forcefeeden. Gewoon lekker eten en niet stressen dus.

Nice! Woensdag de eerste afspraak in UMC Groningen. Foto's laten maken en dergelijke. Nu maar hopen dat ik volg. week behandeld kan worden.

Is de volgende stap dat de pennen eruit kunnen?

succes man, wel mooi dat je nu niet meer met die Belgische artsen te maken hebt

• #3.372
  • #3.373
8/11

Vandaag een halve pan snert op, want dat is veel te lekker met dit weer.
Ook nog even naar de gym geweest.

Jump squats
1x12 on box
3x8 on box + 1 plate

Leg press
10 x 160
7 x 220
3 x 6 x 220

Split squats with plate
14 x 20
2 x 12 x 20

Back ext.
15 x 10
2 x 12 x 10

Leg press close stance
3 x 15 x 140

Decline Sit-ups
12
2 x 10

Plank
120 sec

Moet je al nieuwe broeken kopen met al die legdays? :D

Arme wc pot.... :(

Ik ben trots op je box jumps, Bassie! En ze zijn eigenlijk gewoon leuk om te doen, beetje springen voelt wel nice altijd.

Die splitsquats zien er wel pittig uit!! Ik neem aan dat je die behoorlijk voelt! Top dat je nog steeds zo doorgaat!

Split squats zijn heerlijk:)

Goeie training bas!

• #3.380
Ik wens je huisgenoten veel sterkte toe morgen :D

Huehue. Ik heb een beetje medelijden met mijn vriendin om eerlijk te zijn :o.

:roflol:

Mooie training Bas! Respect dat je het kunt opbrengen om te dingen te doen zoals boxjumps...daar zou ik dus echt geen zin in hebben! Goed stabiel trouwens met de splitsquats!:thumb:

Dank je! Roeien met de riemen die we hebben.
Zolang ik progressie kan maken in hetgeen dat ik doe, blijft het enigszins uitdagend :).
Daar heb ik veel op moeten oefenen! Lunges, lunges en nog meer lunges...
Binnenkort maar eens beginnen met het opbouwen van de pistol squat denk ik. :D

Moet je al nieuwe broeken kopen met al die legdays? :D

Arme wc pot.... :(

Valt goed mee, maar ik moet wel zeggen dat ik op m'n benen niet gek veel kwijt ben. Dat geldt helaas niet voor mijn bovenlichaam trouwens.. :(

Ik ben trots op je box jumps, Bassie! En ze zijn eigenlijk gewoon leuk om te doen, beetje springen voelt wel nice altijd.

Ja toch :D. Volgende x gooien we er weer een plaat bovenop.
Icm het hardlopen, maak ik op deze manier toch nog behoorlijke progressie op het gebied van explosiviteit en endurance.

Die splitsquats zien er wel pittig uit!! Ik neem aan dat je die behoorlijk voelt! Top dat je nog steeds zo doorgaat!

It's a hell of An excercise :o. Ik ben ook altijd behoorlijk aan het hijgen en puffen tijdens die oefening trouwens, haha.
Vooral in de adductors kan je er flinke spierpijn van krijgen!

Thx buddy. Always keep progressing :).

Terug
Naar boven