Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Huehue. Ik heb een beetje medelijden met mijn vriendin om eerlijk te zijn :o.

Dank je! Roeien met de riemen die we hebben.
Zolang ik progressie kan maken in hetgeen dat ik doe, blijft het enigszins uitdagend :).
Daar heb ik veel op moeten oefenen! Lunges, lunges en nog meer lunges...
Binnenkort maar eens beginnen met het opbouwen van de pistol squat denk ik. :D

Valt goed mee, maar ik moet wel zeggen dat ik op m'n benen niet gek veel kwijt ben. Dat geldt helaas niet voor mijn bovenlichaam trouwens.. :(

Ja toch :D. Volgende x gooien we er weer een plaat bovenop.
Icm het hardlopen, maak ik op deze manier toch nog behoorlijke progressie op het gebied van explosiviteit en endurance.

It's a hell of An excercise :o. Ik ben ook altijd behoorlijk aan het hijgen en puffen tijdens die oefening trouwens, haha.
Vooral in de adductors kan je er flinke spierpijn van krijgen!

Thx buddy. Always keep progressing :).
Adductor spierpijn is zooo gevoellig.

Train je eigenlijk ook nog je hand/arm die nog wel werkt? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.383
Adductor spierpijn is zooo gevoellig.

Train je eigenlijk ook nog je hand/arm die nog wel werkt? :)

Behoorlijk. Gisteren en vandaag echter (veel) meer da genoeg gegeten, dus ik zal morgen wel weer goed hersteld zijn.

Srs..? :o

O gats. Onder de dekens is echt ranzig :eek2:

Split sq en box jump zou ik er gewoon inhouden. Mooie oefeningen :)

Lol. Ik denk dat ik in mn slaap flink heb liggen meuren idd.

Ja, we zien wel even. Box jumps sowieso, maar split squats laat ik even voor wat het is zodra ik weer 3 x per week ga squaten.

Update

Vandaag weer een bezoekje aan het ziekenhuis gebracht. Helaas een kleine tegenslag.

Het bot was niet volledig volgroeid en daarom ben ik nog niet ingepland voor de O.K. Ik moet nog twee week wachten en mijn pink meer rust geven. Daarvoor heb ik trouwens ook afneembaar gips meegekregen. Helaas, helaas!

Echter, ook leuk nieuws. Gisteren heb ik mij ingeschreven voor de opleiding Personal Coach. Het materiaal komt eind deze week, dan wel maandag binnen.

Jammer van het gips.
Leuk van het coachen!

Ben benieuwd wat je van de opleiding vindt, met al een behoorlijk kennisniveau op dat gebied. Je zal waarschijnlijk af en toe dingen tegenkomen die totaal kaaks staan op wat je al weet en wat er hier gezegd wordt.

Nog even geduld nog!

aAZ5Kg4a_700w_0.jpg

• #3.388
Jammer van het gips.
Leuk van het coachen!

Yes sir!
Dat afneembare gips ben ik al he-le-maal zat trouwens. Ik krijg weer last van m'n poot en ik kan ook helemaal niks met m'n linkerhand als ik dat ding draag.
Ik ben bang dat ik het maar laat voor wat het is eigenlijk :o..

Dit idd! een pt die tenminste zelf ook lift :)

Haha!

Ben benieuwd wat je van de opleiding vindt, met al een behoorlijk kennisniveau op dat gebied. Je zal waarschijnlijk af en toe dingen tegenkomen die totaal kaaks staan op wat je al weet en wat er hier gezegd wordt.

Ik kan niet wachten om te starten. Mijn vermoeden is dat ik +-75℅ al weet, maar misschien heb ik het mis!!

Hè bah. Roosvicee! :P

Daarnet weer een ronde hardgelopen. Lekker een half uur off-road over de mountainbike route hier in het park.

Yes sir!
Dat afneembare gips ben ik al he-le-maal zat trouwens. Ik krijg weer last van m'n poot en ik kan ook helemaal niks met m'n linkerhand als ik dat ding draag.
Ik ben bang dat ik het maar laat voor wat het is eigenlijk :o..

Haha!

Ik kan niet wachten om te starten. Mijn vermoeden is dat ik +-75℅ al weet, maar misschien heb ik het mis!!

Hè bah. Roosvicee! :P

Daarnet weer een ronde hardgelopen. Lekker een half uur off-road over de mountainbike route hier in het park.
Leuk dat je gaat beginnen! Laat je ons ook weten wat er allemaal te sprake komt? Misschien kan je ook voorbeeldjes geven en laten weten waar je het mee eens/oneens bent.

Jump squats
1x12 on box
3x8 on box + 1 plate

Het hele effect van de voorverhoging en plyometrie is weg, doordat je terug zover inzakt. Op het moment dat je met je voeten de grond raakt moet je alweer weg zijn. Maw je had net zo goed kunnen gaan zitten nu op een box van 15 cm en van daaruit je jump richting de hogere box maken. Succes met de revalidatie en hopelijk dat je spoedig geopereerd zult worden

(Tussen 1 en 3 seconden) Zelfs deze gast is nog niet reactief genoeg op de grond

Laatst bewerkt:
  • #3.392
Leuk dat je gaat beginnen! Laat je ons ook weten wat er allemaal te sprake komt? Misschien kan je ook voorbeeldjes geven en laten weten waar je het mee eens/oneens bent.

Dat komt goed :).

Het hele effect van de voorverhoging en plyometrie is weg, doordat je terug zover inzakt. Op het moment dat je met je voeten de grond raakt moet je alweer weg zijn. Maw je had net zo goed kunnen gaan zitten nu op een box van 15 cm en van daaruit je jump richting de hogere box maken. Succes met de revalidatie en hopelijk dat je spoedig geopereerd zult worden

(Tussen 1 en 3 seconden) Zelfs deze gast is nog niet reactief genoeg op de grond

Thanks. Hierdoor ga ik op een heel andere manier naar die oefening kijken! :P. Ik zak in een squat-positie, wat dus NIET de bedoeling is begrijp ik!
Heb jij toevallig nog tips voor verdere BW oefeningen/pylometrics die ik in dit stadium van mijn herstel zou kunnen uitvoeren? :)

Ik snap denk wel wat Ari bedoelt. Je moet springen en meteen 'DANG' afzetten en omhoog. Nu vloeit een flink deel van de elastische energie in je benen af naar de vloer, omdat het contact te lang duurt.

• #3.394
Ik snap denk wel wat Ari bedoelt. Je moet springen en meteen 'DANG' afzetten en omhoog. Nu vloeit een flink deel van de elastische energie in je benen af naar de vloer, omdat het contact te lang duurt.

Dus niet in een complete squat zakken ;)

Je moet je, lijkt me, afvragen waarom je op een hoge box zou willen springen. Ik denk dat je voor hypertrofie traint (vnl), en niet zo zeer voor explosiviteit. De time under tension is hier extreem kort, ik kan me niet voorstellen dat de spieren hier erg van gaan groeien. Maar dat weet ik niet.

Lol, je maakt jumps niet voor hypertrofie, Neet!

• #3.398
Je moet je, lijkt me, afvragen waarom je op een hoge box zou willen springen. Ik denk dat je voor hypertrofie traint (vnl), en niet zo zeer voor explosiviteit. De time under tension is hier extreem kort, ik kan me niet voorstellen dat de spieren hier erg van gaan groeien. Maar dat weet ik niet.

Ehmm.

Lol, je maakt jumps niet voor hypertrofie, Neet!

Dit dus! :D

Inderdaad Star het gaat om de explosiviteit :)

Daar wordt momenteel hard aangewerkt. Ik begin het leuk te vinden.

Dat is wat ik zeg. Je moet het als bodybuilder dus alleen doen als je meer all-round wil worden, niet voor BB.
Ik wil ook meer all-round zijn hoor.

• #3.400
Dat is wat ik zeg. Je moet het als bodybuilder dus alleen doen als je meer all-round wil worden, niet voor BB.
Ik wil ook meer all-round zijn hoor.

En je ging er dus vanuit dat ik louter bb-gericht wil trainen als ik het goed begrijp? :)

Terug
Naar boven