MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.421
Gaat lekker man. Ik vind je er nu veel gezonder en frisser uitzien dan voor je blessure. Je hebt wat meer kleur en je ziet er ook wat voller uit (op een positieve manier;)).

Thanks. Leuk om te horen. Zelf vind ik dat ik nog altijd uit zie als een skelet trouwens :D.

Cardio is ook t*ring! (maar niet vanwege vermeend gain-verlies)

Luilak :trollface:.

Vandaag was weer eens zo een dagje... :D

Wellicht up your Pregnyl? zou dat helpen?

In welke hoek?
Ik train momenteel op een aangepaste manier zoals je weet :).
Jup.

Metabolisme en BW is wel een struggle...ik bedoel ook de tijd van voor je valpartij
Misschien je training aanpassen? Ik probeer met je mee te denken...Wat denk jij?

• #3.428
Metabolisme en BW is wel een struggle...ik bedoel ook de tijd van voor je valpartij
Misschien je training aanpassen? Ik probeer met je mee te denken...Wat denk jij?

Klopt. Ik heb een hoog onderhoud + hoge activeit. Oftewel 4500 kcal vreten om te maintainen.

Straks als ik hersteld ben full-body high volume afwisselen met high intensitty dagen.

Zal nu soms wel proppen worden, maar wees blij voor als je straks ooit gaat cutten. Gaat een eitje voor je worden

Straks als ik hersteld ben full-body high volume afwisselen met high intensitty dagen.
Less = more Bas in jouw specifieke geval..

Je kunt al niet eens tegen je huidige onderhoud aan eten..dan zou ik niet dingen gaan doen die je hartslag volledig door het dak jagen..

That burger!!:marvin:

Even op wereldburgers groningen gegoogled, klinkt prima! Biologisch, locale bakker+boeren, en 4,5 * op tripadvisor :)

• #3.433
Zal nu soms wel proppen worden, maar wees blij voor als je straks ooit gaat cutten. Gaat een eitje voor je worden

Zelfs als ik niet train is het proppen, haha!

Less = more Bas in jouw specifieke geval..

Je kunt al niet eens tegen je huidige onderhoud aan eten..dan zou ik niet dingen gaan doen die je hartslag volledig door het dak jagen..

That burger!!:marvin:

Yep, maar als je high-volume en high-intensity AFWISSELT, kun je optimaal herstellen :D. Een vorm van DUP zeg maar.

Ik kan er geen genoeg van krijgen. :)
Avocado, bacon, chimmichurri saus, chorizo, ailoli, tomaat en de meest heerlijke burger die je maar kunt voorstellen. Medium-rare uiteraard. :)

Even op wereldburgers groningen gegoogled, klinkt prima! Biologisch, locale bakker+boeren, en 4,5 * op tripadvisor :)

Inderdaad. Je weet dat ik daar een jaar werkzaam ben geweest, toch?! :)

• #3.434
Morgen is het 6 week geleden dat ik onderuit ben gegaan. Hierbij twee foto's voor de huidige 'stand van zaken'.

Op UB duidelijk wat kwijt geraakt in ieder geval. Verder valt het wel een klein beetje mee.
Op mijn Insta staan trainingsvideos van vandaag. De boxjumps gaan lekkerrr. Zelfs na een halve fles captain, 5 bier en een nacht doorhalen tot 7u in de ochtend.

IMG_20161113_182324.jpg

IMG_20161113_182606.jpg

• #3.435
13/11

Pre-workout :heart: :

Box jumps (Box verticaal!)

1 x 8 (horizontaal)
3 x 5

Split squats
1 x 7 x 30 kg
3 x 8 x 30 kg wankel.

Back ext.
2 x 8 x 20 kg
1 x 6+2 x 20 kg

Leg press
3 x 12 x 180 Hoppa.

Decline Sit-ups
12 9 7

Wall-sits
3 x tot branden met 40 kg extra. Teerrriinng :whip:

Plank
1 x tot branden met 20 kg extra

Zo jaloers op al dat eten... Nog een maandje :o

Lekkere training! Die box jumps verticaal was je eerste keer niet bang dat je valt ofzo? Vind dat vrij hoog haha.

• #3.438
Sorry Bas! Heb echt niks meer kunnen lezen na het zien van die taai taai poppen in die bowl..:eating:

Avocado, bacon, chimmichurri saus, chorizo, ailoli, tomaat en de meest heerlijke burger die je maar kunt voorstellen. Medium-rare uiteraard. :)

Inderdaad. Je weet dat ik daar een jaar werkzaam ben geweest, toch?! :)
Jummm die burger. Het zou kunnen zijn dat je dat een keer genoemd hebt. Maar toen ik in je log kwam binnenvallen zat je volgens mij in een fase van kommetjes noedels op straat eten 's avonds.

Terug
Naar boven