- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry Bas! Heb echt niks meer kunnen lezen na het zien van die taai taai poppen in die bowl..![]()
.Jummm die burger. Het zou kunnen zijn dat je dat een keer genoemd hebt. Maar toen ik in je log kwam binnenvallen zat je volgens mij in een fase van kommetjes noedels op straat eten 's avonds.

Werkt prima, toch?Split squats with Back Pack
3 x 12 x 20 kg
Hier m'n grote reisrugtas gebruikt![]()

Echt? Dit was de eerste x en alles ging lekker makkelijk![]()
Ik denk dat veel je lowerbody trainen echt wel krachtgains op aan het leveren is, hoor. Sterke hipdrive door de vele en hoge jumps.Echt? Dit was de eerste x en alles ging lekker makkelijk![]()
Geen reet van aantrekken, goed bezigZeer zeker. Zo een tas zit tenminste een beetje stabiel. Je krijgt echter wel rare blikken..![]()

Ik vond 26kg al best zwaar, maarja deed ze ook in superset
. Op antagonist supersets na.Ik denk dat veel je lowerbody trainen echt wel krachtgains op aan het leveren is, hoor. Sterke hipdrive door de vele en hoge jumps.
.
.
.Geen idee waar je het over hebt, maar die laatste zin klinkt best goed.

Tja, jij traint in een homegym he.
Gasten die alleen maar armen trainen, 1/4 squats doen, chicks die worden gemarteld met bosubal onzin door hun 'personal trainers' etc. etc..![]()

Daarom moet je ook in een meer hardcore gym trainen, motiveert veeeeeel meer dan al die kansloze mensen.
Of inderdaad niks van aantrekken.
.
. Wel het idee dat ik een klein beetje gewicht kwijt ben door alle 'cardio'.