MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.641

Bedankt :). Gaat helemaal goed komen!

Dankjewel!

damn goed teruggevallen met gewicht ja :o Ik ga eerder die 85kg aantikken haha.

Succes morgen man! wat gaan ze precies doen, het metaal er uit halen?

Helaas wel, maar dat was te verwachten natuurlijk!
Mag ik wel hopen voor je :P.
Vandaag gaat het metaal er eindelijk uit inderdaad.

Merci!

Thx!

I'll keep you posted :).

Laaaaaat maar weten! Hoe is het gegaan? Heb je trouwens volledige narcose gekregen? Hopelijk herstel je snel en kan je binnenkort weer knallen!

Hoe istie? Is het ijzerwerk er uit inmiddels?

En? En?

• #3.645
Laaaaaat maar weten! Hoe is het gegaan? Heb je trouwens volledige narcose gekregen? Hopelijk herstel je snel en kan je binnenkort weer knallen!

Operatie geslaagd sir! :D. Na die tijd was ik behoorlijk 'high' en wat verslapt maar ik ben toch maar gewoon naar huis gegaan gisteravond en ik voel mij inmiddels weer zo fris als een hoentje, haha :D

Hoe istie? Is het ijzerwerk er uit inmiddels?

Het gaat prima! Gisteren behoorlijk veel pijn, maar dat is al weer redelijk afgezakt inmiddels. Het zal wel door de AYCE afhaal chinees van gisteravond zijn gekomen :D. M'n moeder wou mij even goed verassen bij thuiskomst :eating::marvin:

Goed om te horen dat de operatie is geslaagd! Ben je ook meteen maar even gaan volgen op insta hehe.

Hoe lang heb je onder zeil gelegen?

Goede berichten en goed thuiskomen:eating:

goed om te lezen dat het goed is gegaan, klaar voor de volgende stap

Nice goeie berichten!

Mooi man! Nu lekker aansterken :)

Mooi dat het erop zit, nu weer beuken en vreten ;)

• #3.652
Goed om te horen dat de operatie is geslaagd! Ben je ook meteen maar even gaan volgen op insta hehe.

Hoe lang heb je onder zeil gelegen?

Altijd goed :D. Ik zal jouw acc ook eens checken nu!

Slechts 35 minuten. Beademing ook gewoon via kapje en dus geen slangen.

Goede berichten en goed thuiskomen:eating:

Yea!
Ik zou echt 4-5 keer per week afhaal chinees kunnen eten man :o..

goed om te lezen dat het goed is gegaan, klaar voor de volgende stap

Revalidatie come at me!!!

:thumb:!

Mooi man! Nu lekker aansterken :)

Ik kan niet wachten om weer wat gains te maken!!!
Ik heb wel (weer) een hoop geleerd trouwens afgelopen tijd en ik ga het vooral op het gebied van voeding een beetje anders aanpakken.

Mooi dat het erop zit, nu weer beuken en vreten ;)

That's the spirit bro! :wl:

Ik zal straks nog wel even een verdere uitweiden over hetgeen dat ik anders ga doen zodra ik weer kan trainen.

Niks voor jou...afhaal chinees...

Ik kan niet wachten om weer wat gains te maken!!!
Ik heb wel (weer) een hoop geleerd trouwens afgelopen tijd en ik ga het vooral op het gebied van voeding een beetje anders aanpakken.
Ben benieuwd wat dat is....
Volgens mij eet jij veel groenten, wat op zich uitstekend is voor de vezels en mineralen, maar als je echt calorieen moet stouwen is het ook energiearme maagvulling.

• #3.656
mooi dat alles goed gegaan is.

nice:D

Zo is het. Je weet maar nooit he..

Mwhaha. Elke training chinees pwo?! :D

Niks voor jou...afhaal chinees...

Dacht het wel!! Carbsssss :heart:.

Ben benieuwd wat dat is....
Volgens mij eet jij veel groenten, wat op zich uitstekend is voor de vezels en mineralen, maar als je echt calorieen moet stouwen is het ook energiearme maagvulling.

En hiermee heb je al een voorzetje gegeven @neet61 :D.

Voeding:

Van minimaal 3 mealpreps met rijst/pasta, +- 130 g vlees/vis en +-350 g groente per meal ga ik naar max. 2 maaltijden met groente per dag. Bovendien zal ik een stuk minder vlees gaan eten. Geen kilo's goedkope kip meer, maar vrijwel alleen kwaliteitsvlees en daarnaast gewoon zuivel, eieren en tofu om de eiwitten aan te vullen.
Daarnaast zal de EKV verhouding er behoorlijk anders uit gaan zien. Waar ik eerder bijna de 700g carbs aantikte, zal dat nu zo rond de 500 g komen te liggen en ga ik hoger in vetten zitten. Ik voel mij hier een stuk lekkerder bij en niet telkens 'opgejaagd'

Training:

Ik houd vast aan high-frequency training, maar zal mijn trainingen nu beter opdelen qua intensiteit. Ik ga starten met een full-body A/B (high-intensity/high-volume) schema om de dag, om dat op termijn uit te bouwen naar een 6-daagse ub/lb volgens het zelfde principe. Hieronder alvast een voorbeeld. Het is niet definitief, want ik weet natuurlijk niet in hoeverre ik bepaalde oefeningen kan uitvoeren met oog op m'n hand..

Exercise Sets Reps
Squat 4 x 5
Deadlift 3 x 3
Bench press 4 x 5
pull-ups hammer grip 3 x 6
Hip trust 3 x 10
Face-pulls 3 x 10
Curls 3 x 10
Tricep ext 3 x 10

Training B
Exercise Sets Reps
Squat 3 x 8
Overhead Press 3 x 8
Pull-ups pronated grip 3 x 8
Bench press 3 x 8
Barbell row 3 x 8
Lunges 3 x 10
Back ext. 3 x 10

Ik wil daarnaast graag box jumps en evt. andere vormen van plyometrics blijven doen. Even zien hoe ik dat het beste toepas icm full-body :o. Misschien maar gewoon als opwarming erin houden?!

Ga nou maar gewoon even geen boxjumps doen.... voor je het weet val je en ligt je handje weer in diggelen. Als je wilt springen, dan spring je maar zonder box ;)

• #3.658
Ga nou maar gewoon even geen boxjumps doen.... voor je het weet val je en ligt je handje weer in diggelen. Als je wilt springen, dan spring je maar zonder box ;)

Onzin. Plyometrics dragen alleen maar bij aan je algemene prestaties. Daarnaast vind ik het ook gewoon erg leuk om te doen. Ik was er eerder altijd heilig van overtuigd dat ik dit soort dingen niet kon met mijn lichaamsbouw en zwemmersverleden.
Een hand ga je er niet mee breken. Dan moet je wel hele gekke dingen doen..

Gisteren contact gehad met de fysio en dinsdag beginnen we met revalideren.
Daarnaast heb ik mijn proefexamen voor de PT opleiding met een ruim voldoende afgerond. Zodra ik tijd heb kan ik het officiële examen af gaan leggen in Amsterdam!

Oh, de pijn in m'n hand valt goed mee. Sinds gisterochtend geen pijnstillers meer gebruikt :D.

• Like
Waarderingen: cnh
Goed nieuws. En leuk dat je toch werk gaat maken van dat trainers examen!

Goed nieuws allemaal, Bassie!

Ik wil daarnaast graag box jumps en evt. andere vormen van plyometrics blijven doen. Even zien hoe ik dat het beste toepas icm full-body :o. Misschien maar gewoon als opwarming erin houden?!
Box jumps zijn toch perfect als warming up, Zeker omdat squats je eerste oefening is. Gewoon lekker blijven doen dus.

Terug
Naar boven