mooi dat alles goed gegaan is.
nice
Zo is het. Je weet maar nooit he..
Mwhaha. Elke training chinees pwo?!
Niks voor jou...afhaal chinees...
Dacht het wel!! Carbsssss

.
Ben benieuwd wat dat is....
Volgens mij eet jij veel groenten, wat op zich uitstekend is voor de vezels en mineralen, maar als je echt calorieen moet stouwen is het ook energiearme maagvulling.
En hiermee heb je al een voorzetje gegeven
@neet61 
.
Voeding:
Van minimaal 3 mealpreps met rijst/pasta, +- 130 g vlees/vis en +-350 g groente per meal ga ik naar max. 2 maaltijden met groente per dag. Bovendien zal ik een stuk minder vlees gaan eten. Geen kilo's goedkope kip meer, maar vrijwel alleen kwaliteitsvlees en daarnaast gewoon zuivel, eieren en tofu om de eiwitten aan te vullen.
Daarnaast zal de EKV verhouding er behoorlijk anders uit gaan zien. Waar ik eerder bijna de 700g carbs aantikte, zal dat nu zo rond de 500 g komen te liggen en ga ik hoger in vetten zitten. Ik voel mij hier een stuk lekkerder bij en niet telkens 'opgejaagd'
Training:
Ik houd vast aan high-frequency training, maar zal mijn trainingen nu beter opdelen qua intensiteit. Ik ga starten met een full-body A/B (high-intensity/high-volume) schema om de dag, om dat op termijn uit te bouwen naar een 6-daagse ub/lb volgens het zelfde principe. Hieronder alvast een voorbeeld. Het is niet definitief, want ik weet natuurlijk niet in hoeverre ik bepaalde oefeningen kan uitvoeren met oog op m'n hand..
Exercise Sets Reps
Squat 4 x 5
Deadlift 3 x 3
Bench press 4 x 5
pull-ups hammer grip 3 x 6
Hip trust 3 x 10
Face-pulls 3 x 10
Curls 3 x 10
Tricep ext 3 x 10
Training B
Exercise Sets Reps
Squat 3 x 8
Overhead Press 3 x 8
Pull-ups pronated grip 3 x 8
Bench press 3 x 8
Barbell row 3 x 8
Lunges 3 x 10
Back ext. 3 x 10
Ik wil daarnaast graag box jumps en evt. andere vormen van plyometrics blijven doen. Even zien hoe ik dat het beste toepas icm full-body

. Misschien maar gewoon als opwarming erin houden?!