Hoezo? Track je je kcal niet atm?
Nee

.
Ik zie elke dag de foto's van jouw bowls vol met chocola, speculoos, caramel etc voorbij komen en ik verbaas me telkens weer
Houd je niet van zoetigheid?
En het lijkt me vermoeiend.... ben blij dat mijn thermostaat iets lager staat
Ach ja. Die discussie is al eens eerder gevoerd hier!
Ben je gek? Hoe kan je nou niet van veel eten houden
Ik houd gelukkig wel van eten (koken)! Stel je voor dat ik daar niet van hield. 65 kg binnen no-time

!
Ik ben helaas maar al te gek op veel eten

Maar constant calorieen moeten proppen, en meteen onder je gestelde gewichtsdoel zakken als je een weekje niet oplet, is weer het andere uiterste....
Je moet er altijd rekening mee houden inderdaad. Inmiddels ben ik het zelf gewend, maar niet iedereen in mijn omgeving natuurlijk.
Ik heb er een hekel aan om 'populair' gedrag te vertonen door overal maaltijden mee naar toe te sjouwen en dat is eigenlijk de reden dat ik hier en daar een lekkere Snicker oid inpas om mijn kcals te halen zonder steeds in de kijker te lopen.
Zou graag dagelijks 10K+ kcal eten anders
Jij bent gek
Join the all you can eat club
Ik wil ook flexbowls afgetopt met candybars vreten voordat ik ga slapen...en als ontbijt...en de hele dag..
Vooral 's avonds als 'toetje' erg lekker imo! 'S ochtend heb ik er vaak niet heel veel zin in. De laatste tijd ontbijt ik daarom met spek en ei op brood met daarnaast een schaal fruit met kwark

.
Ook mijn 2e zin lezen he. Dat is de keerzijde...

Gefeliciteerd met je 30.000e post (f**k wat verknoeien we daar toch allemaal een hoop tijd aan

)
Pfoe.. Marvin is dan ook al laaaaaaange tijd lid he!
De tweede zin veranderd mijn mening niet...
30.000 alweer
Gefelicitaart!
Ben er weer, opnieuw in! ^^
Hee hoi
Jij hebt volgens mij echt een metabolisme waar je u tegen zegt..
Forever bulking!
De kerstdagen zijn voorbij gevlogen. Ik hoop dat jullie er allemaal net zoveel van hebben genoten als wij

. Lekker eten, (te veel) drinken en een hoop gezelligheid!
Vanmorgen vergeten te wegen, maar dat doe ik morgen wel. Ben erg benieuwd wat 2 dagen full yolo heeft gedaan. Misschien een beetje bijgekomen, maar als ik een kg lichter ben zou het mij ook niets verbazen

.
Gisteren zelfs wezen trainen. Ik was al lange tijd van plan om de BigGym eens te proberen en die was gisteren als enige gym open in de stad Groningen!! Die kans konden mijn vriendin en ik niet voorbij laten gaan dus om half 11 stonden we voor de deur

.
Wat een fantastische gym zeg. Enorm veel materiaal, extreem veel ruimte en een lekker sfeertje. Ik schrijf mij in hoor
@Emielos !! Ik ben trouwens niet de enige. Gisteren gaven ze, zonder dat wij het van te voren wisten, gratis dagpassen weg en daar werd dan ook volop gebruik van gemaakt. Dit gaat BF in Groningen een hoop klanten kosten
26/12
Box jumps 73/79 cm
3x8
Front Squat
8x40
4x8x50 Hoppateeee!
Deadlift
1x8x80
3x6x80
Walking lunges with sandbag
3x24x20
Hip Trust
3x8x100
Calf raises
15 x 30
3x8x60
Wide grip Pulldown
3x6-8x52
6x45 deze gaan langzamerhand steeds beter met mijn hand. Binnenkort ook maar weer eens horizontale pulls proberen.
Opmerkingen:
Een mooier kerstcadeau kon ik mij niet wensen. DEADLIFTS!!
RIP onderrug vandaag..