AndroidHealthClinic

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Zeer zeker. Dat is erg leuk inderdaad. Ze beleeft nog altijd veel plezier aan het liften gelukkig :D

Ik ga waarschijnlijk overstappen. BigGym heeft zelfs een regeling waarbij je de resterende maanden van een abbonement bij een andere sportschool gratis sport. Vervolgens zit je natuurlijk wel vast aan een jaarabbo.

Dank je man! Het voelt heerlijk om weer een beetje normaal te trainen en ik kan niet wachten om alles weer op te bouwen.
Bench presses e.d. kan ik nog lang niet, maar om eerlijk te zijn mis ik dat niet eens echt.. :o
BigGym is die disko hierboven waar je op de geluidsbox springt? :)
Hebben ze wel een SBB?

Nice zeg, zo'n regeling!
Zo te lezen heb je wat trainen betreft zo je tegenvallers gehad, maar opbouwen betekent dat het gelukkig (bijna) achter de rug is ^^.

lekker dat je weer kunt deadliften bas, weer een stukje teruggepakt.:thumb:

Hahaha zei toch dat biggy fantastisch is! Apparatuur is super Nice en ruimte vol op!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.726
BigGym is die disko hierboven waar je op de geluidsbox springt? :)
Hebben ze wel een SBB?

Mwhaha. Yep!

Nice zeg, zo'n regeling!
Zo te lezen heb je wat trainen betreft zo je tegenvallers gehad, maar opbouwen betekent dat het gelukkig (bijna) achter de rug is ^^.

Ja, echt he! :D
Ik ben weer op de goede weg.

lekker dat je weer kunt deadliften bas, weer een stukje teruggepakt.:thumb:

Yea buddy! We komen er wel :)

Hahaha zei toch dat biggy fantastisch is! Apparatuur is super Nice en ruimte vol op!

Nou en of! Ga je vnv trainen?!

Nou en of! Ga je vnv trainen?!
Nop ben na de hele dag bezig geweest met verhuizen nu weer bij mijn ouders. Het kitte is ook gewoon dat mijn internet/televisie pas volgende week vrijdag word aangesloten dus als ik thuis ben verveel ik mij kapot.

+heb een griep dus is verstandig om buiten het verhuizen om zoveel mogelijk rust te pakken

• #3.728
Nop ben na de hele dag bezig geweest met verhuizen nu weer bij mijn ouders. Het kitte is ook gewoon dat mijn internet/televisie pas volgende week vrijdag word aangesloten dus als ik thuis ben verveel ik mij kapot.

+heb een griep dus is verstandig om buiten het verhuizen om zoveel mogelijk rust te pakken

Succes nog verder!! Ik heb ook eindelijk wat gevonden man :D.

Ik ga nu op naar Biggy. Zal mij even inschrijven en dan trainen.

• #3.730
Serieus ? Nice man! Waar ga je wonen (mag ook in Pm)

Er is nog niks zeker, maar ik heb vanmiddag bezichtiging in Beijum in ieder geval :D

Gisteravond wezen trainen voor de tweede dag op rij, zodat ik morgen en oudjaarsdag ook kan.
WAT EEN TRAINING!! Ik heb mij echt in tijden niet zo goed gevoelt zeg. Van te voren ook 3 koffie en een energy op, maar dat was nou niet bepaald de reden. Mijn Insta volgers weten waarschijnlijk al wat dan wel de reden was... :)

A

Back squats 5x5x70

Chin-ups 3x6xbw 2x3xbw

Landmine presses 2x8x40 2x6x40

Walking lunges w/ kettlebells 3x20x40

Leg curls (Plate loaded) 3x10x70

Calf raises 12x60 2x10x60

Weighted sit-ups 3x12x10

Opmerkingen
Ik kon mijn geluk niet op! Squats gingen gewoon helemaal prima en ik was zelfs in staat om wat chin-ups te doen :D.

Update gewicht
Iets minder goed nieuws: 75,2 kg vanmorgen :roflol:. Ofwel, nog een kilootje kwjtgeraakt met de kerstdagen :o

Huh??? Wait whut?! Ik dacht dat je al in de buurt van de 80 zat inmiddels. Heb vast gemist dat je een hoop verloren was door die breuk! :(

Komt vast weer goed..LET's EAT!

Die landmine presses zijn nice man.

• #3.733
Huh??? Wait whut?! Ik dacht dat je al in de buurt van de 80 zat inmiddels. Heb vast gemist dat je een hoop verloren was door die breuk! :(

Komt vast weer goed..LET's EAT!

Ik was op m'n top 82.0! Nu dus serieus 6 kg lichter dan begin oktober. Behoorlijk hard gegaan :o.
Echter destijds een Squat van 80 kg die een beetje oncomfortabel aanvoelde, tegenover soepele Squats met 70 kg nu.
Op naar de 100 kg squat dus. 80 kg BW moet ook wel vrij snel weer aan te tikken zijn met mijn huidige motivatie.

Die landmine presses zijn nice man.

Heerlijk joh. De triceps hebben het flink te verduren met die oefening! Ik wissel af tussen links en rechts van mijn hoofd als je begrijpt wat ik bedoel. Het is een beetje lastig die barbell voor je gezicht te houden met een full ROM.
Dit is de enige press die ik kan trouwens momenteel.

Niceee ook big gym <3

Goeie train, Bas. Landmine presses lijken me ook gaaf om te doen. Lekker dat je weer aan de skwaats kon.

• #3.736

Yes man! Jij ook begrijp ik :D. Prima sfeertje daar.

Goeie train, Bas. Landmine presses lijken me ook gaaf om te doen. Lekker dat je weer aan de skwaats kon.

Bedankt. Het begint weer ergens op te lijken he. Nu flink vreten en gekke krachtgains maken. De basis van mijn schema vind je hieronder!
Landmine presses zijn best wel fijn. Al heb ik ook wel weer zin om old school OHP's te doen hoor!!

Dus hierbij nog even de basis van mijn schema voor komende tijd. Feedback is uiteraard altijd welkom. Ik heb er voor gekozen om niet elke training back squats te doen, maar ipv daarvan back squats en front squats af te wisselen aangezien front squats nu goed gaan en ervoor hebben gezorgd dat de kracht in mijn quads eindelijk een beetje op peil komt. Daarnaast kan ik op deze manier langere tijd blijven verhogen.
OHP's en dergelijke ga ik uiteraard inpassen zodra dat mogelijk is. Qua pulls zal er ook nog het een en ander veranderen zodra dat mogelijk is :D

A

Back squats 5x5

Chin-ups 25 reps

Landmine presses 4x8

Walking lunges 3x10

Leg curls/Back ext. 3x10

Row variatie 3x10

Calf raises 3x10

B

Box jumps 3x8

Front squats 5x5

Deadlifts 4x6

Landmine presses 4x6

Hip trusts 3x8

Pulldown 3x10

Row variatie 3x10

Calf raises 3x10

Opmerkingen
Squats 2,5 kg per training verhogen.
Deadlift 5 kg per training verhogen
Chin-ups elke training 5 reps meer

Ondanks je gewichtsverlies, nog best goede skuwwats. Nu lekker gainz maken :D

Dat gewicht heb je er vast snel weer aan. Na 5 januari sowieso! :D

• #3.740
Ondanks je gewichtsverlies, nog best goede skuwwats. Nu lekker gainz maken :D

Merci :D! Gains incoming.

Dat gewicht heb je er vast snel weer aan. Na 5 januari sowieso! :D

Ja toch. We leven de bulkleef :D.

Ja, 5 januari! Wie gaan er mee tot nu toe?

Absoluut! Alleen een paar provincies verderop haha.
Heb er iig helemaal niets te klagen

Zaandam?
Nou ik ook niet. Alles mag en alles kan :)

Terug
Naar boven