Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Dacht ik!
Ja. En nu niet meer

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

BigGym is die disko hierboven waar je op de geluidsbox springt?Zeer zeker. Dat is erg leuk inderdaad. Ze beleeft nog altijd veel plezier aan het liften gelukkig
Ik ga waarschijnlijk overstappen. BigGym heeft zelfs een regeling waarbij je de resterende maanden van een abbonement bij een andere sportschool gratis sport. Vervolgens zit je natuurlijk wel vast aan een jaarabbo.
Dank je man! Het voelt heerlijk om weer een beetje normaal te trainen en ik kan niet wachten om alles weer op te bouwen.
Bench presses e.d. kan ik nog lang niet, maar om eerlijk te zijn mis ik dat niet eens echt..![]()

BigGym is die disko hierboven waar je op de geluidsbox springt?
Hebben ze wel een SBB?
Nice zeg, zo'n regeling!
Zo te lezen heb je wat trainen betreft zo je tegenvallers gehad, maar opbouwen betekent dat het gelukkig (bijna) achter de rug is ^^.

lekker dat je weer kunt deadliften bas, weer een stukje teruggepakt.![]()

Hahaha zei toch dat biggy fantastisch is! Apparatuur is super Nice en ruimte vol op!
Nop ben na de hele dag bezig geweest met verhuizen nu weer bij mijn ouders. Het kitte is ook gewoon dat mijn internet/televisie pas volgende week vrijdag word aangesloten dus als ik thuis ben verveel ik mij kapot.
Nop ben na de hele dag bezig geweest met verhuizen nu weer bij mijn ouders. Het kitte is ook gewoon dat mijn internet/televisie pas volgende week vrijdag word aangesloten dus als ik thuis ben verveel ik mij kapot.
+heb een griep dus is verstandig om buiten het verhuizen om zoveel mogelijk rust te pakken
.Serieus ? Nice man! Waar ga je wonen (mag ook in Pm)Succes nog verder!! Ik heb ook eindelijk wat gevonden man.
Ik ga nu op naar Biggy. Zal mij even inschrijven en dan trainen.
Serieus ? Nice man! Waar ga je wonen (mag ook in Pm)

.
. Ofwel, nog een kilootje kwjtgeraakt met de kerstdagen 
HuhWait whut?! Ik dacht dat je al in de buurt van de 80 zat inmiddels. Heb vast gemist dat je een hoop verloren was door die breuk!
Komt vast weer goed..LET's EAT!
.
. Prima sfeertje daar.Goeie train, Bas. Landmine presses lijken me ook gaaf om te doen. Lekker dat je weer aan de skwaats kon.

Ondanks je gewichtsverlies, nog best goede skuwwats. Nu lekker gainz maken![]()
! Gains incoming.Dat gewicht heb je er vast snel weer aan. Na 5 januari sowieso!![]()
.Absoluut! Alleen een paar provincies verderop haha.
Heb er iig helemaal niets te klagen