MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Ik zal morgen rondvragen en reserveren en ff bellen naar de sportschool daar in de buurt, kom je er ook trainen? Je vriendin ook?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.743
Laat het maar weten dan. Ik wil dan sowieso trainen uiteraard :).
Ik weet niet of mn vriendin mee gaat helaas. Ze twijfelt of ze 'er wel bij past'.

:thumb:!
Jawel joh, mijn vriendin gaat ook mee die amper lift en had hetzelfde :)

Uur of 5 al beginnen met eten en dan om een uur of 3 trainen daar zal het waarschijnlijk worden

• #3.745
Jawel joh, mijn vriendin gaat ook mee die amper lift en had hetzelfde :)

Uur of 5 al beginnen met eten en dan om een uur of 3 trainen daar zal het waarschijnlijk worden

Haha, oke! Zij gaat ook trainen dan?

Aha. Dat is een prima tijd lijkt mij. Al is 2 uurtjes misschien wat kort om te trainen, om te kleden en bij het restaurant te komen..

Haha, oke! Zij gaat ook trainen dan?

Aha. Dat is een prima tijd lijkt mij. Al is 2 uurtjes misschien wat kort om te trainen, om te kleden en bij het restaurant te komen..
Yeap ze gaat er ook trainen. Het restaurant is niet eens 10 min rijden, moet wel lukken toch?

• #3.747
Voel je die landmine presses goed in je upperpecs?

Yes man! Jij ook begrijp ik :D. Prima sfeertje daar.

Bedankt. Het begint weer ergens op te lijken he. Nu flink vreten en gekke krachtgains maken. De basis van mijn schema vind je hieronder!
Landmine presses zijn best wel fijn. Al heb ik ook wel weer zin om old school OHP's te doen hoor!!

Dus hierbij nog even de basis van mijn schema voor komende tijd. Feedback is uiteraard altijd welkom. Ik heb er voor gekozen om niet elke training back squats te doen, maar ipv daarvan back squats en front squats af te wisselen aangezien front squats nu goed gaan en ervoor hebben gezorgd dat de kracht in mijn quads eindelijk een beetje op peil komt. Daarnaast kan ik op deze manier langere tijd blijven verhogen.
OHP's en dergelijke ga ik uiteraard inpassen zodra dat mogelijk is. Qua pulls zal er ook nog het een en ander veranderen zodra dat mogelijk is :D

A

Back squats 5x5

Chin-ups 25 reps

Landmine presses 4x8

Walking lunges 3x10

Leg curls/Back ext. 3x10

Row variatie 3x10

Calf raises 3x10

B

Box jumps 3x8

Front squats 5x5

Deadlifts 4x6

Landmine presses 4x6

Hip trusts 3x8

Pulldown 3x10

Row variatie 3x10

Calf raises 3x10

Opmerkingen
Squats 2,5 kg per training verhogen.
Deadlift 5 kg per training verhogen
Chin-ups elke training 5 reps meer
Hmm..kun je met je pols helemaal nog geen bench of fly variant doen? Desnoods niet te zwaar..

Pff...ik keek even op je IG..dat had ik niet moeten doen:sad: Nu heb ik honger als een kind in Afrika...:rolleyes:

Maar hey..das een goed teken! ik ben weer beter aan het worden:D:D

• #3.750
Voel je die landmine presses goed in je upperpecs?

Upper pecs, beetje delts en vooral triceps! :).
Vandaag vooral in de armen nog goed verzuurd, dus misschien dat ik het omdraai en vandaag high-reps draai met wat minder gewicht als ik mij straks niet sterk voel ;).

Hmm..kun je met je pols helemaal nog geen bench of fly variant doen? Desnoods niet te zwaar..

Pff...ik keek even op je IG..dat had ik niet moeten doen:sad: Nu heb ik honger als een kind in Afrika...:rolleyes:

Maar hey..das een goed teken! ik ben weer beter aan het worden:D:D

Presses met een overhand grip gaan nu nog niet. Flink blijven oefenen en dan gaat dat binnenkort wel weer :D.

Dat heb ik altijd wanneer ik op accounts als dat van Junkfoodstar etc kijk :o..

Top man! Trainen jij :D

oke nice, was namelijk van plan om hem toe te voegen in mijn schema voor borst
voer je hem knielend uit?

De 1 million kcal lasagna van Epic Meal Time wat voor jou? ;)

• #3.753
Mijn hongergevoel is met 50% gestegen sinds ik Bas volg op insta

• #3.756
29/12
Week 1 Training B.png

Opmerkingen
Vanaf nu log ik mijn training in deze stijl. Helemaal mooi toch?!
Net als die 5x60 Front squat trouwens... :D

Je wordt nog een echte Excel expert :p

• #3.760
Je wordt nog een echte Excel expert :p

I wish :(!

Het werd tijd dat je eens flink gaat eten... 5 kg eraf met kerst. Tsss :D

Inderdaad. Dieet vanaf gisteren rigoreus om gegooid. :)

Thanks!

Op dit filmpje is het niet te ziien, maar ik zak nog wel erg naar links. Daar moet ik aan werken.

En de deadlifts:

M'n hamstrings zijn een beetje stijf volgens mij, waardoor ik ze wat moeilijk aan kan spannen. Ach, dat zal wel weer beter worden met de tijd.

En, misschien ligt het aan mij, maar volgens mij heb ik gains gemaakt op m'n LB afgelopen maanden :o

Terug
Naar boven