- Waardering
- 3.037
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal morgen rondvragen en reserveren en ff bellen naar de sportschool daar in de buurt, kom je er ook trainen? Je vriendin ook?
. Enschede hehe, ik heb er idd nooit iemand moeilijk horen doen of iets dergelijks
Jawel joh, mijn vriendin gaat ook mee die amper lift en had hetzelfdeLaat het maar weten dan. Ik wil dan sowieso trainen uiteraard.
Ik weet niet of mn vriendin mee gaat helaas. Ze twijfelt of ze 'er wel bij past'.
!

Jawel joh, mijn vriendin gaat ook mee die amper lift en had hetzelfde
Uur of 5 al beginnen met eten en dan om een uur of 3 trainen daar zal het waarschijnlijk worden
Yeap ze gaat er ook trainen. Het restaurant is niet eens 10 min rijden, moet wel lukken toch?Haha, oke! Zij gaat ook trainen dan?
Aha. Dat is een prima tijd lijkt mij. Al is 2 uurtjes misschien wat kort om te trainen, om te kleden en bij het restaurant te komen..
Yeap ze gaat er ook trainen. Het restaurant is niet eens 10 min rijden, moet wel lukken toch?
. 
Hmm..kun je met je pols helemaal nog geen bench of fly variant doen? Desnoods niet te zwaar..Yes man! Jij ook begrijp ik. Prima sfeertje daar.
Bedankt. Het begint weer ergens op te lijken he. Nu flink vreten en gekke krachtgains maken. De basis van mijn schema vind je hieronder!
Landmine presses zijn best wel fijn. Al heb ik ook wel weer zin om old school OHP's te doen hoor!!
Dus hierbij nog even de basis van mijn schema voor komende tijd. Feedback is uiteraard altijd welkom. Ik heb er voor gekozen om niet elke training back squats te doen, maar ipv daarvan back squats en front squats af te wisselen aangezien front squats nu goed gaan en ervoor hebben gezorgd dat de kracht in mijn quads eindelijk een beetje op peil komt. Daarnaast kan ik op deze manier langere tijd blijven verhogen.
OHP's en dergelijke ga ik uiteraard inpassen zodra dat mogelijk is. Qua pulls zal er ook nog het een en ander veranderen zodra dat mogelijk is
A
Back squats 5x5
Chin-ups 25 reps
Landmine presses 4x8
Walking lunges 3x10
Leg curls/Back ext. 3x10
Row variatie 3x10
Calf raises 3x10
B
Box jumps 3x8
Front squats 5x5
Deadlifts 4x6
Landmine presses 4x6
Hip trusts 3x8
Pulldown 3x10
Row variatie 3x10
Calf raises 3x10
Opmerkingen
Squats 2,5 kg per training verhogen.
Deadlift 5 kg per training verhogen
Chin-ups elke training 5 reps meer
Nu heb ik honger als een kind in Afrika...

.
.Hmm..kun je met je pols helemaal nog geen bench of fly variant doen? Desnoods niet te zwaar..
Pff...ik keek even op je IG..dat had ik niet moeten doenNu heb ik honger als een kind in Afrika...
Maar hey..das een goed teken! ik ben weer beter aan het worden![]()
.
.. 
oke nice, was namelijk van plan om hem toe te voegen in mijn schema voor borst
voer je hem knielend uit?
De 1 million kcal lasagna van Epic Meal Time wat voor jou?![]()

Gains van je leven gemaakt zeker? (Vooral fatgainsMijn hongergevoel is met 50% gestegen sinds ik Bas volg op insta
)Jep!
Nooit van gehoord. Daar kan je een heel weeshuis mee voeden?!
GOEEEDEMORGEN!

Ziet er netjes uit idd.29/12
![]()
Opmerkingen
Vanaf nu log ik mijn training in deze stijl. Helemaal mooi toch?!
Net als die 5x60 Front squat trouwens...![]()
!Het werd tijd dat je eens flink gaat eten... 5 kg eraf met kerst. Tsss![]()