- Waardering
- 23.855
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook waar, want vanuit deze hoek is wel te zien dat beide knieen evenveel naar voren komen, dus met de enkel dorsiflexie lijkt het wel goed te zitten.Frontsquats eens van achteren filmen. Bij veel squaters zit het probleem vaak in een motorisch of krachtverschil tussen beide lichaamshelften. Als je kunt zien waar het fout gaat kan je daarop corrigeren.
Ik kan niet zien dat je slechte enkel nou erg achterblijft met FSQ. Dat ziet er best symmetrisch uit toch?

Frontsquats eens van achteren filmen. Bij veel squaters zit het probleem vaak in een motorisch of krachtverschil tussen beide lichaamshelften. Als je kunt zien waar het fout gaat kan je daarop corrigeren.
Ook waar, want vanuit deze hoek is wel te zien dat beide knieen evenveel naar voren komen, dus met de enkel dorsiflexie lijkt het wel goed te zitten.
Geen butt wink toch met FSQ? Misschien gewoon een beetje kracht opbouwen bij deze oefening.

Recht/symmetrisch blijven is natuurlijk wel even een puntje om op te letten!
Had je vroeger wel buttwink? Dat is interessant, bepaalde stretches of oefeningen gedaan om dat te verbeteren? Want daar ben ik ook wel in geinteresseerd.
Goeie jaarwisseling!
. Heupen zijn lekker mobiel! Een goede jaarwisseling! en moge 2017 de nodige kilo's opleveren!

Van de zijkant zien de FSQ's er goed uit! Het a-symetrisch zakken herken ik wel..bij mij wil altijd 1 voet iets verder naar voren. Heel raar, maar lukt me niet om te verbeteren.
Die deads moeten echt nog steeds beter! Misschien eens met een goede PL'er meetrainen of zelfs een keer een deadlift training doen...
Goede jaarwisseling in ieder geval!
Wat is de oliebollen/appelbeignet stand bij jou![]()
Geniet van de tijd met vrienden en familie!
To be honest? Vind ik je deads nog niet echt beter. Zal grotendeels mobiliteits issue zijn. Je heup begint nog veel te hoog en net als bij mezelf bolt je rug vrij snel al iets..Vind je de deads er nog niet beter uitzien dan een paar maanden terug dan?
De stand tot nu toe:
2 oliebollen
3 rum-rozijnen bollen
3 appelflappen
Alles royaal met poedersuiker bestrooid. Straks de volgende ronde![]()

To be honest? Vind ik je deads nog niet echt beter. Zal grotendeels mobiliteits issue zijn. Je heup begint nog veel te hoog en net als bij mezelf bolt je rug vrij snel al iets..
Die rum-rozijnen bollen klinken ook niet verkeerd!!
Mooie training om het jaar mee af te sluiten! Have fun tonight!![]()
! waarom laat je jezefl trouwens vallen tijdens chin ups, vind zelf dat negatieven net zo belangrijk zijn. Goeie jaarwisseling bas!
Fijne jaarwisseling kerel! Over die 85kg gaan in 2017!
goede training man, had helemaal niet door dat jij dat was.
ben trouwens ook mooi in zicht op je filmpjes![]()
. Heb je ook gewoon een abbo bij biggy?
Geen bier voor mij in ieder geval vandaag 
Dus jij vermoed dat de mobiliteit in m'n heupen verbeterd moet worden, om in de juiste positie te kunnen komen als ik het goed begrijp?
. Ik kan er gewoon echt niet tegen dat ik mijzelf tot bijna misselijk aan toe vreet en dan gewicht verlies.Dat klinkt allemaal erg goed, Bas! .. .. Vooral die kroketten natuurlijk
Geen last van de combi bier+oliebollen met het oog op gisten?![]()
. Daarnaast nieuwjaarsnacht een te gek feest gehad, waarbij ik zo'n 3 uur lang non stop heb staan feesten. Ik denk dat je daarvoor zo een kcal verbruik van 6-800 kcals kan rekenen om eerlijk te zijn. 
moet je even kijken naar je mobiliteit.
even kijken naar je enkelflexibiliteit en je heup flexibiliteit.
en dan voornamelijk links en rechts vergelijken, zit er (nagenoeg) geen verschil in dan zal het daar niet aan liggen maar is het disbalans in kracht tussen linker en rechter been.