MuscleMeat

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

Klopt. Daar probeer ik momenteel aan te werken. Binnenkort post ik wel weer een filmpje :)

Just a hunch, maar als ik het goed zie, zit de beweging precies op de grens van de borstwervels en de lage rug. Dat kan betekenen dat die wervel niet soepel glijdt, en pas in positie komt als je echt hard begint te trekken. Het kan helpen om een foam roller net eronder te leggen en een mini-sit-up te doen. Je voelt dan soms een plopje. (Als je de hele bovenrug wilt doen, rol je steeds een wervel verder).

Ik moest dit ook doen voor mijn nek. Sindsdien heb ik spierpijn na het deadliften in die lijn door de wervel (loodrecht op de ruggengraat), alsof ik dat stukje nooit gebruikte. Ik interpreteer dat als een positief teken :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.803
Eigenlijk zou je moeten liften met een soort waterpas op de bar die een stroomstoot door je donder geeft als je scheef gaat :D
Goed nieuws van de hand.... maar dat merkten we al eigenlijk :)

SADIST :P!

Zo'n bevestiging geeft toch een goed gevoel! Daarover later meer :D

Mooi dat je fysio verbaasd was over hoe goed je herstel wel niet gaat :) Leuk om te horen lijkt me

Daar werd ik erg blij van inderdaad!

Ambities om personal traininer in Noord-Korea te worden?

Exactly my thoughts.. :roflol:

Just a hunch, maar als ik het goed zie, zit de beweging precies op de grens van de borstwervels en de lage rug. Dat kan betekenen dat die wervel niet soepel glijdt, en pas in positie komt als je echt hard begint te trekken. Het kan helpen om een foam roller net eronder te leggen en een mini-sit-up te doen. Je voelt dan soms een plopje. (Als je de hele bovenrug wilt doen, rol je steeds een wervel verder).

Ik moest dit ook doen voor mijn nek. Sindsdien heb ik spierpijn na het deadliften in die lijn door de wervel (loodrecht op de ruggengraat), alsof ik dat stukje nooit gebruikte. Ik interpreteer dat als een positief teken :)

Zo. Dit is nieuwe voor mij! Heb je hiervan misschien ergens een instructie filmpje o.i.d.?
Het klinkt erg goed, maar ik weet niet hoe ik dit nu precies moet doen. Bedankt in ieder geval!

04/01
Week 3 Training A.png

Opmerkingen

Ja, ja! Zelfs OHP's lukken alweer een beetje :D.

Ja, positief noem ik dat. Je wordt beloond als je het goed doet, door geen stroomstoot te krijgen :)

:roflol: die taaipopjes.....

Dat vreten :meal:

Lekker vretennn!

Godver! Ik wil ook taai taai poppen!!:eating:

• #3.814
Ja, positief noem ik dat. Je wordt beloond als je het goed doet, door geen stroomstoot te krijgen :)

:roflol: die taaipopjes.....

Mwoah. Dan zou ik mijn squats skippen :P!

Heavennn

Dem gains!

Onwijs lekker :o.

Juist!
Godver! Ik wil ook taai taai poppen!!:eating:

Moet je doen :D. Vooral lekker door cereals

Die 3 koningen die in zijn bak muesli staan...

:thumb:

Ontbijtje vandaag:

EKV: 57/146/32
Kcals: 1133

En dat terwijl ik gisteren met maagkrampen van het vele eten naar bed ging.. :o

Lekker man. Ik eet zelf gelukkig ook steeds meer :)

• #3.816
Lekker man. Ik eet zelf gelukkig ook steeds meer :)

Heerlijk! Ik ben nu in het nieuwe jaar weer begonnen met tracken. Dagelijks 4K nu.
Daarnaast heb ik mijzelf voorgenomen minder cardio te doen. Dus eens vaker de bus pakken en max 3 kwartier lopen per dag. Over m'n dieet zal ik later nog wat meer laten weten.

Heerlijk! Ik ben nu in het nieuwe jaar weer begonnen met tracken. Dagelijks 4K nu.
Daarnaast heb ik mijzelf voorgenomen minder cardio te doen. Dus eens vaker de bus pakken en max 3 kwartier lopen per dag. Over m'n dieet zal ik later nog wat meer laten weten.
Lang leven het studentenov. Maar er dan ook eens gebruik van kill;)

Kijk! Dat zijn goede voornemens!:thumb:

• #3.819
Lang leven het studentenov. Maar er dan ook eens gebruik van kill;)

Ideaal toch :D
Dat doe ik ook, maar als ik cardio doe dan doe ik dat ipv reizen met de bus.
Ik zou nooit naar de gym gaan om cardio te doen bijvoorbeeld :P!

Kijk! Dat zijn goede voornemens!:thumb:

Dacht ik!
Ik heb nu nog een beetje moeite met de kcals, maar het lichaam moet ook nog even wennen natuurlijk.

04/01
KVE 536 113 180
3962 kcals

Ideaal toch :D
Dat doe ik ook, maar als ik cardio doe dan doe ik dat ipv reizen met de bus.
Ik zou nooit naar de gym gaan om cardio te doen bijvoorbeeld :P!

Dacht ik!
Ik heb nu nog een beetje moeite met de kcals, maar het lichaam moet ook nog even wennen natuurlijk.

04/01
KVE 536 113 180
3962 kcals
Ging je nu ook een aantal standaard meals eten? Prep?

Terug
Naar boven