Fitness Seller

Bas' Boring But Big Bulk Beyond 100 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.821
Ging je nu ook een aantal standaard meals eten? Prep?

Leuk dat je het vraagt! Ik wou hier nog wat meer over kwijt :).

Allereerst m'n ontbijt. Dat zal iedere dag minimaal 1000 kcals bevatten en bestaan uit brood met ei/spek met daarnaast cereal/havermout/rijstwafels met noten/pindakaas en fruit.

Tweede maaltijd 3-4 uur later zal vrijwel altijd een volledige maaltijd zijn. Ongeveer 800 kcal met een ekv verhouding van +- 25/25/50.

Maaltijd 3 is een kleine snack van pakweg 500 kcal.

Maaltijd 4 lijkt op maaltijd 2. +- 800 kcal

Dan zit ik op minimaal 3000 kcal en eet ik vervolgens wtf ik maar zin in heb, binnen mijn macronutrienten* als 5e maaltijd.

* Macro's zijn eigenlijk vrij losjes. Ik wil in ieder geval 150 g eiwit en 500 g koolhydraten binnen krijgen.

Allereerst m'n ontbijt. Dat zal iedere dag minimaal 1000 kcals bevatten en bestaan uit brood met ei/spek met daarnaast cereal/havermout/rijstwafels met noten/pindakaas en fruit.

Tweede maaltijd 3-4 uur later zal vrijwel altijd een volledige maaltijd zijn. Ongeveer 800 kcal met een ekv verhouding van +- 25/25/50.

Dan zit ik op minimaal 3000 kcal en eet ik vervolgens wtf ik maar zin in heb, binnen mijn macronutrienten* als 5e maaltijd.

* Macro's zijn eigenlijk vrij losjes. Ik wil in ieder geval 150 g eiwit en 500 g koolhydraten binnen krijgen.
"kleine snack" dat is de mentaliteit :D

• #3.823
  • Like
Waarderingen: cnh
Haha. Ik meende dit oprecht :o. Je gaat op de hoeveelheden kcals die wij weg werken wel anders naar eten kijken in ieder geval!
Zeker waar, 500 kcal is voor mijn gevoel nu echt een klein hapje, en een avondmaal van minder dan 1200 is te weinig :o

• #3.825
Zeker waar, 500 kcal is voor mijn gevoel nu echt een klein hapje, en een avondmaal van minder dan 1200 is te weinig :o

That makes two of us :thumb:

Heb jij er trouwens ook wel eens moeite mee om niet compleet door te schieten qua eiwtten? Ik heb er dagen bij dat ik op 200g+ zit en dat is gewoon compleet onnodig.

That makes two of us :thumb:

Heb jij er trouwens ook wel eens moeite mee om niet compleet door te schieten qua eiwtten? Ik heb er dagen bij dat ik op 200g+ zit en dat is gewoon compleet onnodig.
Ja dat heb ik ook, ik mik op 200 omdat minder betekent dat ik erg gelimiteerd in mijn eten ga zijn (geen vlees trek ik echt niet)
Veel ervan is wel uit plantaardige bronnen i.p.v. vlees dus het zijn geen "dure" eiwitten.

Kom ik aan met mijn 250 gram eiwit per dag haha

Ik lees hier luxe problemen en kom erachter dat ik de hele dag aan het snacken ben:roflol:

Mijn God wat een werk dat eten. Ga je daar niet heel erg van ruften, of is dat een te persoonlijke vraag?

• #3.830
Ja dat heb ik ook, ik mik op 200 omdat minder betekent dat ik erg gelimiteerd in mijn eten ga zijn (geen vlees trek ik echt niet)
Veel ervan is wel uit plantaardige bronnen i.p.v. vlees dus het zijn geen "dure" eiwitten.

Tja. Die eeuwige discussie over hoogwaardige eiwitten ook.. Volgens mij hoeven we ons hier niet zo druk over te maken :)

Kom ik aan met mijn 250 gram eiwit per dag haha

Lekker ruften. :o

Ik lees hier luxe problemen en kom erachter dat ik de hele dag aan het snacken ben:roflol:

Keuzes, keuzes..

Mijn God wat een werk dat eten. Ga je daar niet heel erg van ruften, of is dat een te persoonlijke vraag?

Ja, best wel om eerlijk te zijn! Dat is behoorlijk storend eigenlijk.

Hier ook, laatst nog met een scharrel naast mij in bed, was erg beschamend :o
Pff... 4000+ calorieen is best veel voor je darmen om te handelen, vooral als er een beetje veel vezels in zitten. Dat gaat een beetje liggen gisten van binnen :eek:

ruften doe ik op veel uien goed, voor de rest valt het mee..ook als ik op 5000+ zit nergens last van.

• #3.834
Pff... 4000+ calorieen is best veel voor je darmen om te handelen, vooral als er een beetje veel vezels in zitten. Dat gaat een beetje liggen gisten van binnen :eek:

Dat heb ik gemerkt. Beetje winderigheid en schijterij. Vanmorgen dus weer ONDER de 76 kg. Tja, dit werkt dus niet. Gisteren namelijk 3900 kcal op en ik was er bijna misselijk van, zo vol.
Ik ga groentes en andere vezelrijke producten schrappen.

ruften doe ik op veel uien goed, voor de rest valt het mee..ook als ik op 5000+ zit nergens last van.

Gisteren, voor de verandering, eens geen uien gebruikt maar desondanks weer flink last van de darmen. Had in totaal wel 800 g groente op gisteren. Daarnaast veroorzaakte de tofu (175 g) misschien nog problemen..

• #3.835
06/01:
De spierpijn van woensdag nog in de benen. Niet echt ideaal natuurlijk.

Week 3 Training B.png

Opmerkingen:
Geen gekke ochtend training! Lekker mijn tijd genomen voor de squats en zoals te zien op het filmpje gingen ze mooi! Hip trusts niet gedaan, want zoals gezegd is het volume momenteel een beetje te hoog. Laat ik mij maar gewoon focussen op squats (en deads) en er even geen dingen naast doen. Deze training duurde als nog lang genoeg.
Erg blij met de OHP! Ze waren behoorlijk zwaar, maar toch :D

Filmpjes:

Dat heb ik gemerkt. Beetje winderigheid en schijterij. Vanmorgen dus weer ONDER de 76 kg. Tja, dit werkt dus niet. Gisteren namelijk 3900 kcal op en ik was er bijna misselijk van, zo vol.
Ik ga groentes en andere vezelrijke producten schrappen.

Gisteren, voor de verandering, eens geen uien gebruikt maar desondanks weer flink last van de darmen. Had in totaal wel 800 g groente op gisteren. Daarnaast veroorzaakte de tofu (175 g) misschien nog problemen..
Misschien gaat een dietist hier wel van flippen, maar ik denk dat als je aan een redelijke hoeveelheid vezels en micronutrienten komt, en je hebt echt de calorieen nodig, je het best kan aanvullen met geraffineerde KH en vetproducten.

Misschien gaat een dietist hier wel van flippen, maar ik denk dat als je aan een redelijke hoeveelheid vezels en micronutrienten komt, en je hebt echt de calorieen nodig, je het best kan aanvullen met geraffineerde KH en vetproducten.
Mee eens, ik eet dagelijks ~400 gram groente en ook zeker niet meer, ik denk dat ik dan compleet verstop :o die 800 van bas lijkt mij ook echt teveel van het goede

Rommegrut ftw :) (voor degenen die wel eens in Noorwegen hebben ontbeten)

Ellebogen onder de stang bij OHP, dus niet je handen naar achter klappen.

Heerlijk! Ik ben nu in het nieuwe jaar weer begonnen met tracken. Dagelijks 4K nu.
Daarnaast heb ik mijzelf voorgenomen minder cardio te doen. Dus eens vaker de bus pakken en max 3 kwartier lopen per dag. Over m'n dieet zal ik later nog wat meer laten weten.
Waarom niet gewoon wel cardio en 500kcal meer eten? Cardio heeft een hoop voordelen hoor.

Tenzij je het natuurlijk kut vindt om te doen...

Terug
Naar boven