Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Misschien gaat een dietist hier wel van flippen, maar ik denk dat als je aan een redelijke hoeveelheid vezels en micronutrienten komt, en je hebt echt de calorieen nodig, je het best kan aanvullen met geraffineerde KH en vetproducten.
Jep. Dat is inderdaad wat ik ga doen. O.a. een hoop cereal, licht verteerbaar brood en zelfs snoep (drop).
Mee eens, ik eet dagelijks ~400 gram groente en ook zeker niet meer, ik denk dat ik dan compleet verstopdie 800 van bas lijkt mij ook echt teveel van het goede
Ik ga er wat aan doen!
Vanaf nu, zeker op trainingsdagen, nog maar 1 groenterijke maaltijd per dag. Rommegrut ftw(voor degenen die wel eens in Noorwegen hebben ontbeten)
Euuhh.. Dat moet ik toch echt ff googlen.
Ellebogen onder de stang bij OHP, dus niet je handen naar achter klappen.
Deze camera angle geeft een beetje een vertekend beeld denk ik, want ik ben nu namelijk (eindelijk) in staat om de ellebogen er goed onder te krijgen EN de bar goed uit te drukken boven mijn hoofd. 3 maanden geleden zaten m'n schouders echt he-le-maal vast besef ik mij nu

Waarom niet gewoon wel cardio en 500kcal meer eten? Cardio heeft een hoop voordelen hoor.
Tenzij je het natuurlijk kut vindt om te doen...
Zoals ik hierboven al schreef blijf ik wel cardio doen, maar minder dan dat ik dat eerst deed.
Ik ben er namelijk ook van overtuigd dat (LISS) cardio gewoon gezond is en daarnaast goed voor je herstel.
Naast het lopen, pak ik in mijn training natuurlijk ook een soort cardio mee in vorm van lunges en box jumps.
M'n conditie is trouwens ook meer dan prima. Daarnaast heb ik een (zeer) lage hartslag en bloeddruk.

die 800 van bas lijkt mij ook echt teveel van het goede
(voor degenen die wel eens in Noorwegen hebben ontbeten)
!!