Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Zeker. Het mag duidelijk zijn dat die oefenening momenteel prioriteit heeft in mijn trainingsroutine

Als je met schouders naar achteren tot hyperextensie doortrekt is dat niet best voor je lage rug, daar zat ik meer aan te denken. En lift-off is volgens mij een heel stuk gunstiger met juist iets bolle schouders.
Idd, lukt mij ook vaak niet. Lees dit verhaal eens..... en vat het eens in je eigen woorden samen
Deadlift Form: Sumo vs Conventional, Round Back vs Flat Back
Dat gevoel in de abs klinkt goed.
Ik weet niet eens waar Vaassen is. Hadden jullie op Noorderslag niet zichtbaar aanwezig moeten zijn in de stad?
Daar heb je helemaal gelijk in René. Ik zie nog vaak mensen deadlifts doen met hyperextensie. Het is moeilijk om die mensen tips te geven/te adviseren, omdat ze geen bolling in hun rug hebben en daardoor vaak heilig overtuigd zijn dat ze de deadlift correct uitvoeren :').
Dat dacht ik! Bracen wil eindelijk een beetje lukken. Een recent filmpje van Dogan Tekin heeft mij goed geholpen.
Noorderslag? Dat moet nog van start gaan toch?
Toch weer even spelen met de voedingsmiddelen die je tot je neemt Bas! Of een andere ratio..blijkbaar vinden jou darmen bepaalde voeding gewoon klote en wordt een deel zelfs niet opgenomen.
Je deads leken deze keer wel iets beter te gaan. Nog niet hoe ze zouden moeten maar wel beter. Denk dat je wel wat hebt aan de tip van conwa![]()
Inderdaad. Vooral minder vezels lijkt goed te werken. Dat houden we erin! Daarnaast probeer ik niet te hoog in eiwiten te zitten om bloating te vermijden.
Yes! Dinsdag een nieuwe poging, nieuwe kansen.
dat is toch niet zo moeilijk neet? daar hoef ik het verhaal niet eens voor te lezen.
korte samenvatting met de woorden die ik zou gebruiken
sumo deadlift =![]()
![]()
Sumo deadlift? Dat is toch voor dikke powerlifters?

Korte mensen zijn over het algemeen erg krachtig in de (sumo) deadlift inderdaad. (Jonny candito f.e...)
Dat lijkt mij ook.
Het gaat gelukkig steeds beter allemaal. Squats als een mes door de warme boter

Vanmorgen 76,9 kg, maar daarna nog wel een grote boodschap
. Daarnet heerlijk getraind met een maat van mij, die ik stiekem weer een beetje probeer te enthousiasmeren voor het liften. Hij heeft voor mijn stage in 2014/2015 een tijdje getraind met mij. Echt zo iemand met 'boeren'genen. Van zichzelf flink breed, mede door de zwemmersachtergrond en 90 kg BW.
Vandaag in ieder geval flink met z'n Squat bezig geweest, met het gewenste resultaat.
Er werd mij weer eens op het hart gedrukt dat ik gewoon PT MOET worden..

.